۱۴۳۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: چیز زیادی از کروش یاد نگرفتم!

محمدرضا خلعتبری می گوید چیزی از سرمربی تیم ملی یاد نگرفته. او به نظر می رسد دیگر امیدی به بازگشت به تیم ملی ندارد.

خبر آنلاین: محمدرضا خلعتبري مهاجم سپاهان بعد از پيروزي مقابل تيم سابقش خوشحالي جالب توجهي داشت. او حتي در جريان بازي هم بعد از، از دست دادن يك موقعيت دست‌هايش را به‌ شدت روي زمين مي‌كوبيد. خلعتبري در مورد بازي با پرسپوليس، حاشيه‌هاي اين مسابقه و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبر‌ورزشي پاسخ مي‌دهد.

* بازي با پرسپوليس يك‌طرفه بود، درست است؟

بله همين ‌طور است. ما خيلي خوب بازي كرديم و در همان دقايق ابتدايي مي‌توانستيم به گل برسيم. در نيمه دوم هم خودم يك فرصت را از دست دادم ولي خوشبختانه در دقيقه ۹۴ در نهايت به پيروزي رسيديم و فكر مي‌كنم اين برد كاملاً حق ما بود.

* در مورد پرسپوليس چه صحبتي داري؟

به نظر من حرفي براي گفتن نداشت و حتي يك فرصت هم به آنها نداديم. البته هر تيمي روز خوب و بد دارد و من تا حالا پرسپوليس را اين ‌طور نديده بودم. چند سال پيش كه در سپاهان بودم، در ورزشگاه آزادي مقابل آنها شكست خورديم و ۴، ۵ گل هم نخورديم. به‌ هر‌ حال اين طبيعت فوتبال است و چيزي از ارزش‌هاي پرسپوليس كم نمي‌شود.

* در مورد پاس گلي كه دادي صحبت كن.

وقتي توپ سانتر شد، من موقعيت شريفي را ديدم و خوشحالم كه به او پاس دادم. مهدي واقعاً بازيكن خوبي است و مي‌تواند بهترين از اين هم باشد. اميدوارم او به اردوهاي بعدي تيم‌ ملي هم دعوت شود.

* بعد از بازي خوشحالي عجيبي انجام دادي، در اين مورد صحبت مي‌كني؟

به‌ هر‌ حال ما در دقيقه ۹۴ به گل رسيديم و من هم حق داشتم به عنوان بازيكن سپاهان خوشحالي كنم. در آن صحنه‌اي كه يك موقعیت گل را از دست دادم، خيلي ناراحت بودم، چون بايد آن توپ را گل مي‌كردم. اگر اين بازي را نمي‌برديم شايد من هم به ‌نوعي مقصر بودم.

* فكر نمي‌كني هواداران پرسپوليس بابت خوشحالي تو ناراحت شده باشند؟

مگر من پارسال در پرسپوليس بودم بعد از گل زدن تيمم خوشحالي نمي‌كردم؟ مگر من مقابل سپاهان با پيراهن پرسپوليس بازي نكردم؟ الان هم بازيكن سپاهان هستم و دليلي نداشت كه خوشحالي نكنم. من به باشگاه سپاهان و مردم اصفهان تعهد دارم و كار بدي انجام ندادم. حق من بود كه مقابل پرسپوليس خوشحالي كنم.

* ولي خيلي‌ها معتقدند تو هنوز از پرسپوليسي‌ها ناراحت هستي؟

من بعد از بازي هم گفتم كه آقايان رحيمي و سياسي نخواستند من در پرسپوليس بمانم. قرارداد من يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان بود و از من خواستند كه ۴۰۰ ميليون تخفيف بدهم و من هم قبول كردم. من به آنها گفتم چك رويانيان را به من بدهند، ولي مسئولان پرسپوليس گفتند اين موضوع وظيفه آنها نيست. حتي من بابت گرفتن ۱۰۰ ميليون تومان پول يك چك به آقاي رحيمي دادم و پول عجمان را از جيب خودم دادم. پرسپوليس واقعاً براي من كاري انجام نداد ولي بايد از آقاي هدايتي تشكر كنم كه ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه عجمان داد.

* فكر نمي‌كني خيلي راحت از پرسپوليس رفتي؟

اصلاً من هيچ، چرا سيدجلال و پولادي در پرسپوليس نماندند؟ يعني آنها هم خائن بودند كه رفتند؟ باز هم مي‌گويم كه سياسي و رحيمي نخواستند من بمانم، ولي علي دايي نهايت تلاش خود را انجام داد كه بمانم.

* در فهرست تيم ‌ملي جايي نداشتي. در اين مورد چه صحبتي داري؟

من كه به جام ‌جهاني‌ نرفتم و اردوي پرتغال چيزي نيست كه بخواهم بابت خط خوردن واكنشي نشان بدهم. واقعاً براي بازيكناني مثل شجاع خليل‌زاده و مهدي شريفي ناراحت هستم كه دعوت نشدند. به ‌هر ‌حال اين نظر آقاي كروش است و من به آن احترام مي‌گذارم. بايد بگويم در اين چند سالي كه با اين مربي كار كردم، چيز زيادي از او ياد نگرفتم. او فقط به من يك چيز مي‌گفت، اينكه لب خط بازي كنم، همين!

* مثل اينكه خيلي ناراحتي؟

دوست ندارم حرف خاصي بزنم. همه ديدند در ۱۱ هفته گذشته چه عملكردي داشتم. بازيكني مثل مهدي رحمتي دعوت نمي‌شود، چه برسد به من. من از مسائل پشت پرده خبر ندارم، ولي هميشه گفته‌ام كه براي تيم‌ ملي آرزوي موفقيت دارم، حتي اگر نباشم. كروش در تيم‌هاي بزرگي مربيگري كرده ولي باز هم مي‌گويم كه اگر در جام‌ جهاني‌ مربي ديگري هم روي نيمكت مي‌نشست، شايد بهتر نتيجه مي‌گرفتيم. در دوره‌هاي قبل هم با يك امتياز برگشتيم. واقعيت اين است كه كروش در تيم ‌ملي نتيجه خوبي نگرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج