جاباما
۱۴۴۱۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

با توجه به وجود همه وسایل ضروری و كابینت‌های كاربردی، به راحتی می‌توان از آشپزخانه به عنوان فضایی مفرح، رنگارنگ و برجسته چشم‌پوشی كرد.

چیدانه: با توجه به وجود همه وسایل ضروری و كابینت‌های كاربردی، به راحتی می‌توان از آشپزخانه به عنوان فضایی مفرح، رنگارنگ و برجسته چشم‌پوشی كرد. اما این تصور اشتباه است و آشپزخانه باید بیان‌گر شخصیت شما باشد و با دیگر قسمت‌های خانه هماهنگی داشته باشد.

خواه در یك خانه مستاجری زندگی می‌كنید یا خواه در یك ویلای بزرگ و مجلل، و یا حتی اگر از آشپزخانه‌های مدرن بیزار هستید، در این مطلب عکس های چند آشپزخانه را به شما نشان می‌دهیم كه همانقدر كه كاربردی هستند مفرح و سرگرم‌كننده نیز هستند.

آشپزخانه با حس و حال روستایی

کباب پز آجری مشخصا عنصر اصلی و محوری این آشپزخانه دنج و جذاب است، اما جزئیاتی مانند چهارپایه‌ها و صندلی‌های چوبی با شكل‌های مختلف، تیرهای چوبی افقی بزرگ، قفسه‌های معلق چوبی، كاشی‌های سیاه و سفید، میز غذاخوری باریك و بلند، و دیواره آجری سفید رنگ رستیك نیز حس و حالی شبیه خانه‌های روستایی به این آشپزخانه اضافه كرده‌اند.

یك روشنایی مدرن كه به شكل یك مكعب مستطیل است و كابینت‌های به‌روز این آشپزخانه ظاهر آن را روشن و مدرن نگه داشته‌اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

جادوی سیاه و سفید در آشپزخانه

رنگ سیاه و سفید طرح رنگی محبوب در آشپزخانه‌ها است، اما كمتر كسی جرات استفاده از این دو رنگ به صورت نصف-نصف را دارد. یك طرف آشپزخانه- میز، روشنایی‌های مدور، ساعت دیواری، قفسه‌های بدون در، ظروف چینی- به رنگ سفید خالص درآمده است. اما سمت دیگر آشپزخانه- شامل كابینت‌ها و یخچال- كاملا به رنگ سیاه درآمده است. این دو رنگ مانند شب و روز با هم متفاوت هستند، اما نتیجه تركیب آن‌ها تماشایی و چشم‌گیر است.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه نامتعارف و رنگارنگ

آثار هنری روشن و تیره و وسایل تزئینی رنگارنگ در رنگ‌مایه‌های مشابه، شامل صندلی‌ها، ساعت، و قالیچه این آشپزخانه سفید رنگ ساده اما متفاوت را تبدیل به فضایی خاص و نامتعارف كرده است. در هربهترین روش برای انتخاب آشپزخانه مورد علاقه خود تماشای عکس های آشپزخانه و دقت به جزئیات کابینت ها و رنگ در آنهاست.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

همیشه تماشایی

جزئیات برنزی، از چراغ‌های آویز زیبا گرفته تا دستگیره‌های بزرگ و مستطیل شكل كابینت‌ها و شیرهای ساده منحنی، به این آشپزخانه زیبا كلیتی یكدست و یكپارچه داده است. كاشی‌های تزئینی با طرح‌های لانه زنبوری جلوه این آشپزخانه را كامل كرده‌اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه‌ای روستایی با ظاهری متفاوت

كابینت‌های چوبی به رنگ زرد آفتابی در ظاهر ساده به نظر می‌رسند، اما هماهنگی فوق‌العاده زیادی با سطح سنگی خشن جزیره و سینك خاص این آشپزخانه روستایی دارند. یك یخچال مدرن سفید رنگ شاید هماهنگی خوبی با فضا نمی‌داشت، به همین دلیل با یك ورق فلزی گالوانیزه پوشانده شده است و از این طریق یك حاشیه جذاب دیگر به این آشپزخانه روستایی متفاوت اضافه شده است.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه با زیبایی صنعتی

در كنار هم قرار گرفتن عناصر استیل ضدزنگ تجاری با گرمای چوب باعث ایجاد فضایی زیبا و كاربردی شده است. چراغ‌های آویز صنعتی، صندلی‌های قدیمی، قفسه‌های بدون در، و كابینت‌های استیل ضدزنگ در كنار ی میز كار چوبی در مركز فضا هماهنگی بسیار خوبی با دیوار آجری پیدا کرده اند و آشپزخانه زیبایی به سبک صنعتی را ایجاد کرده اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

باز آفرینی سبک آشپزخانه ها دهه ۵۰ میلادی

این آشپزخانه با داشتن طرح رنگی آبی، قرمز، و سفید، یك اجاق گاز قدیمی، كابینت‌های سفید رنگ با طرح‌های مختلف، و تعداد زیادی وسایل تزئینی قدیمی یادآور آشپزخانه‌های دهه ۱۹۵۰ است.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

ظاهری شبیه آشپزخانه‌های دهه ۷۰ میلادی

از این‌كه آشپزخانه شما شبیه آشپزخانه‌های دهه ۱۹۷۰ شود هراس نداشته باشید. كابینت‌های قهوه‌ای و سبز رنگ این آشپزخانه به صورت سفارشی برای این فضا ساخته شده‌اند؛ این رنگ‌ها روی یخچال و فضای پیرامونی اجاق گاز را نیز پوشش داده‌اند تا وسایل مدرن در این فضای متعلق به دهه ۱۹۷۰ بیش از حد به چشم نیایند و ناهماهنگی ایجاد نكنند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه اربابی رنگارنگ

سرامیك‌های سفالی، چراغ‌های آویز سیاه رنگ، یك اجاق گاز چدنی، و یك میز چوبی دراز و باریك همگی بیانگر یك آشپزخانه كلاسیك خانه اربابی هستند، اما صندلی‌های غذاخوری كه هر كدام دارای طراحی متفاوتی هستند جلوه‌ای شاد و سرزنده به این فضا اضافه كرده‌اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه‌ای با حس و حالی مردانه

بتن، چوب، و استیل با هم تركیب شده‌اند تا آشپزخانه‌ای با سطوح خشن و حاشیه‌های تیز ایجاد كنند. كابینت‌های براق سیاه رنگ، چراغ‌های آویز صنعتی بزرگ، دیواره آجری سفید رنگ، پنجره‌هایی با چارچوب استیل، میز غذاخوری از جنس چوب و استیل، و صندلی‌های چوبی و استیلی كه هر كدام دارای شكل متفاوتی هستند فضایی برجسته با حال و هوایی شهری را به وجود آورده‌اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه آنتیكِ مدرن

سقف فلزی پرس‌شده، اجاق گاز قدیمی سفید رنگ، و دیوارهای سبز رنگ متمایل به زرد به این آشپزخانه جلوه‌ای كلاسیك و قدیمی داده‌اند، اما وجود عناصری مدرن و به‌روز (و تا حدودی نامتعارف) مانند میزهای چرخ‌دار چوبی، چراغ‌های آویز صنعتی بزرگ، و اشیای تزئینی به این آشپزخانه جلوه‌ای مدرن نیز اضافه كرده‌اند.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

آشپزخانه‌ای با طرح‌های گل‌دار

شاید چنین آشپزخانه‌ای مناسب هر فردی نباشد، اما كاغذدیواری‌های گل‌دار، كابینت‌های صورتی رنگ براق، و صندلی‌های سبز رنگ فضایی رنگارنگ را در این آشپزخانه به وجود آورده‌اند.شیر آشپزخانه نیز جلوه فانتزی بامزه ای دارد. آشپزخانه‌ای كه مشابه آن را در هیچ جای دیگری نخواهید دید.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز

وسایل رنگی متفاوت در آشپزخانه

تصور كنید كه كابینت‌های این آشپزخانه سفید رنگ بودند و اجاق گاز آن از جنس استیل ضدزنگ بود. این اجاق گاز و هود آبی رنگ دوست‌داشتنی به ما یادآوری می‌كنند كه دلیلی ندارد كه حتما همه وسایل برقی آشپزخانه سفید یا از جنس استیل ضدزنگ باشند. دو سایه رنگی متفاوت به كابینت‌ها و وسایل برقی این آشپزخانه شخصیت و سرزندگی اضافه كرده است و به شما نشان می‌دهد كه برای تاثیرگذاری حتما نباید از رنگ در وسایل و فضاهای خاصی در آشپزخانه استفاده كرد.

پیشنهادهایی برای یک آشپزخانه‌ هیجان انگیز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج