۱۴۴۱۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روشن: دنبال نیمکت استقلال نیستم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: من با مایلی‌کهن فرق دارم چون دنبال مربیگری نیستم به خصوص در استقلال.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص جلسه‌ای که قرار بود امروز با بهرام افشارزاده داشته باشد اظهار داشت: من چند روز پیش با مسئول دفتر آقای افشارزاده صحبت میکردم که او تلفن را به مدیرعامل استقلال داد.

وی افزود: افشارزاده در صحبت‌هایش از من خواست که تا روز سه‌شنبه مصاحبه نکنم و من هم همین کار را انجام دادم و حرفی نزدم و البته دنبال حرف زدن هم نبودم. تا دیشب منتظر ماندم اما هیچ کس با من تماس نگرفت ولی روی صحبتم به مدیرعامل استقلال است. آقای افشارزاده شما که هم انگلیسی بلدی و هم به مسائل بین‌المللی اشراف داری کسی که قول می‌دهد زیر حرفش نمی‌زند وقتی گفته بودی سه‌شنبه من هم منتظرت بودم. البته من شنیده‌ام قرار بوده با علی جباری جلسه بگذارم ولی من نیازی به صحبت با جباری ندارم و می‌خواستم با خود افشارزاده صحبت کنم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه در خصوص صحبت‌هایی که هفته گذشته علیه امیر قلعه‌نویی انجام داده بود گفت: اگر من پاسخ قلعه‌نویی را داده بودم به این دلیل بود که او در مورد من صحبت و مصاحبه کرده‌ بود من هم جوابش را دادم. حرف‌هایم را همان هفته زدم. مشکلی هم با شخص خاصی ندارم چون ما دلمان برای باشگاه استقلال می‌سوزد نه اشخاص.

وی تاکید کرد: همه مشکل من با اطرافیان سرمربی استقلال است چون آنها از این باشگاه حقوق می‌گیرند در حالی که قلعه‌نویی مدعی شده دوست دارد به این تعداد از نفرات نان برساند. من هم حرفی با آقایان ندارم. مدیرعامل باشگاه از من خواست بنشینیم تا صحبت کنیم من هم می‌خواستم مشکلات را به او بگویم که متاسفانه یا خوشبختانه آقای افشارزاده زیر قولش زد حتی در ملاقاتی که از غلامحسین مظلومی داشت همه چیز را به او گفتم و منتظر شدم تا در جلسه امروز همه حرف‌ها را در مورد آقایان بزنم.

روشن در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه خیلی از هواداران استقلال او را با محمد مایلی‌کهن مقایسه می‌کنند و معتقدند وی و مایلی‌کهن استقلال و پرسپولیس را به حاشیه می‌برند گفت: اولا که رعایت هرچیز و احترام دیگران واجب است. دوما فرق من و مایلی‌کهن در این مسائل است که هیچ وقت به دنبال نشستن روی نیمکت تیم نیستم. منظورم این است که مایلی کهن در این فوتبال کار می‌کند و مربی می‌شود ولی من نه. اینها تفاوت ما دو نفر است. تا حالا هم این حرف را نزده‌ام ولی الان می‌گویم. من مدرک مربیگری دارم که مربوط به FA انگلستان است و حتی می‌توانم روی نیمکت تیم‌های اروپایی بنشینم. شاید تنها کسی که در ایران چنین مدرکی دارد حسین عبدی باشد که الان دستیار حمید درخشان است. این را گفتم که آقایان بدانند من نیازی به کار کردن در این فوتبال کثیف ندارم.

وی ادامه داد: زمانی که ما به دنبال مربیگری بودیم عرب‌ها خرج ما را دادند و الان ثمره‌اش را دارند می‌بینند. مدرک اهدایی اعراب را هم قاب کردم و به دیوار خانه‌ام زدم. ضمن آنکه هنگامی که سن به ۶۰ سالگی برسد بازنشسته هستیم پس هواداران استقلال باهوش باشند که من و امثال من به دنبال مربیگری نیستیم به خصوص در استقلال، مگر آنکه به ما بگویند کمک فکری بوده که آن هم من آدمی نیستم در هر شرایطی بخواهم پولی بگیرم و کار کنم.

روشن در ادامه تاکید کرد: تماشاگران بدانند اگر ما حرف می‌زنیم مربوط به نتایج استقلال نیست. ما به شرایط کلی باشگاه ایراد می‌گیریم و اتفاقاتی که نباید در باشگاه بیفتاد را گوشزد می‌کنیم چون گوشت و خونمان را برای این باشگاه گذاشته‌ایم. استقلال نیازی ندارد که دوستان و رفقا دور هم جمع شوند و به خاطر اینکه به اشخاص نان رسانده شود اداره شوند. استقلال فردی می‌خواهد لایق و افرادی که با عشق و خالصانه در آن کار کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شما نیاز مالی دارید که در تیمی کار کنید گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که خدا را شکر دستم به دهانم می‌رسد و روزیم را خدا می‌رساند. زمانی که در آکادمی استقلال بودم ۱۷۰ میلیون تومان خرج کردیم و تمام وسایل تیم را از هواداران گرفتیم. مثلا یک کیف‌ساز که عاشق استقلال بود برای بازیکنان ساک می‌آورد یا شخص دیگری اتاق‌های بازیکنان شهرستانی را درست کرد. ما این گونه کار کردیم. من نمی‌توانم بنز و پورشه بخرم ولی ۵۰ سال است که در شمیران می‌نشینم و به دنبال این مسائل هم نیستم. این را می‌توانید از بزرگان فوتبال بپرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج