۱۴۴۱۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرگوسن: کاگاوا حق داشت از منچستر برود

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است هافبک ژاپنی پیشین شیاطین سرخ خود را در این تیم بازیکنی مازاد می‌دید و به همین دلیل اولدترافورد را ترک کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرالکس فرگوسن گفت که پس از انتقال خوان ماتا از چلسی به منچستر توسط دیوید مویس، شینجی کاگاوا به این نتیجه رسیده بود که دیگر جایی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نخواهد داشت و به همین علت بود که در تابستان ترجیح داد به تیم پیشین خود، بورسیا دورتموند برگردد.

فرگی که در سال ۲۰۱۲ کاگاوای ۲۵ ساله را از دورتموند خرید در گفت و گو با نشریه بیلد آلمان اظهار داشت: از عملکرد شینجی بسیار راضی بودم. او به خوبی با تیم ما هماهنگ شده بود و زمانی که من مربی بودم مشخص بود که در تیم راحت است. با این حال هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد. زمانی که مویس، خوان ماتا را خرید، کاگاوا احساس کرد که دیگر بازیکن ترکیب اصلی نیست و همین مسئله سبب شد برود.

سرمربی اسکاتلندی پیشین شیاطین سرخ افزود: به نظر من پیشنهاد دورتموند و تصمیم کاگاوا برای پیوستن به این تیم درست بود. شینجی به جایی برگشت که در آن راحت‌تر بود. او در دورتموند سرمربی مانند یورگن کلوپ دارد که به او اعتماد به نفسی که می‌خواهد را می‌دهد.

کاگاوا از زمان بازگشت به دورتموند دوباره توانسته به اوج دوران بازیگری خود نزدیک شود، به خصوص در بازی هفته گذشته برابر اندرلشت بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا که تحسین بسیاری را برانگیخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج