۱۴۴۵۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دریاچه چیتگر، در میان ۲۰ پروژه برتر جهان

در جریان یازدهمین کنگره جهانی سازمان کلان‌شهرهای‌های جهان از پروژه بزرگ دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) تقدیر شد.

ایسنا: در یازدهمین کنگره جهانی سازمان کلان شهرهای های جهان که در حیدرآباد هند برگزار شد، از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) تقدیر شد.

این پروژه از سوی هیات داوران مترو پلیس جزو بیست پروژه برتر کلان شهرهای جهان در سال ۲۰۱۴ شناخته شد و با اهدای لوحی از سوی رییس مترو پلیس و شهرداران برلین، پاریس، ژوهانسبورگ، و حیدرآباد هند به معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری پایتخت از این پروژه تقدیر شد.

نکته حائز اهمیت در این لوح تاکید بر نام خلیج فارس از سوی سازمان بین المللی مترو پلیس است که نشانگر هوشمندی مدیریت شهری در انتخاب این نام برای این دریاچه مصنوعی در قطب تفریحی گردشگری پایتخت است.

هیات داوران متشکل از ۱۷ داور تمام ابعاد این دریاچه را شامل آب، زیرساخت ها و غیره مورد بررسی قرار داده است.

اعضای هیات مدیریت شهری تهران به سرپرستی محمود صلاحی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری که به منظور شرکت در این اجلاس به حیدرآباد سفر کرده اند، با شهرداران حیدرآباد و دهلی نو دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار طرفین بر توسعه همه جانبه روابط شهری تاکید نمودند.

همچنین هیات شهرداری تهران در ملاقات با رییس هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت LT هند در دهلی نو، ظرفیت های همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک در زیر ساخت های مهم شهری از جمله توسعه خطوط مترو،تصفیه و بازیافت فاضلاب با هدف تولید و تامین آب خام برای مصارف کشاورزی و فضای سبز را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار طرف هندی که دارای تجارب گسترده ای در طراحی و ساخت پروژه های مهم و بزرگ شهری مانند مترو، ساختمان، فرودگاه، نمایشگاه، جاده، پل و سایر حوزه های فنی را دارد، به حضور و سرمایه گذاری در توسعه شهری تهران ابراز علاقه کرد.

در یازدهمین کنگره جهانی متروپلیس محمود صلاحی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر و گشتاسب مظفری، معاون بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به نمایندگی از شهردار و مدیریت شهری تهران شرکت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج