۱۴۴۸۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش دولت به ادعای بنزینی کیهان

دفتر سخنگوی دولت با ارسال نامه ای به مدیر مسئول روزنامه کیهان، اظهارات منتسب به سخنگوی دولت در خبر روز پنج شنبه ۱۷/۷/۹۳ این روزنامه مبنی بر سرطان زا نبودن بنزین تولید داخلی را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: دفتر سخنگوی دولت با ارسال نامه ای به مدیر مسئول روزنامه کیهان، اظهارات منتسب به سخنگوی دولت در خبر روز پنج شنبه ۱۷/۷/۹۳ این روزنامه مبنی بر سرطان زا نبودن بنزین تولید داخلی را تکذیب کرد.

متن تکذیبیه محمد باقر سخنگوی دولت خطاب به شریعتمداری مدیرمسوول روزنامه کیهان به شرح زیر است:

در تیتر یک صفحه اول روزنامه کیهان به شماره ۲۰۸۹۳ مورخ ۱۷/۷/۹۳ آمده است که 'سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطان زا نیست' و در توضیح این خبر با استناد به اینکه دولت سرطانزا بودن بنزین تولید داخل را نفی می کند نتیجه گیری می شود که این پاسخ 'پرونده یک سال سیاهنمایی علیه تولید داخلی و تشویش اذهان عمومی را بست.'

ضمن تکذیب این خبر، در جهت روشن شدن اذهان عمومی لازم به توضیح است که در نشست خبری سخنگوی دولت در روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۷/۹۳ که به صورت صوتی و تصویری ضبط شده است خبرنگاری با استناد به گزارش نهایی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد آلوده بودن بنزین های وارداتی ' یورو۴ ' و حتی بی کیفیت تر بودن آن نسبت به بنزین های وارداتی ' یورو۲' از سخنگوی دولت سوالی مطرح کرد که سخنگوی دولت در پاسخ، این آلودگی بنزین وارداتی ' یورو۴' را نفی و تاکید می کند که اگر بنزین یورو ۴ وارداتی آلوده بود، دولت آن را توزیع نمی کرد.

بنابراین آنچه در سوال آن خبرنگار مطرح بود آلودگی بنزین وارداتی ' یورو۴' بوده نه بنزین تولید داخل تا سخنگوی دولت در مورد عدم آلودگی بنزین های داخلی خبر رسانی کند.

هر چند برخی رسانه ها به درستی این مطلب را انعکاس داده و مشخص کرده اند که سوال در مورد آلودگی بنزین یورو۴ بوده و پاسخ سخنگو نیز در مورد نفی آلودگی مربوط به بنزین های وارداتی یورو ۴ بوده و نیز بعضی از رسانه ها هم بدون درج سوال اصلی خبرنگار در مورد آلودگی بنزین یورو۴، صرفا به پاسخ سخنگو مبنی بر عدم آلودگی آن اکتفا کرده اند، بنابراین به نظر می رسد کسانی و با انگیزه هایی در هر فرصتی به دنبال بستن پرونده بنزین های آلوده هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج