۱۴۵۰۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احساس ضعف عنایتی مقابل استقلالی ها

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: ‌همیشه مقابل هواداران استقلال احساس ضعف می‌کنم چرا که برای طرفداران این تیم فوق‌العاده احترام قائل هستم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی اظهار داشت: در مورد بازی با خونه به خونه بابل در جام حذفی باید بگویم شناخت زیادی از این تیم نداریم اما این تیم مهره‌های خوبی دارد که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و فکر می‌کنم بازی سختی با آن‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: باید با تمام تمرکز وارد بازی با تیم بابل شویم و به چشم پیش بازی با استقلال به این بازی نگاه کنیم و تمام نکات تاکتیکی را در این بازی مرور کنیم.

مهاجم گلزن پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که آیا به جام حذفی به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنید، تاکید کرد: اصلا این‌طور نیست. من همیشه به دوستان هم گفته‌ام جام حذفی بهترین مسیر میانبر برای رسیدن به آسیاست و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. وی خاطرنشان کرد: من معتقدم یا باید در جام حذفی شرکت نکنیم یا اگر شرکت کردیم با تمام توان بجنگیم.

عنایتی در خصوص رویارویی دوباره‌اش با هواداران استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: من همیشه مقابل هواداران استقلال احساس ضعف می‌کنم. برای طرفداران استقلال و این تیم فوق‌العاده احترام قائل هستم ولی باید بپذیریم که در دنیای حرفه‌ای فوتبال هستیم و باید با تمام توانم برای تیم شهرم پدیده مبارزه کنم. وی تصریح کرد: در دنیای حرفه‌ای گاهی آدم کارهایی می‌کند که بر خلاف میلش است.

بازیکن تیم پدیده خراسان در خصوص تعطیلات لیگ و تاثیر آن بر عملکرد تیم‌ها اظهار داشت: به هر حال سازمان لیگ برنامه‌ریزی را انجام داده است و ما باید به آن احترام بگذاریم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در مسابقات پیش روی جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد.

عنایتی افزود: متاسفانه بعد از نتایج ناامیدکننده تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید حالا شرایط فوتبال کشورمان کمی بحرانی شده است و اگرچه این وقفه‌های طولانی در لیگ هیچ کشوری وجود ندارد اما ما باید کمک کنیم تا تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در آسیا نتیجه بگیرد تا شرایط برای فوتبال‌مان دوباره طبیعی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج