۱۴۵۰۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل ممنوعیت پیوند اعضا برای خارجی‌ ها

مدیرکل خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: با ممنوعیت پیوند اعضا برای خارجی‌ها در بیمارستان‌های خصوصی، از سودجویی برخی پزشکان و مراکز درمانی غیردولتی جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: با ممنوعیت پیوند اعضا برای خارجی‌ها در بیمارستان‌های خصوصی، از سودجویی برخی پزشکان و مراکز درمانی غیردولتی جلوگیری می‌شود.

دکتر احمد تارا در بیستمین نشست سالانه مدیران انجمن‌های حمایت از بیماران کلیوی کشور که به میزبانی شهرستان تبریز برگزار شد، افزود: در سال‌های گذشته با عمل پیوند به ویژه پیوند کلیه برای خارجی‌ها که اهداکنندگان آن ایرانی بودند و همچنین سوق دادن بیماران پیوندی به بیمارستان‌های خصوصی، حقوق بیماران ایرانی تضییع می‌شد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام این عمل جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ضروت ایجاد جذابیت اقتصادی در بخش سلامت برای افزایش مشارکت خیران در عرصه سلامت، تصریح کرد: اجرای طرح تحول سلامت، گامی در این زمینه برای کاستن هزینه‌های درمانی مردم است.

مدیرکل خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: دولت با افزایش سهم خود از هزینه‌های درمانی و همزمان با افزایش تعرفه‌های درمان، بستر مناسبی را برای خیران عرصه سلامت ایجاد کرده است تا بتواند با مشارکت در ایجاد و تجهیز مراکز درمانی بخشی از هزینه‌ها را تامین و آن را در ارایه بهتر خدمات به بیماران نیازمند به کار گیرد.

وی افزود: برای رسیدن به حداقل امکانات باید تا پایان امسال ۱۵۰ تخت و دستگاه دیالیز جدید در استان آذربایجان‌شرقی ایجاد شود که تلاش می‌شود این کار عملیاتی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج