جاباما
۱۴۵۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

اين روزها فوتبال اروپا شاهد رقابت هاى تيم هاى اين قاره براى كسب جواز ورود به رقابت هاى يورو ۲۰۱۶ مى باشد. علاوه بر اين رقابت درونى شديدى نيز بين بازيكنان اين تيم ها براى قرار گرفتن در تركيب اصلى ديده مى شود.

طرفداری: جام جهانى ۲۰۱۴ به پايان رسيده، بازى هاى انتخابى رقابت هاى يورو ۲۰۱۶ فرانسه آغاز شده است و اين روزها تيم هاى مطرح اروپايى در حال نبرد بر سر كسب جواز ورود به اين رقابت ها مى باشند. بعد از پايان جام جهانى بسيارى از ستارگان نام دار اين تيم ها از بازى هاى ملى كناره گيرى نموده اند و حال موقعيت بسيار خوبى براى بازيكنان با استعداد جوان براى پر كردن جاى خالى اين ستارگان در تيم هاى ملى مختلف به وجود آمده است. اما كدام تيم اروپايى از بازيكنان زير ۲۳ ساله با استعدادتر و توانمندترى برخوردار است و مى تواند آيند فوتبال اين قاره را به نام خود به ثبت رساند؟

فرانسه:

تيم ملى فوتبال فرانسه در جام جهانى برزيل بازيكنان جوان و چهره هاى جديدى را به فوتبال دنيا عرضه نمود و هنوز اين تيم از پتانسيل بيشترى براى عرضه چنين ستارگان جوانى به دنياى فوتبال برخوردار است.

رافائل واران ۲۱ ساله در پست دفاع ميانى از بزرگترين بازيكنان آينده دار به حساب مى آيد، رقباى آتى وى در اين پست الياكويم مانگالا، كورت زوما از چلسى و آيمريك لاپورته از اتلتيكوبيلبائو به حساب مى آيند. در پست مدافع كنارى لوكاس ديگنه از پاريس سن ژرمن و لايوين كورزاوا از موناكو نيز از پتانسيل خوبى در اين خصوص برخوردار هستند، سباستين كورشيا نيز در ليل در اين پست در سال هاى اخير درخشش خوبى داشته است. در پست سنگربانى نيز دو دروازه بان جوان تيم هاى تولوز و نانت به نام هاى زاشارى بوشر و ماكسيم دوپه از آينده روشنى برخوردار هستند.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

در هافبك ميانى اما آينده تيم ملى فرانسه بسيار درخشان تر به نظر مى رسد، پل پوگبا ۲۱ ساله در يوونتوس از شرايط بسيار خوبى برخوردار است و هم اكنون نيز از ستارگان دنياى فوتبال به حساب مى آيد. جفرى كوندوگبيا و تيموئه باگيوكو زوج خط ميانى موناكو در اين فصل رقابت هاى ليگ فرانسه خوش درخشيده اند. مورگان سانسون ۲۰ ساله از تيم مونپليه نيز از چهره هاى تاثيرگذار در خط ميانى به حساب مى آيد و كلمنت گرنير از المپيك ليون نيز با وجود مصدوميتى كه دارد از قابليت هاى خوبى برخوردار است.

يايا سانوگو از مهاجمين تيم زير ۲۱ ساله هاى فرانسه فوق العاده بوده و آنتونى مارتيال از موناكو و كينگزلى كومان از يوونتوس از رقباى وى در خط حمله خروس ها به حساب مى آيند. پل گئورگ نتيپ و فلوريان تائوين نيزاز الماس هاى فوتبال فرانسه به حساب مى آيند كه هنوز جاى پيشرفت فراوانى دارند. الكساندر لاكازته و آنتونى گريزمن نيز در خط حمله فرانسه از توانايى هاى بسيار بالايى برخوردار هستند و در حال حاضر از عناصر اصلى كادر فعلى ديديه دشام به حساب مى آيند.

بلژيك:

نسل طلايى فوتبال بلژيك همچنان از لحاظ كارشناسان به عنوان يكى از كانديداهاى اصلى براى حضور در مرحله نيمه نهايى رقابت هاى يورو ۲۰۱۶ به حساب مى آيد. ستارگانى همچون روملو لوكاكو و ادن هازارد با اينكه هنوز ۲۳ ساله نشده اند از بهترين هاى باشگاه هاى خود به حساب مى آيند.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

عدنان يانوزاى از منچستريونايتد و تيبوت كورتوا سنگربان چلسى نيز تجربيات بسيار خوبى در فوتبال اروپا به دست آورده اند، ديووك اريگى از ليورپول، زكريا بكالى از آيندهون، يانيك فريرا كاراسو و ميشى بچواى از ليگ فرانسه نيز از ديگر ستارگان پراميد فوتبال بلژيك مى باشند.

دنيس پرائت از اندرلشت كه شيوه بازى او با آندره اينيستا مقايسه مى شود و همچنين سل امپوكا، مورد توجه بسيارى از تيم هاى مطرح اروپايى قرار گرفته اند و مى توانند به تيم اصلى بلژيك اضافه شوند. البته تورگان هازارد و جردن لوكاكو نيز نه تنها برادران با استعدادى دارند، بلكه خود نيز از قابليت هاى فراوانى برخوردار هستند كه بى ترديد مى توانند دست مارك ويلموتس براى انتخاب بازيكنان تاثيرگذار در تيم خود را باز گذارد.

انگليس:

در انگليس به نظر مى رسد بعد از پشت سر گذاشته شدن سال هاى بسيار نااميدكننده در دنياى فوتبال، انقلابى در حال وقوع است. جنجالى ترين ستاره جوان فوتبال جزيره بى ترديد رحيم استرلينگ ليورپولى است كه روى هاجسون سرمربى تيم ملى انگليس مى خواهد تيم جديد خود را با محوريت او بنا سازد.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

ساير ستون هاى اين تيم مى توانند از روس باركلى اورتونى، آلكس چمبرلين و جك ويلشير آرسنالى تشكيل شوند. اين بازيكنان علاوه بر اين همانند لوك شاو و فيل جونز از منچستريونايتد از تجربيات بين المللى خوبى نيز برخوردار هستند.

جك باتلند كاپيتان تيم و دروازه بان تيم زير ۲۱ ساله هاى انگليس مى تواند به خوبى خيال طرفداران انگليسى را از درون دروازه آسوده سازد، در خط دفاعى بازيكنان باقابليتى نظير جات استونز، جان فلاناجان و اريك دير وجود دارند، ضمن اينكه نبايد از حضور مدافعين جوانى همچون تيلور بلاكت از منچستريونايتد و كالوم چمبرز آرسنالى و جيمز وارد-پروزه از ساوتهمپتون نيز غافل شد.

تام اينس، ويلفريد زاها و راول موريسون از هافبك خلاق و جوان فوتبال جزيره به حساب مى آيند و در خط حمله نيز سايدو براهينو، هرى كين از تاتنهام و جيمز ويلسون از شياطين سرخ از اميدهاى اصلى مى باشند.

آلمان:

بعد از قهرمانى در جام جهانى سه بازيكن اصلى تيم يوگى لوو به نام هاى فيليپ لام، پر مرته ساكر و ميرو كلوزه از رقابت هاى ملى كنار كشيدند تا كار براى آلمان ها براى حضور در رقابت هاى يورو ۲۰۱۶ با وجود مصدومين فراوان كمى دشوارتر شود.

آنتونيو روديگر از اشتوتگارت و ماتياس گينتر دورتموندى از شانس هاى خوبى براى قرار گرفتن در پست دفاع ميانى برخوردار هستند كه پيش از اين نيز از سوى يوگى لوو به تيم ملى دعوت شده بودند. لئون گروئتسكا از شالكه و كريستوف كرامر از مونشن گلادباخ نيز از كانديداهاى اصلى قرار گرفتن در پست هافبك ميانى مى باشند، با توجه به اينكه بسيارى از بازيكنان اصلى تيم ملى آلمان در اين پست با مشكل مصدوميت مواجه هستند.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

يوليان دراكسلر نيز با وجود اينكه نتوانسته همچنان انتظارات را از خود برآورده سازد مى تواند همچنان يكى از مدعيان حضور در تركيب اصلى آلمان ها مى باشد، ‌با توجه به اينكه ماكس ماير هم تيمى او در شالكه نيز پيش از اين توجه يوگى لوو را به خود جلب نموده است.

براى ميرو كلوزه در خط حمله اما همچنان جايگزين مناسبى يافت نشده است، اما كوين فولند از هوفنهايم، ماكسيميليان آرنولد از وولفسبورگ و تيمو ورنر از اشتوتگارت مى توانند در صورت اعتماد يوگى لوو در خط حمله مانشافت قرار گيرند.

ايتاليا:

بى ترديد ماركو وراتى ۲۱ ساله از پاريس سن ژرمن جواهر ايتاليايى فوتبال به حساب مى آيد كه تا سال ۲۰۱۶ مى تواند خود را به بازيكنى در سطح جهانى تبديل كند. در كنار او جورجينيو از ناپولى كه در برزيل متولد شده است نيز‌ مى تواند از انتخاب هاى آنتونيو كنته باشد.

آلساندرو فلورنتزى از رم و استفات استورارو نيز از ديگر بازيكنان با استعداد در خط ميانى به حساب مى آيند،‌استوراو عضو باشگاه يوونتوس است كه در حال حاضر به صورت قرضى به تيم جنوا پيوسته است.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

در خط حمله بازيكنان باقابليت و جوان زيادى در فوتبال ايتاليا نظير دومنيكو براردى و سيمونه زازا از ساسولو، استفان الشراوى از ميلان،‌داتيا دسترو از رم، مانولو گابيادينى از سمپدرويا و لورنزو اينزگنه از ناپولى ديده مى شوند كه مى توانند خيال كنته سرمربى جديد تيم ملى ايتاليا را تا حدودى آسوده سازند.

اما در خط دفاعى اندكى فوتبال ايتاليا از وجود بازيكن با استعداد تهى به نظر مى رسد. ماتيا ده شيگليو از ميلان در پست مدافع كنارى و السيو روماگنولى از رم و دانيله روگانى از يوونتوس كه به صورت قرضى امپولى پيوسته است تنها از اميدهاى آينده كنته در خط دفاعى به حساب مى آيند.

در پست سنگربانى اما به نظر آتزورى از مشكل چندانى برخوردار نيست، دروازه بانان جوانى نظير ماتيا پرين از جنوا، فرانچسكو باردى از چيوو، نيكولو لئالى از چزه نا و به خصوص سيومنه اسكوفت از اودنيزه مى توانند جانشينان شايسته اى براى بوفون افسانه اى باشند.

هلند:

بزرگترين بازيكن جوان هلند ممفيس ديپى مى باشد كه در تيم آيندهوون بازى مى كند. او در جام جهانى ۲۰۱۴ نيز مقتدر نشان داد و توانست توجه بسيارى از باشگاه هاى اروپايى را به خود جلب نمايد. ترنس كونگولو مدافع فاينورد، كريم ريريك بازيكن منچسترسيتى كه به طور قرضى در آيندهوون مشغول است، از مدافعين جوان و آينده دار فوتبال هلند به حساب مى آيند. در اين خط حضور يوئل فاتمنن، ويرگيل فن ديك و يترو ويلمز خيال گاس هيدينگ را آينده از بابت اطمينان اين خط آسوده خواهد ساخت.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

داوى كلاسن كارگردان آژاكس آمستردام و بهترين استعداد ليگ هلند در فصل گذشته، ماركو فن گينكل از چلسى كه به طور قرضى به ميلان پيوسته، تونى ويلهنا از فاينورد و آدام ماهر از آيندهوون از كانديداهاى اصلى حضور در خط ميانى مى باشند، البته كيله ابيكيليو از توئنته نيز از هافبك هاى جوان و با استعداد فوتبال هلند به حساب مى آيد.

در خط حمله نيز فوتبال هلند شاهد حضور استعدادهاى درخشانى است كه كوئينسى پرومس و ژان پل بوئتيوس از فاينورد، يورگن لوكاديا از انسخده و لوك كاستايگونس از اصلى ترين كانديداهاى حضور در اين خط مى باشند.

اسپانيا:

نسل طلايى فوتبال اسپانيا دوران اوج خود را سپرى نموده است و ستارگانى نظير كالوس پويول، ژاوى، ژابى آلونسو و داويد ويا از جمع لاروخا كنار كشيده اند. البته اسپانيا در حال حاضر قهرمان رقابت هاى زير ۱۹ و ۲۱ ساله فوتبال اروپا است و به همين دليل آينده فوتبال اين كشور بسيار درخشان به نظر مى رسد.

آينده فوتبال اروپا از آن كدام كشور است؟

درون دروازه داويد دخه آ از منچستريونايتد اميد اصلى فوتبال اسپانيا است،‌دانيل كاراواخال از رئال مادريد، مارك بارترا از بارسلونا، اينگو مارتينز از رئال سوسيه داد و خوان برنات از بايرن مونيخ نيز مى توانند از كانديداهاى اصلى لاروخا براى خط دفاعى باشند.

از كوكه بازيكن اتلتيكو مادريد به عنوان وارث ژاوى نام برده مى شود كه البته ايسكو از رئال مادريد نيز مى تواند رقيبى بزرگ براى او باشد. تياگو از بايرن مونيخ، دنيس سوراز از سويا و جرارد دلوفو نيز از ديگر هافبك هاى خلاق و بااستعداد اسپانيايى به حساب مى آيند.

ايكر مونيان از اتلتيكو بيلبائو، مى تواند در خط حمله گزينه خوبى براى سال هاى آتى فوتبال اسپانيا باشد،‌ضمن اينكه پاكو آلكاسر از والنسيا، آلوارو موراتا از يوونتوس و خسه رودريگز از رئال مادريد نيز از مدعيت قرار گيرى در نوك حمله فوتبال اسپانيا مى باشند، ضمن اينكه نبايد ساندرو و منيز الحدادى از بارسلونا را نيز فراموش نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج