جاباما
۱۴۵۲۷۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

قسمت اول

هتل های لوکس و گران و جذاب

شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست.

هتل های لوکس و گران و جذاب

برترین ها: شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست؛ یا ستاره های مشهوری که روی فرش قرمز راه می روند به راحتی بهترین هتل ها را انتخاب و چند روزی در آنجا استراحت می کنند.

در کشورهای مختلف دنیا هتل های بسیار جالبی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. برخی زیر دریا و در میان زندگی ماهی ها قرار دارند و نام پوسیدون - خدای دریاهای اساطیر یونانی - به خود گرفته اند و برخی دیگر همچون تز پایان نامه دانشجوهای هنر است که خلاقیت های خود را در تک‌تک اتاق های هتل پیاده کرده اند.

از میان انبوه هتل های زیبا، گران، لوکس عجیب و دوست داشتنی، ما ۳۰ نمونه از برترین ها را انتخاب کرده و در ۳ مطلب جداگانه برایتان معرفی کرده ایم.

۱. پارک حیات سیدنی - استرالیا (Park Hyatt Sydney)

هتل های لوکس و گران و جذاب

بیشترین دلیل شهرت و ارزشمندی هتل حیات سیدنی مکان آن است که در کنار دریا است و چشم انداز زیبایی به کوه ها، نماد معماری سیدنی و انواع گالری ها، رستوران ها و بوتیک ها دارد. موقعیت قرار گیری این هتل بر ارزش آن افزوده است. این هتل زیبا با داشتن ۱۵۵ اتاق، از نظر تعداد اتاق در صدر برترین هتل ها قرار دارد و طبقه چهارم آن که با تازگی ساخته و تکمیل شده است، بزرگ ترین پنت هاوس های سیدنی را در خود جای داده است. سوئیت های دو اتاقه با چشم انداز پانورامیک پارک حیات، سونا و پیشخدمت ها ۲۴ ساعته دارند. دیوارهای کشویی و دیگر عناصر طراحی اتاق های این هتل بیشتر شبیه اتاق مهمان آپارتمان هاست و صمیمیت فریبنده ای دارد. خدمات این هتل به معنای واقعی کلمه عالی و استثنایی است.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از ۷۹۰ دلار به بالا است.

۲. لومرسیه - پاریس، فرانسه

هتل های لوکس و گران و جذاب

این هتل مشهور محلی برای اقامت ستاره های موسیقی همچون بیانسه و جی-زی بوده است. از بالای پشت بام طبقه هفتم این هتل، می توان بیشتر جاذبه های پاریس از نوتردام تا ساکرسور را دید. اگر این مسایل خیلی جذبتان نمی کند باید بدانید طراحی و معماری این هتل متعلق به قرن ۱۹ میلادی است. تخت‌خواب های آن سایبان دار هستند و حمام های آن با مرمرهای مجلل و شیک ایتالیایی تزیین شده اند. هتل مجلل لومرسیه با چشم انداز عالی پاریس، مکانی بسیار دوست داشتنی برای اقامت است. موقعیت مکانی این هتل نیز دسترسی آسانی به جاذبه های شهر پاریس دارد.

۳. برج‌العرب - دبی - امارت متحده عربی

هتل های لوکس و گران و جذاب

این هتل بسیار زیبا در ساحل جزیره ای نشسته که ساخته دست بشر است. برج‌العرب هتلی بسیار مدرن است که نمای ظاهری آن به شکل قایق بادبانی است که در دریا شناور شده است. این برج حدود ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و طراح آن، «تام رایت» بوده است. برج‌العرب یکی از بزرگ ترین برج های مسکونی دنیا به شمار می رود و نماد شهر دبی است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از ۱۰۰۰ دلار آمریکا شروع می شود.

۴. لوسیرنوس - پوسیتانو - ایتالیا

هتل های لوکس و گران و جذاب

هنگام اقامت در سواحل آمالفی، بهترین هتل برای انتخاب لوسیرنوس است. این هتل، منظره زیبایی از شهر قدیمی پوسیتانو دارد. لوسیرنوس با معماری قرن ۱۸ میلادی، چشم انداز فوق العاده زیبا و امکانات بسیار زیاد خود ستاره های زیادی را به سمت خود جذب می کند.

در این هتل، گردشگران می توانند در تراس های خصوصی از زیبایی سفر لذت ببرند یا در رستوران هتل بهترین غذاها و نوشیدنی ها را میل کنند. این هتل در سال ۱۹۵۳ میلادی شهرت پیدا کرد که جان اشتاین‌بک نویسنده آن را به عنوان خانه ای معمولی که به هتلی درجه یک تبدیل شده است، توصیف کرده بود. ریسه ویترسپون و جیم تاث ماه عسل خود را در این هتل سپری کرده اند.

۵. هتل-سوئیت دیوار بزرگ چین - بیجینگ

هتل های لوکس و گران و جذاب

اگر هوای استراحت و آرمیدن در دل طبیعت و کوهستان به سرتان زده است، کوهستان شویگوآن در فاصله ۸ کیلومتر مربعی از دیوار بزرگ چین یکی از بهترین سازه های معماری را در دل خود جا داده است. این سازه چیزی نیست جز یک هتل ۲۳۶ اتاق خوابه که سوئیت های زیبایی نیز برای مهمانان خود دارد. با اقامت در این هتل می توانید چشم‌اندازی از دیوار بزرگ چین داشته باشید. این هتل را هنرمندی به نام «کویی کای» طراحی کرده است و یک شاهکار شیشه ای اصیل و بی عیب و نقش است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از ۳۶۶ دلار آمریکا شروع می شود.

۶. پنجره بهشت - لوس کابو، مکزیک

هتل های لوکس و گران و جذاب

مهمان های هتل «پنجره بهشت» خاطره ای فراموش نشدنی از این هتل با خود خواهند برد. ستاره هایی همچون برد پیت، هریسون فورد و اسکارلت جوهانسون در این هتل اقامت داشته اند که در انتهای جنوبی باجا پنینسولا در مکانی کاملا دنج قرار دارد. مسافرانی که به این هتل می آیند، می توانند از امکانات زیادی همچون اسب سواری در ساحل خصوصی، کرایه قایق های تفریحی دربست و اسپای خصوصی لذت ببرند.

قیمت اقامت در این هتل نیز برای افراد ثروتمند بسیار عالیست و آنها می توانند با ۲۲۵ دلار برای هر شب از امکانات عالی این هتل بهره ببرند.

۷. هتل پرینسِویه سنت رجی - کاوای، هاوایی

هتل های لوکس و گران و جذاب

تصور کنید: آبشار پله پله شن های شکری در آب های کف آلود؛ صخره های شیب دار که اطراف خط ساحلی طلایی را پوشانده اند؛ خورشید در بالای اقیانوس که افقی نارنجی و جذاب می سازد. با مناظر طبیعی فوق العاده عالی و نفس گیر کاوای در پس زمینه، هتل پرینسِویه سنت رجی، ستاره های هالیودی متعددی همچون جنیفر گارنر و بن افلک را به این منطقه جذب می کند.

موقعیت مکانی این هتل در گوشه خصوصی ساحل شمالی قرار دارد و علاوه بر مناظر نفس گیر، کاملا دنج و خصوصی نیز هست. هنگام اقامت در این هتل، می توانید از باشگاه گلف ماکایی، اسپا (با مساحت بیش از ۹۳۰ متر مربع) و سوئیت های سلطنتی آن نهایت لذت را ببرید. این سوئیت ها، اسپا اختصاصی و مستخدم ۲۴ ساعته دارند.

۸. هاشینویا (Hoshinoya) - اوکیناوا - ژاپن

هتل های لوکس و گران و جذاب

جزیره اوکیناوا از توکیو حداکثر ۹ ساعت با قایق و اتومبیل فاصله دارد. این شهر که پایگاه نظامی ایالت متحده آمریکا نیز هست بیشتر برای زیبایی های طبیعی، سواحل، موسیقی و صنایع دستی خود شهرت دارد. جذابیت هتل هاشینویا این است که در ساخت آن از لوازم و معماری داخلی بهره گرفته شده است و هیچ گونه متریال انگلیسی در آن نمی بینید. این هتل کاملا مطابق فرهنگ ژاپن است اما داخل آن هرگز احساس غریبه بودن ندارید. سرویس و خدمات هتل بسیار گرم و عالی هستند. خانواده هایی که با بچه در آنجا اقامت دارند از امکانات جالبی همچون گاومیش سواری، موسیقی و نمایش صنایع دستی بهره مند هستند اما کودکان اجازه جیغ و فریاد کردن، نوشیدن آب میوه و استفاده از اسباب بازی های بادکردنی را ندارند. طبیعت این جزیره یادآور جزیره بالی است و گردشگر در آنجا احساس آرامش بسیار دارد.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از ۹۰۶ دلار به بالا است.

۹. هتل فاکس - کوپنهاگ - دانمارک

هتل های لوکس و گران و جذاب

این هتل ۶۱ اتاق دارد و توسط گروهی ۲۱ نفره از هنرمندان طراحی شده است. هتل Fox طراحی خاص و منحصربه فرد خود را دارد که در هیچ هتلی دیگری نمونه آن را نمی توانید پیدا کنید. دکور هر اتاق با دیگری فرق دارد.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از ۱۶۵ دلار آمریکا شروع می شود.

۱۰. هتل زیردریایی پوسیدون - فیجی

هتل های لوکس و گران و جذاب

استراحت در اعماق آب های لاجوردی در جزیره فیجی فقط با کرایه یکی از اتاق های هتل پوسیدون ممکن است. این هتل ۱۲ متر زیر دریا قرار دارد. در اینجا می توانید چشم‌انداز فوق العاده ای از دریا داشته باشید و هر چند ساعت می خواهید آن زیر بمانید و نگران کم آوردن اکسیژن هم نباشید. لذتی دارد تماشای دنیای زیر آب در این هتل. در میان امواج دریا خوابیدن و فرورفتن در دل اقیانوس هیجان بسیاری دارد. این هتل در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی گشایش یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج