۱۴۵۳۳۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

گلکسی نوت ۴ سامسونگ هم خم می‌شود؟

«بند گیت» یا همان رسوایی خم شدن آیفون ۶ پلاس چند وقتی تیتر اول رسانه‌ها بود. اما آیا همین اتفاق برای گوشی ای مثل سامسونگ گلکسی نوت ۴ هم می‌افتد؟

فارنت: «بند گیت» یا همان رسوایی خم شدن آیفون ۶ پلاس چند وقتی تیتر اول رسانه‌ها بود. اما آیا همین اتفاق برای گوشی ای مثل سامسونگ گلکسی نوت ۴ هم می‌افتد؟

اگر از ماجرای خم شدن اپل بی خبرید، باید بدانید که داستان از جایی شروع شد که چند روز بعد از عرضه آیفون ۶ پلاس، یکی از خریداران ویدئویی را بر روی یوتیوب منتشر کرد که در آن، یک آیفون ۶ پلاس را بعد از درآوردن از جعبه، با کمی فشار خم کرده و تبدیل به یک بومرنگ می‌کند. ای ویدئو باعث به وجود آمدن بحث‌های زیادی پیرامون درستی یا نادرستی این ویدئو شد. اما چند روز بعد، ویدئوی دیگری از سوی همین فرد بر روی اینترنت منتشر شد که این بار در خیابان و در برابر دیدگان مردم یک آیفون ۶ پلاس را خم کرد.

گلکسی نوت 4 سامسونگ هم خم می‌شود؟

پس از این ماجرا، تلاش‌ها و آزمایش‌های فراوانی برای خم کردن دیگر گوشی‌های موجود در بازار انجام شد. طبیعی بود که با خم شدن محصول اپل، احتمال خم شدن گوشی‌های برندهای دیگر نیز باشد. یکی از گوشی‌هایی که کاندید این آزمایش بود، گلکسی نوت ۴ سامسونگ بود. طعنه‌های شدید سامسونگ به بزرگ‌ترین رقیب خود در این ماجرا، باعث حساس‌تر شدن این آزمایش شد.

در ویدئوی زیر که به تازگی منتشر شده، لوئیس هیلسنتگر، تلاش می‌کند تا گلکسی نوت ۴ سامسونگ را خم کند. اما آیا نوت ۴ خم می‌شود؟



برخلاف آیفون ۶ پلاس اپل که از بدنه‌‌ی آلومینیومی ساخته شده‌، گلکسی نوت ۴ سامسونگ از قطعات مختلفی از آلیاژهای مختلف ساخته شده‌است، که به عنوان مثال فریم آن فلزی است که البته کمی‌ هم خم می‌شود. قسمت‌های دیگر در برابر نیروهایی که به بدنه گوشی به صورت گشتاور وارد شده مقاومت کرده و از خم شدن گوشی جلوگیری می‌کنند. البته باید گفت که نوت ۴ نسبت به آیفون ۶ پلاس ضخیم‌تر بوده و طبیعتاً این مساله باعث افزایش مقاومت آن در برابر خم شدن می‌شود.

بنابراین اگر بخواهیم به سوالی که در ابتدا مطرح کردیم پاسخ دهیم، باید بگوییم که بله، نوت ۴ خم می‌شود، اما نه به اندازه آیفون ۶ پلاس و البته همین مقدار اندک خم شدن هم قابل بازگشت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج