۱۴۵۳۶
۱ نظر
۵۰۶۶
۱ نظر
۵۰۶۶
پ

ميانبرهايي براي رسيدن به آرامش در روزهاي كم‌آفتاب

عطرهای جادویی ضد افسردگي

با سرد‌تر شدن هوا به‌علت كمبود ويتامين D كه در اثر كمتر در معرض نور آفتاب بودن در افراد مختلف اغلب نوعی احساس افسردگی و نااميدي ايجاد مي‌شود، شما با استفاده از رایحه‌ای گرم و دلپذير می‌توانید تا حدودی بر این احساس ناخوشایندی كه در وجودتان به‌وجود آمده است، غلبه كنید.

عطرهای جادویی ضد افسردگي

عطرهای جادویی ضد افسردگي

كم كم با سرد‌تر شدن هوا به‌علت كمبود ويتامين Dكه در اثر كمتر در معرض نور آفتاب بودن در افراد مختلف اغلب نوعی احساس افسردگی و نااميدي ايجاد مي‌شود، شما با استفاده از رایحه‌ای گرم و دلپذير می‌توانید براي ايجاد نوعي احساس آرامش و اطمينان خاطر بهره بگيريد و تا حدودی بر این احساس ناخوشایندی كه در وجودتان به‌وجود آمده است، غلبه كنید.


خاص و دلنشين

L Air Du Temps by Nina Ricci

رايحه‌اي غني از بوي گل ياسمن و ياس كه با بوي چوب صندل و عنبه تركيبي گرم و دلپذير را به مشام مي‌رساند. نيناريچي يكي از برند‌هاي قديمي است كه هميشه عطر‌هايش را در شيشه‌هاي رنگي و خوش آب‌و‌رنگ عرضه مي‌كند. با گذشت اين همه سال همچنان مي‌توان گفت رايحه‌هاي نيناريچي همچنان روز‌به‌روز پر طرفدار‌تر مي‌شوند و اين برند حضور چشم‌گيري در اين صنعت دارد.


براي روزهاي كوتاه زمستانی

Pretty Limited Edition Elizabeth Arden

اليزابت آردن رايحه‌اي محبوب و با طراوتي را در سال ۲۰۰۹ به‌صورت محدود در بطري صورتي رنگ و شكيل كه الهام گرفته از گل‌هاي خوشبويي است توليد كرد. شكوفه پرتقال، پالپ هلو، گل ياسمن، گل صد‌تومني و گل زنبق رايحه‌اي دلپذير و ملايمي را به مشام مي‌رساند كه براي استفاده در طول روز مناسب است.


گرما در سرما

Casmir Chopard

اين عطرگرما و شيرين بودنش را از وجود وانيل دارد.در روزهاي سرد استفاده از رايحه‌هايي كه از اسانس وانيل در درون مايه‌اش استفاده شده گرمايي دلنشين را به شما خواهد داد. پالپ هلو، زردآلو و بوي گرم دارچين از اسانس‌هاي ديگري است كه در تركيباتش ديده مي‌شود.


باوقار و متين

Fleur Defendue Lolita Lempicka

با استشمام اين عطر احساس متانت و باوقاري مي‌كنيد؛ در سال ۲۰۰۸ با بوي شيرين و براساس پايه گل‌ها روانه بازار شد. ردپايي از گل صدتومني، گل بنفشه، گيلاس و شكوفه بادام با بويي شيرين باعث مي‌شود گرمايي دلنشين و خاص را احساس كنيد.


براي مهماني‌هاي شب

Shalimar Guerlain

الهام گرفته از بوي باغ و گل‌ليمو، ياسمن، رز، چوب صندل، چوب سرو، وانيل، شكوفه گل حنا و خنكي مركبات كه در يك شيشه زيبا و شكيل با بويي پيچيده عرضه شده است، براي استفاده در مناسبت‌هاي رسمي و مهماني شب مناسب است. زماني كه اين عطر را بو مي‌كنيد ابتدا بوي خوش و خنك مركبات در كنار وانيل به مشام مي‌رسد اما به مرور بوي چوب صندل هم اضافه مي‌شود.


به زيبايي غروب دلنواز

L Heure Bleue Guerlain

در يك كلام، لطيف و ملايم؛ رايحه‌اي ظريف و مرموز در يك بطري شكيل كه دربش شبيه قلبي تو خالي است. با اين عطر بوي آرامش‌بخش وانيل را در كنار اسانس ترنج و گل رز كه حس تازه بودن را به شما مي‌بخشد در كنار بوي عنبر تجربه خواهيد كرد و در ذهن غروب خورشيد در آسمان آبي رنگ را تداعي مي‌كند. اگر به بوهايي علاقه‌مند هستيد كه حين ملايم و شيرين بودن بويي ترش هم داشته باشد بدون شك امتحانش كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عطرهای جادویی ضد افسردگي


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mes.samire

      کدوم امید به زندگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج