جاباما
۱۴۵۴۰۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

قسمت اول

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

برترین ها: تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

اما هتل های دیگری هم هستند که چشم انداز بسیار جالب تر و هجان انگیزتر دارند، هتل هایی که چندین متر زیر دریا ساخته شده اند و یک اقامت کاملا رویایی و استثنایی را برای مسافر رقم می زنند. تصور کنید، صبح از خواب بیدار شوید و به جای کوه و دشت و جنگل، جلبک و ماهی و دنیای زیبای زیر آب را تماشا کنید! واقعا رویایی و دوست داشتنی است.

البته، تماشای مناظر زیبا از پنجره هتل های ساحلی حس نوعی آزادی را به انسان منتقل می کند. هتل هایی که در ادامه این مطب نام برده ایم یا در نزدیکی دریا و اقیانوس هستند، یا در زیر آب قرار دارند یا استخرهای فوق العاده عالی و منحصربه فرد در قلب خود دارند.

با ما همراه باشید.

۱. باغ های معلق آبود - بالی - اندونزی

این استخرها در سراشیبی روی تراس قرار دارند و منظره زیبایی از رودخانه سبز و زیبای آیونگ را به تصویر می کشند. این استخرهای فوق العاده زیبا در هتل Orient Express بالی قرار دارند که شامل ۳۸ ویلا به سبک معماری بالی است و همه در دامنه تپه جای گرفته اند. استخر چند سطحی بسیار زیبای این هتل را معماری فرانسوی به نام «گوردن شاو» طراحی کرده است. کناره های استخر با سنگ های آتشفشانی باتو چاندی پوشیده شده اند دیوارهای آن نیز از گذاره های سفت شده آتشفشان ساخته شده اند. این استخرها موج دار ساخته شده اند که با محیط سرسبز اطراف خود هم خوانی بسیاری دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۲. اقامتگاه چهارفصل - هوآلالای - جزیره بزرگ - هاوایی

همه ۲۲۸ اتاق این اقامتگاه فوق العاده زیبا در یک ساختمان یک طبقه قرار دارند. زمین، مرز میان ساحل صخره ای آتشفشانی و استخرهای شنای آب تازه و آب دریاست. اسپا در فضای باز با گیاهان گرمسیری، یوگا، آموزش شخصی و کلاس های بدنسازی در تمام روز از امکانات این هتل هستند. زمین گلف جک نیکلاس با مساحت ۷۱۰۰ فوت مربع در ساحل اقیانوس قرار دارد که گدازه های مشکی آن حکم موانع شنی گلف را دارند.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۳. هتل تمام عیار -Utter Inn - سوئد

این هتل یا مسافرخانه هیچ نوع جاذبه لوکس ندارد که دهان انسان از دیدن آنها باز بماند. اما همین هتل ساده در زیر آب ساخته شده که خود دلیلی بر تفاوت آن از باقی هتل ها است. نیمی از هتل که توسط مایکل جنبرگ در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یک اثر هنری ساخته شده است، همچون یک اتاقک قرمز رنگ در بالای رودخانه مالارن دیده می شود.

مسافران باید از پله های این اتاقک پایین بروند تا به مکان قابل سکونت زیر آب برسند: دو تختخواب کوچک در زیر آب هستند که پنجره ای روی به بیرون دارند و می توان انواع ماهی ها و زندگی زیر آب های رودخانه را تماشا کرد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۴. هتل دو کپ-اِدِن-راک - کپ دوآنتیبِ - فرانسه

این هتل بسیار مشهور ۱۴۰ ساله در سال ۱۸۷۰ میلادی توسط «هیپولایت د وییمسان» - موسس روزنامه «فیگارو» ساخته شده است. در آن زمان این هتل برای پادشاهان بین المللی، سیاست مدارها، هنرمندان، هنرپیشه ها و نابغه های ادبی ساخته شده بود. تا سال ۱۹۱۴ میلادی این هتل، استخر آب شور که در بدنه صخره ای از جنس سنگ بازالت ساخته شده است را نداشت. این استخر منظره زیبایی از دریای مدیترانه و جزایر لرینس را نشان می دهد. این استخر فضای زیادی برای حمام آفتاب دارد و کنار آن میله هایی کار شده که یادآور عرشه کشتی های تفریحی است و آب شور این استخر در دمای ۸۲.۵ درجه فارنهایت گرم می شود.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۵. اقامتگاه جزیره لیزارد - سد آبسنگى‌ كبير - استراليا

با ۲۴ ساحل در کنار ¬سد آبسنگى‌ كبير و اقامتگاهی که فقط برای ۴۰ زوج ظرفیت دارد، جزیره ایزارد استرالیا دسته بندی اختصاصی خود را دارد. سوئیت هایی با طراحی باز این هتل به رنگ های آبی درباری و سفید محض رنگ آمیزی شده اند و به نوعی می توان گفت تقلیدی از دریای مرجانی زیر پای هتل است. در ضمن، تختخواب های ننو مانند و تراس های خوش منظره دارند. تماشای غروب آفتاب و غذاهای دریایی این هتل عالی هستند. برای اینکه از ایوان شخصی و اختصاصی خود برای گرفتن حمام آفتاب بتوانید استفاده کنید بهتر است سوئیت های آنکور بِی را رزرو کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۶. هتل دیسک آب - Water Discus Hotel - دبی

بیشتر شهرت دبی برای انواع هتل های مجلل و زیبایش است و شاید بتوان به جرات آن را پایتخت هتل های برتر دنیا دانست. از همین رو، چندان عجیب نیست این عرب های ثروتمند برای ساخت هتلی در زیر آب برنامه ریزی کنند. طرح این هتل در سال ۲۰۱۲ میلادی مطرح شده است و همان طور که در عکس می بینید و البته از نامش پیداست، این هتل شبیه دیسک یا می توان گفت شبیه سفینه فضایی است؛ اما یک هتل دریایی است!

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

این هتل عرشه ای هم برای حمام آفتاب دارد و به طور کلی زیر آب ساخته نمی شود. در زیر عرشه، ۲۱ اتاق بسیار لوکس با لابی فوق‌العاده و استخر آموزش غواصی وجود دارد. شرکت طراح این هتل - فناوری اعماق اقیانوس - در نظر دارد چندین شعبه دیگر از هتل دیسکی را در سراسر جهان بسازد.

۷. One&Only Reethi Rah - جزیره مرجانی شمالی - مالدیو

در جزیره ای خصوصی در میان اقیانوس هند، بهشتی زیبا در سال ۲۰۰۵ میلادی ساخته شده و شامل ۱۳۰ ویلای مجزا در ساحل شن های سفید و مناظر فوق العاده زیبا و سرسبز است. این هتل بیش از ۵۰ استخر مجزا با طراحی فوق العاده شیک دارد و فقط مخصوص بزرگسالان است. این استخرها جایگاهی ساخته شده از سنگ دارند که می توان در آنجا دراز کشید و از گرمای لذت بخش آفتاب لذت برد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۸. جزایر کنراد - Conrad Maldives Rangali - مالدیو

مسیحی های سراسر دنیا می توانند پیوند زناشویی خود را در تنها کلیسای زیر آب جشن بگیرند که ۵ متر زیر سطح دریا قرار دارد و همه اطراف آن را صخره های مرجانی زیبا احاطه کرده اند. این یک ازدواج رویایی و ماندگار است. هتل بسیار لوکس مالدیو روی زمین و در دو جزیره جدا قرار دارد. ارتباط این جزایر با یک پل ۵۰۰ متری است و در زیر این صفحه، یک رستوران زیبا در زیر آب ساخته شده است.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

مهمانان می توانند بسیار راحت در رستوران Ithaa غذا صرف و حتی می توانند جشن های عروسی یا مهمانی های خود را در این فضای کاملا متفاوت برگزار کنند. البته قیمت های این رستوران نیز سربه فلک کشیده است و هرکسی نمی تواند از عهده آن بر بیایید. یکی از امکانات برگزاری مراسم در این مکان، رفتن به قلب صخره های مرجانی است که عروس و داماد خوشبخت می توانند در اقیانوس آرام غواصی کنند. البته هزینه غواصی هم جدا دریافت می شود.

۹. کاتیکیس - سانتورینی - یونان

این هتل به سبک سنتی سایکلادیک طراحی شده است. دیوارهای سفید و پلکان ماز مانند، پل های چوبی و تراس های زیبا این اقامتگاه یونانی را بسیار زیبا و خوش منظره کرده اند. این هتل بالای صخره ای قرار دارد و روبه روی آن کوه غیر فعال آتشفشانی واقع شده است. با وجود اندازه کوچک این هتل و ۲۷ اتاقی که دارد، دو استخر دارد. یکی کوچک تر و با آب سرد است و درون غار قرار دارد و دیگری نیز یک استخر بسیار زیبای آبی لاجوردی است که نمای فوق العاده زیبایی از دریای نیلگون اژه دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟

۱۰. سرزمین عجایب شیمائو - Shimao Wonderland - چین

سرزمین عجایب چین به دلیل مکان غیرمعمولی که ساخته شده، چهار جایزه معماری دریافت کرده است. همه کارها و محصولات این چینی ها هم تقلبی و کپی نیست. این چشم بادامی های قد کوتاه گاهی ایده های جالبی هم در سر دارند. این هتل غارمانند که دو طبقه آن زیر آب قرار دارد، در سال ۲۰۰۹ میلادی جایزه بهترین ساختمان دنیا را به خود اختصاص داده است. دو طبقه ای که زیر آب هستند شامل باشگاه ورزشی، اسپا، استخر، رستوران و اتاق مهمان است که چشم اندازی به آکواریوم مصنوعی دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج