جاباما
۱۴۵۴۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان پنجشنبه بازی خواهد کرد

کمیته استیناف فدراسيون فوتبال امروز رای خود درباره تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس، مربوط به محرومیت پیام صادقیان را صادر کرد و طی این حکم اعلام کرد این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

طرفداری: رای قطعی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد درخواست بخشش محرومیت پیام صادقیان از سوی باشگاه پرسپولیس، امروز در شرایطی صادر شد که تاریخ درخواست تجدید نظر سرخپوشان تهرانی در این مورد مربوط به دو هفته قبل و پیش از دیدار آخر این تیم در لیگ برتر و مقابل سپاهان اصفهان است.

در آن زمان باشگاه پرسپولیس به شدت خواهان این بود که با توجه به اندک زمان باقی مانده از محرومیت صادقیان، کمیته استیناف محرومیت این بازیکن را ببخشد تا پرسپولیس بتواند در دیدار حساس مقابل سپاهان صادقیان را در اختیار داشته باشد.

اما حالا در حالی که نزدیک به ۱۵ روز از درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس می گذرد و تنها یک روز دیگر از زمان مشخص شده محرومیت پیام صادقیان باقی مانده است، کمیته استیناف در کاری بی معنی و بیهوده اقدام به صدور رای کرده است و طی این رای حکم قبلی خود را قطعی دانسته است. حکمی که اگر امروز به نفع باشگاه پرسپولیس و پیام صادقیان هم صادر می شد، تاثیری در شرایط این باشگاه و بازیکن نداشت.

حالا علیرغم اینکه کمیته محترم استیناف بعد از یک تاخیر غیر موجه و بیهوده به درخواست فوری باشگاه پرسپولیس بعد از دو هفته جواب داده است، باید به این نکته اشاره کرد که این حکم در خنثی ترین زمان ممکن صادر شده است و هیچ تاثیری در وضعیت این بازیکن نخواهد داشت، زیرا پیام صادقیان می تواند بعد از اینکه روز آینده مدت زمان محرومیتش به پایان رسید، در اولین بازی تیم خود که پس فردا پنجشنبه در جام حذفی و مقابل تیم کارگر بوشهر خواهد بود، بدون هیچ منع قانونی به میدان برود.

باید دید دلیل تاخیر طولانی کمیته استیناف در صدور رای تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس در این مورد چه چیزی بوده است ، ضمن اینکه آیا امروز که مسئولان این کمیته اقدام به صدور رای کرده اند، نمی دانستند تنها یک روز دیگر از اتمام دوران محرومیت این بازیکن باقی مانده است یا خیر؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج