جاباما
۱۴۵۴۱۵
۵۰۷۶
۵۰۷۶
پ

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (۳)

تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

برترین ها: تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

اما هتل های دیگری هم هستند که چشم انداز بسیار جالب تر و هجان انگیزتر دارند، هتل هایی که چندین متر زیر دریا ساخته شده اند و یک اقامت کاملا رویایی و استثنایی را برای مسافر رقم می زنند. تصور کنید، صبح از خواب بیدار شوید و به جای کوه و دشت و جنگل، جلبک و ماهی و دنیای زیبای زیر آب را تماشا کنید! واقعا رویایی و دوست داشتنی است.

البته، تماشای مناظر زیبا از پنجره هتل های ساحلی حس نوعی آزادی را به انسان منتقل می کند. هتل هایی که در ادامه این مطب نام برده ایم یا در نزدیکی دریا و اقیانوس هستند، یا در زیر آب قرار دارند یا استخرهای فوق العاده عالی و منحصربه فرد در قلب خود دارند.

با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (۲)

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (۱)


1. هتل پالیکان هیل - ساحل نیوپورت - کالیفرنیا

این هتل در اواخر سال 2008 میلادی گشایش یافته است و از همان زمان تاکنون به یکی از مقاصد گردشگری ایالت متحده تبدیل شده است. این هتل برای کلوب، زمین گلف و خط ساحلی بکر و دست نخورده اقیانوسی مشهور است. معماری این هتل الهام گرفته از معماری های دوره رنسانس ایتالیاست و ایوان های ستون دار، سقف گنبدی شکل، حیاط مملو از فواره و آرک های زیبا دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

در حیاط این هتل یکی از بزرگ ترین استخرهای دایره ای شکل دنیا قرار دارد. این استخر حدود ۴۲ متر قطر و کولیسئوم نام دارد. نام آن از آمفی تئاتر باستانی کولوسئوم در رم برگرفته شده است. زیبایی خیره کننده این استخر کف آبی رنگ درخشان آن است که از ۱.۱ میلیون موزاییک شیشه ای دست ساز پوشیده شده است.

۲. هتل زیردریایی پوزیدون - Poseidon Undersea Resort - فیجی

این هتل ۵ ستاره در مساحتی حدود ۲۲۵ آکر در یک جزیره خصوصی در فیجی قرار دارد و اطراف آن را دریاچه مرجانی ۵ هزار آکری فراگرفته است. قیمت این هتل بسیار لوکس واقعا بالا است و برای پکیج کامل زیر دریایی آن باید ۱۵ هزار دلار پرداخت کنید. این پکیج شامل سکان‌داری زیردریایی تریتون و غواصی در دریاچه مرجانی و آب های زلال است. برای حضور در هتل پوزیدون (خدای دریاها در اسطوره های یونان) باید در وب سایت این هتل ثبت نام کنید. البته در حال حاضر، ۱۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و باید منتظر بمانید نوبت شما بشود. مدیر این هتل، جونز است که از سال ۲۰۰۱ میلادی کار می کند و این هتل در سال ۲۰۰۹ میلادی گشایش یافته است.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

۳. کلبه اقیانوسی جنوبی - جزیره کانگرو - استرالیا

این هتل زیبا با معماری معاصر و مناظر فوق العاده عالی در فاصله ۳۰ دقیقه ای از آدلایلد قرار دارد. هر ۲۱ سوئیت این هتل، کفپوش های سنگی، تراس های بیرونی دارند و توسط صنعتگران محلی ساخته شده اند. این اتاق ها به سیستم تهویه هوا نیازی ندارند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که می توان از هوای طبیعی لذت برد. برای لذت بردن از حمام هایی با چشم انداز اقیانوس باید سوئیت های «اوسپری پاویلیون» را برای خود رزرو کنید که جکوزی اختصاصی و وان های بزرگ نیز دارند.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

۴. هتل بِوِرلی هیلز - بِوِرلی هیلز - کالیفرنیا

این هتل یکصدساله بسیار مشهور که می توان آن را هنرپیشه هالیوود نیز دانست، استخری در قصر صورتی خود دارد که همچنان مکانی افسانه ای به شمار می رود. این استخر مکانی زیبا برای مسافرها به شمار می رود که می توانند لحظه های شاد و آرامی را در آنجا سپری کنند. صندلی هایی با طراحی راه راه سبز و سفید همچنان از سال ها قبل در این مکان قرار دارند.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

۵. اقامتگاه چهارفصل بورا بورا - بورا بورا - پولینسیا فرانسه

این کلبه های کوچک و یک طبقه که همگی روی آب قرار دارند، زیباترین و وسوسه انگیزترین هتل های چهارفصل دنیا به شمار می روند. این اقامتگاه ساحلی، ۱۰۷ کلبه مجزا در کنار ساحل و روی تالاب جزیره بسیار کوچک دارد. دیوارهای این خانه ها از سنگ های آتشفشانی ساخته شده اند و سقف پوشالی آن نیز با چوب های ساج و الوارهای مِربو دکور شده اند. همه این کلبه ها چشم انداز فوق العاده زیبایی به اقیانوس جنوبی مرجانی با آب های فیروزه ای و قله صخره های مشکی مونت اوتِمانو و مونت پاهیا دارند.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

۶. اسپا و هتل گراند وِلا - پلایا دل کارمن - مکزیک

این هتل در مساحتی حدود ۸۰ هکتار در میان درختان چندل و ساحلی با شن های سفید و مناظر شگفت انگیز قرار دارد. این هتل دو بخش خانوادگی و مخصوص بزرگسالان و اسپای ۸۹ هزار فوت مربعی دارد. این اسپا بزرگ ترین اسپای مکزیک نیز به شمار می رود و ۴۰ اتاق درمانی و چند وان هیدروماساژ دارد. این هتل همچنین ۸ رستوران مجزا دارد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)

۷. سواحل دیسکاوری - بوراکای - فیلیپین

مساحتی حدود ۲.۵ مایل که با نام ساحل سفید شناخته می شود و نرم ترین شن های ساحلی دنیا را دارد، جایی است که هتل سواحل دیسکاوری در آن قرار دارد. این هتل ۸۸ سوئیت با جکوزی های اختصاصی دارد. آب های دریای سیبویان در جلوی این هتل برای شیرجه زدن در آب و جت اسکی روی آب جان می دهد.

زیباترین هتل های ساحلی دنیا کجاست؟ (3)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج