جاباما
۱۴۵۵۶۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

۶ ماه بلاتکلیفی دختران حادثه دیده پارک ارم

یکی از سه دختر دانشجو که در حادثه پارک ارم دچار مصدومیت شدید شده بود، هنوز تحت درمان است.

روزنامه ایران: یکی از سه دختر دانشجو که در حادثه پارک ارم دچار مصدومیت شدید شده بود، هنوز تحت درمان است.

شامگاه جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری وقتی سه دختر جوان به نام‌های «نگار قربانی»، «مونیا یوسفی» و «رکسانا فرحی ایروانی» سوار بر کابین دستگاه «موش دیوانه» بودند با سقوط آن بشدت مصدوم شدند.

این دختران پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافتند و با وجود درمان‌های سخت، هنوز یکی از آنها در بیمارستان است و از سوی مسئولان پارک ارم، محکومان و مراجع قضایی و دیگر سازمان‌ها و نهادها رها شده و هزینه درمانی «نگار قربانی» از مرز ۲۵۰میلیون تومان گذشته است و بیمارستان به‌دلیل هزینه‌های سرسام‌آور و بدهی درمان تا به امروز سه مرتبه این دختر مصدوم را که هنوز هم نیاز به درمان و فیزیوتراپی دارد ترخیص اعلام کرده است.

بنابرگزارش‌های حاصله دو دختر دیگر حادثه پارک ارم هم در خانه بستری هستند و از مصدومیت به‌جا مانده و از هزینه‌های رفت و آمد به بیمارستان و درمان ابراز نارضایتی و از مسئولان و مراجع قضایی درخواست رسیدگی ویژه دارند.

«نگار قربانی» یکی از حادثه‌دیدگان پارک ارم که در بیمارستان بستری است در گفت‌وگوی اختصاصی به شوک گفت: پنج ماه است با مصدومیت شدید و درد دست و پنجه‌ نرم می‌کنم، معلوم نیست آینده‌ام چه خواهد شد. با این حال می‌دانم تا آخر عمر ویلچرنشین خواهم شد. این موضوع مرا و خانواده‌ام را نگران کرده است.

در این مدت با شرایط بسیار بدی روبه‌رو هستم. هر روز نگرانی‌ام بیشتر و بیشتر می‌شود. تحت فشار شدید مالی هستیم، هزینه درمانم سرسام‌آور است و تا به امروز از سوی مسئولان مورد بی‌اعتنایی و بی‌توجهی قرار گرفته‌ام.

در این مدت پنج ماه دو مرتبه جراحی سخت داشتم که در جراحی نخست امیدی به زنده ماندنم نبود. با این حال در این مدت سعی کردم روحیه خودم و خانواده‌ام را بالا ببرم و با این مصدومیت شدید جنگیده‌ام. تصور کنید پنج ماه است روی تخت بیمارستان خوابیده‌ام. هنوز دست و پای چپم واکنش و حسی ندارند. دست و پای راستم که تازه به کار افتاده‌اند و حس پیدا کرده‌اند، درد دارد.

وی ادامه داد: هنوز تصویر حادثه دردناک و سقوط کابین رهایم نکرده است. این روزها هم فکر و ذهنم با هزینه‌های میلیونی درمان و بیمارستان درگیر شده است.

متأسفانه تا به امروز روند رسیدگی به پرونده در مراجع قضایی به کندی پیش می‌رود. با توجه به اینکه روزهای نخست حادثه، دادستان تهران دستور رسیدگی ویژه و خارج از نوبت داده بود نمی‌دانم چرا این موضوع مهم و تلخ به تأخیر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از دوندگی‌های بسیار پدرم دو روز پیش یک نفر که ظاهراً کارشناس و پزشک بیمه کوثر بود، لحظاتی بر بالینم آمد و چند سؤال از من کرد و رفت. جالب این بود که وقتی از کارشناس بیمه پرسیدیم چرا دیر آمدید، گفت تازه روز قبل به من ابلاغ شده، یعنی چه که دیر آمدید!

وی خاطرنشان کرد: ما هر سه نفر از کار و زندگی و دانشگاه افتاده‌ایم. درد و نگرانی سلامتی‌مان از یک‌سو و از سوی دیگر هیچ‌کس به ما فکر نمی‌کند، باور کنید روحیه‌ام را باخته‌ام! اسماعیل قربانی پدر «نگار» گفت: ۷۶ میلیون تومان هزینه بیمارستان قبلی بود که از سوی پارک ارم سبز پرداخت شد.

با توجه به اینکه ادامه درمان دخترم باید در بیمارستان دیگر انجام می‌شد، دخترم به این بیمارستان انتقال یافت. حدود ۵/۳ ماه دخترم در این بیمارستان بستری است و هنوز هم نیاز به درمان و رسیدگی دارد.

با این حال حدود ۱۳۴ میلیون تومان هزینه بیمارستان روی دستمان مانده و هر روز هم این رقم بیشتر می‌شود. وی ادامه داد: تا به امروز هم روند رسیدگی پرونده به کندی پیش رفته است. چند مرتبه با پدران دیگر حادثه ‌دید گان به شعبه ۱۵ بازپرسی ناحیه پنج دادسرای تهران رفتیم و درخواست کمک داشتیم تا حداقل از بیمه مقصران بخشی از بدهی پرداخت شود.

با توجه به اینکه «شرکت پنتا» شرکت بازرسی کننده ۵۰ درصد، «شرکت گاما» طراح موش دیوانه ۲۵ درصد و شرکت وفایی، سازنده و بهره برداری و پیمانکار نیز ۲۵ درصد در مرحله نخست بازپرسی مقصر اعلام شده‌اند و پارک ارم و سازمان استاندارد تبرئه شده‌اند و این شرکت‌ها نیز به نظر کارشناس اعتراض کرده‌اند و معلوم نیست درنهایت کدام شرکت و سازمان مقصر نهایی خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز پرونده در شعبه بازپرسی بوده و درنهایت پس از نتیجه کارشناسی باید به دادگاه ارجاع شود و قاضی پرونده پس از مطالعه پرونده اقدام به صدور رأی کند و آن هم باز جای اعتراض دارد، هزینه‌های درمانی و بیمارستانی برعهده چه کسی خواهد بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      دمشون گرم با این کابین هوایی ساختنشون!!!!!!!!!

    • zzzzzzzzzz

      والاااز اسم تله کابینش ،، موش دیوانه،،، معلومه که کسی پیدانمیشه جواب این بنده های خدارابده واقعا خداکمکشون کنه

    • mohamammad

      به نظر من اصلا" این دستگاهای پارک ارم هیچ اعتمادی بهش نیست چون خدایی نکرده کسی بلا سرش بیاد هیچ کسی پاسخگو نیست! از نظرم باید یه سری ازاین دستگاهای پارک ارم جمع اوری بشه تا کسی صدمه روحی نبینه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج