۱۴۵۷۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

با پرسپولیس و امیر تتلو برخورد نمی‌شود

علیپور عنوان کرد:" با این شخص برخوردی نمی‌کنیم. او به عنوان یک طرفدار به تمرین پرسپولیس رفته و منع قانونی نداشته است."

طرفداری: خواننده زیرزمینی ملقب به امیر تتلو در روزهای گذشته اذعان کرده بود که قصد ورود به فوتبال حرفه ای و بازی برای تیم راه آهن تهران را دارد که اظهاراتش با واکنش هایی همراه بود. با این وجود او روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

این اتفاق با واکنش حجت الاسلام علیپور همراه بود. "باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال شرایطی دارند که همه از شرایط و محبوبیت آنها استفاده می‌کنند"، رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ با بیان این جمله به حضور یکی از خوانندگان زیرزمینی در تمرین پرسپولیس اشاره کرد و گفت:" در ایران دو تیم پرسپولیس و استقلال طرفداران زیادی دارند که همه از شهرت آنها استفاده می‌کنند. موضوعی که در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌کنیم. مثلاً تیم رئال مادرید فقط در شهر خودش طرفدار دارد و اگر به شهر دیگری در اسپانیا بروید طرفدار ندارد. مردم پامپلونا فقط طرفدار اوساسونا هستند اما در ایران پرسپولیس و استقلال در تمام شهرها طرفدار دارند و نیمی از ورزشگاه را طرفداران آنها پر می‌کنند."

علیپور تأکید کرد:" نباید اجازه داده شود افرادی که پیشینه فرهنگی مناسبی ندارند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ورود کنند. وزارت ورزش و جوانان وظیفه دارد در این خصوص بیشتر دقت کند. همه چیز به پرسپولیس مربوط نمی‌شود و حوزه مدیریت استقلال هم باید هوشیار باشد."

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال برخورد با باشگاه پرسپولیس یا خواننده زیرزمینی وجود دارد یا نه، اظهار داشت:" با این شخص برخوردی نمی‌کنیم. او به عنوان یک طرفدار به تمرین پرسپولیس رفته و منع قانونی نداشته است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در توهم زندگی میکنید تیمی طرفدار دارد که در هر بازی چه در خانه ویا خارج از خانه حداقل نصف استادیم تماشاچی داشته باشه نه دوهزار تماشا چی در مجموع. بیدار شوید

    • بدون نام

      من نمیفهمم این علیپور چی میخواد از این فوتبال...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج