۱۴۵۸۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ظهارات جنجالی سیروس الوند «فرمان فتحعلیان» را ممنوع الکار کرد

پشت پرده ممنوع الکاری خواننده کم حاشیه

فرمان فتحعلیان با بیان اینکه ممنوع الکاری وی را شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم امضا کرده است، سکوتش را شکست و پاسخ برخی شایعات را داد.

فرمان فتحعلیان با بیان اینکه ممنوع الکاری وی را شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم امضا کرده است، سکوتش را شکست و پاسخ برخی شایعات را داد.

پس از انتشار خبر ممنوع الکار شدن فرمان فتحعلیان این خواننده حاضر به گفتگو با رسانه‌های مختلف شد و ضمن گلایه از اتخاذ این تصمیم که به گفته وی با امضای شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم صورت گرفته است، سکوتش را شکست و در گفتگوهای مختلف جواب برخی سوالات را که همیشه در اطراف او و گروه «ایلیا» بوده را داد.

این گزارش و گفتگو ها واکنشی از سوی مسئولین را باعث نشد و این خواننده همچنان در انتظار پاسخگویی از سوی مراجع ذی‌صلاح است. پی گیری خبرنگار «پانا» و پرس و جو از برخی دست اندرکاران امر به نتایج جالبی رسید که تا حد زیادی می‌تواند پرده از ماجراهای ممنوع الکار شدن این خواننده بردارد.

در آخرین کنسرت فرمان فتحعلیان در سالن همایش‌های برج میلاد، سیروس الوند مهمان رسمی این خواننده در برنامه بود که قبل از برنامه هماهنگی‌هایی برای حضور این کارگردان بزرگ سینما بروی سن و صحبت چند دقیقه ای او انجام می شود اما با مخالفت تهیه کننده کنسرت رو به رو می شود. ولی اصرار فتحعلیان به این کار بالاخره نتیجه می‌دهد و در اواسط برنامه او با به کار بردن لفظ:

پشت پرده ممنوع الکاری خواننده کم حاشیه

«کارگردان آثار ماندگاری چون «فریاد زیر آب» ، الوند را به حاضرین معرفی می‌کند و از او می خواهد بروی سن بیاید. این کارگردان هم با استقبال و تشویق حاضرین بروی سن می‌رود و ابتدا کمی در مورد «فریاد زیر آب» صحبت کرد و گفت : « این فیلم بواسطه من نبود که آنقدر گل کرد و ماندگار شد. بازی خوب و قوی «داریوش» و ترانه ماندگارش برای این فیلم بود که آنرا تااین حد در بین مردم جا انداخت.»

این اظهارات جو سالن را به هم می‌ریزد و باعث برخی بی نظمی‌ها هم می شود. عناصر مسئول هم با گزارش این تخلفات به حراست دفتر موسیقی با واکنش تند اعضای دفتر موسیقی رو به رو می‌شوند و خیلی زود حکم ممنوع الکار شدن این خواننده صادر می شود.

منبع: پانا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پشت پرده ممنوع الکاری خواننده کم حاشیه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج