۱۴۵۹۶
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

به سنی رسیده ام که باید فیکس باشم

عابدزاده پسرش را از انگلیس راهی آمریکا کرد

امیر عابدزاده بعد از مدت ها تمرین در انگلستان راهی آمریکا شده تا شاید بتواند در تیمی از لیگ آمریکا به فوتبالش ادامه دهد.

تماشا : امیر عابدزاده بعد از مدت ها تمرین در انگلستان راهی آمریکا شده تا شاید بتواند در تیمی از لیگ آمریکا به فوتبالش ادامه دهد. پسر احمدرضا عابدزاده درباره آخرین شرایطش می گوید: «باتوجه به اینکه در آمریکا بسکتبال و فوتبال آمریکایی ورزش های اول محسوب می شوند مسابقات فوتبال هنوز آغاز نشده و چند ماه دیگر بازی های لیگ آمریکا شروع می شود. در حال حاضر با تیم دوم شواز که در لیگ دسته اول آمریکا قرار دارد تمرین می کنم اما فعلا تصمیمی برای پیوستن به این تیم نگرفته ام. البته به هیچ عنوان نمی خواهم به این تیم بپیوندم چون دوست ندارم نیمکت نشین باشم. فکر می کنم به سن و سالی رسیده ام که باید بازی کنم و خودم را در شرایط مناسب بازی قرار دهم.»

عابدزاده پسرش را از انگلیس راهی آمریکا کرد

او ادامه می دهد: «فعلا در آمریکا هستم و منتظرم پیشنهاد خوبی مطرح شود. اگر این اتفاق نیفتد، مدیر برنامه هایم قرار است با چند تیم اسپانیای صحبت کند و به یک تیم حرفه ای بروم. فکر می کنم باتوجه به سن و سالی که دارم، این اتفاق دور از دسترس نیست».

چند ماه گذشته یکی از مسئولان سابق پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد مبنی بر اینکه: «یکی از پیشکسوتان پرسپولیس برای گرفتن اقامت آمریکا عنوان کرده که پسرش در باشگاه پرسپولیس بازی می کند اما در جواب استعلام آنها ما گفتیم چنین مسئله ای صحبت ندارد و آن بازیکن را اخراج کرده اند به همین دلیل هم پدرش علیه ما مصاحبه می کند». عابدزاده در این باره می گوید: «من در جریان این قضایا نیستم. اینکه پدرم به چه دلیلی علیه یکسری افراد مصاحبه کرده را نمی دانم. از این مصاحبه چند ماه گذشته و من هنوز هم در آمریکا هستم و کسی اخراجم نکرده است».

عابدزاده: نمی گذارم پسرم به فوتبال ایران بیاید

احمدرضا عابدزاده، دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی، به شدت به پسرش اعتقاد دارد. او می گوید امیر یکی از بهترین دروازه بانان فعلی ایران است. عابدزاده که پسرش در حال حاضر بازیکن تیم لوس آنجلس بلوز آمریکاست و در این تیم دروازه بان اصلی به شمار می آید، درباره بازگشت پسرش به ایران به گفت: «امیر همین حالا هم اگر به ایران بازگردد بهترین است، اما مطمئنا نمی گذارم اینجا بازی کند. مگر در همه این سال ها چه گلی به سر من زدند که به سر پسرم بزنند؟»

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عابدزاده پسرش را از انگلیس راهی آمریکا کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      كارت درسته احمدرضا عابدزاده

    • فاران

      احمد رضا عابدزاده :
      کسی که در حقش کم لطفی های فراوان شد !

    • قلهک

      از قدیم گفتند مرغ همسایه غازه

    • mohammad

      احمدرضا عابدزاده عزیز: همیشه در قلب ما جا داری. ولقعا در حقت کم لطفی ها شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج