۱۴۶۱۲۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

موضع ناجا درباره اسید پاشی‌ های اصفهان

جانشین فرمانده ناجا در واکنش به اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان از پیگیری ویژه این موضوع از سوی پلیس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده ناجا در واکنش به اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان از پیگیری ویژه این موضوع از سوی پلیس خبر داد.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه «ایپاد» در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از جزییات اسیدپاشی به بانوان در اصفهان اظهار کرد: تاکنون چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که با توجه به اطلاعات اولیه به سرنخ‌هایی رسیدیم که امیدواریم با تلاش پلیس این افراد زودتر دستگیر شوند.

اشتری درباره اینکه گفته می‌شود برخی از این افراد بی‌حجاب بوده یا مباحث این‌چنینی به ایسنا، گفت: افرادی که مورد هدف قرار گرفتند از قشر خاصی نبودند و این موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده ناجا درباره وضعیت کنترل مرزها و خدمات پلیس نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه اشرار از سمت کشورهایی که کنترل خوبی بر مرزهایشان ندارند به ما آسیب می‌زنند که البته با اقدامات خوبی که انجام شده، با این افراد برخورد خواهیم کرد و تعدادی از آنها نیز شناسایی و با آنها برخورد شده است.

اشتری اضافه کرد: اگر مقاومت ماموران ما نبود، امروز امکان داشت این اتفاقات در جای دیگری یا حتی در مرکز کشور رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار کامل با اشرار مقابله خواهد کرد، درباره تجهیزات پلیس و ساخت آنها نیز اظهار کرد: تقریبا تمام تجهیزات پلیس بومی و صددرصد ساخت داخل است.

جانشین فرمانده ناجا درباره نمایشگاه ایپاد نیز گفت: این سیزدهمین سال برگزاری ایپاد است و در این سال تعداد غرفه‌داران خارجی و مساحت افزایشی ۱۲ و ۱۰ درصدی داشته است.

اشتری درباره بومی‌سازی تجهیزات نیروی انتظامی نیز گفت: بخشی از امکانات بومی شده و از طریق پتانسیل مبتکران و مهندسی معکوس در حال بومی‌سازی تجهیزات هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پريناز

      باسلام . از تمامي برادران نيروي انتظامي عزيزمان خواستار پيدا و اين حيوانات وحشي را سپردن به دست قانون تا درسي باشد كه اينجا در ايران تحت هيچ شرايط اجازه ي مانور ندارند .

    • میثم

      ناجا چی میخواد بگه .چی میتونه بگه.وقتی اسید پاشی رو دست کم گرفتن.الان چندین ساله رخ میده عین خیالشونم نیست چه انتظاریه.نمیخوان این مشکل حل بشه. هر روز به این قربانیها داره افزوده میشه. و عاملان مثل آدمهای معمولی دارن زندگی میکنن.موقع قصاص هم هزارتا وکیل و وصی پیدا میکنن.این قصه لعنتی سر دراز دارد.

    • زری

      اسید پاشی برا خیلی از افراد یه راه حل به نظر میاد که عقده ها و خصومت هاشون رو جبران کنن.اگه مسوولان و مردم از همان نخست قاطعانه برخورد می کردن الان اسید پاشی فراگیر نمی شد.برا این روانی ها روزی هزار بار اعدام هم کمه.با آبرو ،سلامت و زندگی مردم بازی کردن یعنی چی،

    • علی

      نیروی انتظامی که میتواند سازندگان یک کلیپ را درکمیر از6ساعت شناسایی ودستگیرکند حتما میتواند مجرمان اسید پاشی خیلی زود دستگیرکند

    • مریم

      اگه چندتا این روانی را وقتی دستگیر میکردند در ملا عام اول اسید به صورتشون می پاشیدند بعدم اعدامشون می کردند درس عبرت میشد واسه بقیه که امروز من به عنوان 1 خانم اصفهانی از صدای عبور موتور اینچنین نترسم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج