جاباما
۱۴۶۱۴۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ های روی پرده

شهاب حسینی با «ساکن طبقه وسط» مهمان تازه سینماهاست، فیلمی که در مدت دو روز اکران ۳۵ میلیون تومان فروش داشته است.

خبرآنلاین: شهاب حسینی با «ساکن طبقه وسط» مهمان تازه سینماهاست، فیلمی که در مدت دو روز اکران ۳۵ میلیون تومان فروش داشته است.

از روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه نخستین ساخته سینمایی شهاب حسینی با عنوان «ساکن طبقه وسط» به نمایش عمومی درآمده است. این فیلم در حال حاضر ۱۶ سالن سینما را در اختیار دارد و در مدت این تعداد سالن در روز نخست ۹ میلیون تومان و در روز دوم نمایش ۲۶ میلیون تومان فروش داشته است.

حسینی نخستین فیلم خود را براساس فیلمنامه‌ای از محمدهادی کریمی کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون ساره بیات، هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، طناز طباطبایی، حسین یاری و بابک حمیدیان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

حسینی در یادداشتی که در وب‌سایت رسمی این فیلم سینمایی در مورد «ساکن طبقه وسط» نوشته، آورده است: «ساکن طبقه وسط شرح حیات و پریشانی است، گمگشتگی این روح سرگشته دریافتن ماوایی امن و آرام. شاید بزرگترین جستجوی هر انسان. امید که بیانمان قاصر نباشد به مدد الطاف پیدا و پنهان خود او و امید که ناب‌ترین تلالو اندیشه در راستای خشنودی‌اش نزدیک شویم و اثری برجا گذاریم به یادگار در شان انسان که او اشرف مخلوقاتش نامید و جام وجودش را لبریز کرد و امانتدار از روح خویش. پروردگارا راهنماییمان کن به حذر از گمراهی. رسیدن به روشنایی خشنودی است، ای بدل‌کننده بدی ها به خوبی ها. آمین»

دیگر فیلمی که فرهاد اصلانی این روزها روی پرده سینماها دارد، «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی است. جیرانی در این فیلم داستان نازگل مشرقي دختر مجرد جنوب شهري را روایت می‌کند که به دليل مشکلات اقتصادي زندگي‌اش در حال فرو پاشي است. آشنايي اتفاقي او با فيروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگي‌اش را دچار حادثه‌هاي جديدي مي‌کند...

اکبر عبدی در این فیلم در دو نقش ظاهر شده است و ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی‌نیا دیگر بازیگران آن هستند. فروش این فیلم سینمایی بعد از ۳۰ روز نمایش ۷۲۵ میلیون تومان است.

بخش جدید تبلیغات «شهرموش‌ها۲» آغاز شده است و بخش آن تبلیغاتی است که در سطح خیابان‌ها دیده می‌شود و ون‌هایی با پخش موسیقی فیلم و ارائه تراکت‌هایی از مخاطبان دعوت می‌کنند به تماشای تازه‌ترین ساخته مرضیه برومند بنشینند. این فیلم سینمایی بعد از ۵۲ روز نمایش ۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروخته است.

نیمه هفته قبل خبر رسیدن فروش «آتش‌بس۲» ساخته تهمینه میلانی در سراسر کشور به ۲ میلیاد تومان منتشر شد. این فیلم ماجرای زن و شوهری است که چند سالی از ازدواجشان می‌گذرد و به صورت اتفاقی با روانشناسشان مواجه می‌شوند، این مواجهه موجب می‌شود خاطرات قدیمی را مرور کنند. بهرام رادان نقش مرد قصه را بازی کرده و میترا حجار بازیگر زن فیلم است. آتیلا پسیانی همانند فیلم قبلی نقش روانشناس را ایفا می‌کند.

این فیلم در تهران بعد از ۳۰ روز نمایش ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است.

سومین فیلم سینمایی حمید نعمت‌الله در مدت ۳۰ روز اکران ۷۱۵ میلیون تومان فروخته است. نعمت‌الله «آرایش غلیظ» راه به دنیای شخصی افراد برده و در نمایش سر پر سودای یک جوان و کارهایی که او انجام می‌دهد، خود را محدود نکرده است. حامد بهداد، طناز طباطبایی، علی عمرانی، حبیب رضایی و هومن برق‌نورد بازیگران این فیلم هستند.

اولین فیلم سینمایی تینا پاکروان که ساختاری اپیزودیک دارد، در ۳۰ روز ۳۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم سه اپیزودی داستان زن‌هایی است که در زندگی مشترک خود با مشکلاتی مواجه‌اند. در قصه اول زني جوان (شقايق فراهاني) که همسرش به دليل مشکلات مالي است تلاش مي کند زمينه ماندن او در ايران را فراهم کند. اما مرد (سيامک انصاري) از ترس مشکلات به ترکيه ميرود. در قصه دوم آهنگسازي جوان به دليل اعتياد به الکل اعتبار حرفه اي اش را از دست داده و مشکلات مالي دارد و همسر فيلمنامه نويسش (انديشه فولادوند) را آزار مي دهد. تلاش زن براي ترک اعتياد مرد بي نتيجه است. در قصه سوم کارگري که متاهل است و دو فرزند دارد از دو دست فلج شده و همسرش با کار در بيمارستان خرج زندگي را مي دهد. مرد که مستاصل شده تصميم به خودکشي روي ريل قطار مي‌گيرد اما همسرش او را نجات مي‌دهد.

شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند و فهیمه رحیم‌نیا بازیگران نقش اصلی فیلم هستند و همچنین امین حیایی، سیامک انصاری و اشکان خطیبی نقش مرد‌های داستان را بازی می‌کنند.

نام فیلم

کارگردان

روزهای نمایش

فروش کل

ساکن طبقه وسط

شهاب حسینی

2

35 میلیون تومان

آرایش غلیظ

حمید نعمت‌الله

30

715 میلیون تومان

خواب‌زده‌ها

فریدون جیرانی

30

725 میلیون تومان

آتش‌بس2

تهمینه میلانی

30

1 میلیاد و 700 میلیون تومان

شهرموش‌ها2

مرضیه برومند

52

5 میلیاد و 180 میلیون تومان

خانوم

تینا پاکروان

30

330 میلیون تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج