۱۴۶۱۶۷
۳ نظر
۵۰۲۳
۳ نظر
۵۰۲۳
پ

خودروهای ۲۰ تا ۳۰ میلیونی بازار

هنوز خیلی از قدیمی ها دلبستگی شان را به خودروهایی مانند پژو ۴۰۵ حفظ کرده اند. پراید تقریبا اولین خودرویی است که بسیاری از خانواده ها در گام اول مالک آن می شوند. خودروهایی که هم قیمت شان پایین است، هم هزینه تعمیر و قطعات یدک آنها!

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار





روزنامه هفت صبح: خودروهای گران قیمتی که به بازار می آیند همه ذهن ها را به خودشان مشغول می کنند. خودروهایی که موارد مشابه چینی آنها هم قیمتی در حدود 50-40 میلیون تومان دارند اما بسیاری از خانواده ها به جیب خود که نگاه می کنند، می بینند همان ماشین های داخلی گزینه های به صرفه تری هستند. آنها ترجیح می دهند زیر بار قرض و وام های کلان نروند و با همین خودروهای داخلی بسازند.

اتفاقا خودروهای داخلی مانند پژو 405 و سمند در این سال ها امتحان خود را پس داده اند. انواع و اقسام پراید هم که بازار را قرق کرده اند. شرکت های دولتی برای کارکنان شان وام هایی در نظر می گیرند که با آنها می شود تنها خودروهایی مانند ام وی ام و پراید را خرید؛ خودروهایی که هزینه قطعات یدکی و تعمیر آنها پایین بوده و تا دلتان بخواهد، تعمیرکارهای متخصص آنها در گوشه گوشه شهر وجود دارد.

سمند LX تک ایربگ

این ماشین که به همراه پژو 405 محبوب ادارات دولتی است، جزو خودروهایی است که در این چند ساله با ورود خودروهای چینی، مقداری بازارش را از دست داده است. خط تولید سمند LX از سال 83 آغاز به کار کرده و به مرور آپشن ایربگ به آن اضافه شد. با بهره مندی از مزایایی همچون قطعات یدکی ارزان و در دسترس، ایمنی بالا به دلیل برخورداری از بدنه مستحکم، راحتی سرنشینان با صندلی های طراحی شده متناسب با ویژگی های بدنه آنها، به خودرویی خانوادگی معروف شده است.

علاوه بر این، ابعاد مناسب برای استفاده برون شهری، فضای قابل توجه داخل اتاق و صندوق عقب، فرمان پذیری عالی به ویژه در جاده های پر پیچ و خم و امکانات مناسب، آن را تبدیل به خودرویی مناسب برای سفرهای برون شهری کرده است.

یکی از بزرگترین مزایای سمند LX، برخورداری از کارت طلایی خدمات پس از فروش است که خدمات را در سراسر کشور به صورت رایگان و سریع در دسترس دارنده خود قرار می دهد. قیمت این خودرو در نمایندگی 28 میلیون و 600 هزار تومان است. کارکرده مدل 90 تا 92 آن را می توانید در بازار به قیمت 24 تا 27 میلیون تومان تهیه کنید.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

MVM ۱۱۰ چهار سیلندر

MVM با مصرف سوخت پایین و ابعاد کوچک و جمع و جور خود، یک خودرو ایده آل شهری است. بال عقب MVM ۱۱۰ طبق اصول اولیه آیرودینامیک، باعث بهبودی پایداری خودرو در سرعت های بالا می شود. ۱۱۰ کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودرو موجود در کشور است. این خودرو با داشتن موتورهای ۸۰۰ و ۱۱۰۰ سی سی که دارای قدرت ۵۱ و ۶۸ اسب بخار هستند، وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اتاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه گیر، ضریب ایمنی داخل اتاق را به طور محسوسی افزایش می دهد.

وجود دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS ضریب ایمنی این خودرو را به طرز محسوسی افزایش داده است. صندلی های این خودرو راحت است و با فیزیک راننده همخوانی دارد که به راحتی قابلیت کاهش فشار مستقیم را با توزیع فشار صندلی به پاها به منظور کاهش خستگی در مسافرت های طولانی به راننده می دهد.

نمایندگی های مدیران خودرو، آن را با قیمت ۲۱ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان عرضه می کنند. قیمتی که این خودرو در بازار معامله می شود ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یک مدل سال ۹۱ این ماشین، ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار در یک نمایشگاه در مرکز شهر قیمت گذاری شده است.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

تیبا SX

این خودرو سدان که در کلاس B Segment دسته بندی می شود، آرام آرام در این دو سه ساله در بازار جا افتاده است. مصرف سوخت آن در شهر، ۹.۶ لیتر بنزین و ۵.۶ لیتر در جاده است. سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن، ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. استاندارد آلایندگی تیبا SX یورو ۳ است. دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. این خودرو ترمز ABS، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و Leveling Switch دارد. قیمت این مدل تیبا در نمایندگی ۲۳ میلیون و ۷۱۰ هزار و در بازار، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. مدل ۹۱ و کارکرده این ماشین حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون است.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

سایپا ۱۳۲TL

سایپا ۱۳۲ نسبت به سایپا ۱۳۱، جدا از فضای داخلی و به روز شدن آن، نمای بیرون آن در بخش جلو و عقب تغییرات زیادی به خود دید. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۹.۵ لیتر بنزین مصرف می کند. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت و شتاب آن از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۱۴.۵ ثانیه می رسد. قیمت آن در بازار آزاد ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در نمایندگی ها ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است اما اگر بخواهید با قیمت کمتری آن را تهیه کنید، باید در بازار کارکرده ها به دنبال یک مدل تمیز بگردید. معمولا در بازار مدل ۹۲ آن را ۱۷ میلیون تومان قیمت می دهند.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

سایپا ۱۳۲SE

سایپا ۱۳۱ در واقع فیس لیفت خودرو سایپا صبا است. این خودرو در بخش سپر جلو تغییراتی یافته و راهنماها از سپر جلو به چراغ های جلو انتقال یافته است. قوای فنی همانند قبل ۱۳۰۰ سی سی با قدرت ۶۳ اسب بخار است و مصرف میانگین سوخت ۸.۸ لیتر است. هم اکنون به صورت استاندارد در سایپا ۱۳۱ ایموبیلایزر وجود دارد و کیسه هوا در سایپا ۱۳۱ قابل سفارش است. قیمت نمایندگی آن ۱۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است و در بازار آزاد با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. اگر بخواهید مدل کار کرده ۹۲ آن را تهیه کنید، قیمت ها در محدوده ۱۸ میلیون تومان هستند.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

سایپا ۱۳۱TL

حداکثر سرعت این محصول شرکت سایپا، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. رسیدن از آغاز حرکت تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۵ ثانیه طول می کشد. سیکل ترکیبی مصرف سوخت سایپا ۱۳۱، هفت لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است. این خودرو سیستم ترمز ABS دارد و دو ایربگ را هم می توان به آپشن ها اضافه کرد. متاسفانه این ماشین مجهز به فرمان هیدرولیک نیست. نمایندگی های سایپا این خودرو را به قیمت ۱۹ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان می فروشند. قیمت این خودرو در بازار آزاد ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. مدل های کارکرده ۹۲ این ماشین را به قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می فروشند.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

MVM۱۱۰ سه سیلندر

کم مصرف ترین خودرو کشور سه سیلندر دارد و حجم موتور آن ۸۱۲ سی سی است، بنابراین نباید از آن توقع بالایی داشت. سرعت آن حداکثر ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این ماشین ۱۵ ثانیه است. این خودرو برای پیمودن مسافت ۱۰۰ کیلومتر، بیشتر از ۶.۵ لیتر بنزین در فضای شهری نیاز ندارد. استاندارد آلایندگی این MVM یورو ۵ است. قیمت این خودرو در بازار ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در نمایندگی ها ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. یک مدل کارکرده مربوط به سال ۹۱ این ماشین ۱۵ میلیون تومان آگهی شده است.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

سمند LX دو ایربگ

حداکثر سرعتی که می توانید با این خودرو رانندگی کنید ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. این ماشین برای رسیدن از سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر زمانی حدود ۱۴.۵ ثانیه نیاز دارد. مقدار بنزینی که سمند LX برای مصرف در شهر نیاز دارد، ۱۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است اما در جاده ها چیزی حدود ۶.۶ لیتر نیاز دارد. سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن، ۸.۶ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این خودرو به مدت ۲۴ ماه یا ۴۰ هزار کیلومتر گارانتی شده است. قیمت نمایندگی آن ۲۹ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان و در بازار آزاد ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار

پژو ۴۰۵GLX

موتور نرم و کم صدای این خودرو چهار سیلندر بوده و با حجم ۱۸۰۰ سی سی، تلفیقی از قدرت و کشش مناسب را به همراه مصرف سوخت کم و آلایندگی پایین در اختیار قرار می دهد. پژو ۴۰۵ در ۱۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. استاندارد آلایندگی یورو ۳ و سیستم ترمز ABS دارد. یک کیسه هوا هم برای راننده منظور شده است. قیمت این خودرو که سال هاست با ایرانیان همراه بوده است، در نمایندگی ها ۲۶ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان و در بازار آزاد ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. یک مدل کارکرده متعلق به سال ۹۱ نقره ای رنگ آن ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

خودروهای 20 تا 30 میلیونی بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      چقدر زیبا چدر ایمن قیمت که نگو مفت فردا میرم با پول تو جیبیم یکیشو میخرم

    • حمیدرضا

      یک کارمند همان بهتر که تیفوس بگیرد (مفتکی و دم دست) و زودتر بمیرد. چه به این زیاده خواهی ها ... .

    • مصطفی

      بدبدو اتیش زدن به مالشون بدو حراجیه پول دوتا ماشین بده یکی ببر بدو اقا مفت مفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج