۱۴۶۲۳۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سعید حجاریان: ضاربانم را حلال کردم

حجاریان دراین گفتگومی گوید که ضاربان خود را حلال کرده است. وی گقت: «یکی ازآنها که اسلحه ماکاروف را (برای ترور من) تهیه کرده بود وقتی می خواست به سفرحج برود، آمده بود از من حلالیت بطلید. من ندیدمش اما حلالش کردم وگفتم بگویید برود حج. بقیه هم نیایند بهتراست، حلال.

تابناک: سعید حجاریان چند سال پس ازترور می گوید مشکل اول من گفتار است ومشکل دوم نوشتار: نمی توانم قلم دستم بگیرم، تایپ هم نمی توانم بکنم. دستم رعشه دارد ونمی توانم روی کیبورد کامپیوتر کلیک کنم.

وی درگفتگو با شماره اخیرنشریه اندیشه پویا دربیان مشکلات پس ازترور افزود: فقط با قلم خیلی درشت می توانم یکی دوصفحه بنویسم . برای همین کار کردن و خواندن ونوشتن برایم خیلی سخت است، اما چون به اصلاحات امید دارم، تحقق آن نیروی محرک وانگیزه ام برای کارکردن است.

حجاریان دراین گفتگومی گوید که ضاربان خود را حلال کرده است.

«یکی ازآنها که اسلحه ماکاروف را (برای ترور من) تهیه کرده بود وقتی می خواست به سفرحج برود، آمده بود از من حلالیت بطلید. من ندیدمش اما حلالش کردم وگفتم بگویید برود حج. بقیه هم نیایند بهتراست، حلال.

گزیده هایی ازاظهارات حجاریان دراین گفتگو درپی آمده است.

* دولت روحاتی حتما به نفع اصلاح طلب ها هست . فضا را بازکرده وبرای ما بهترکرده است . دوره سخت تمام شده واصلاح طلب ها توقع بیشتری ازروحانی ندارند.

* فعلا' درفیلم ، موسیقی و تئاتر فضا کمی با نشاط تر و بازتر و مجلات تازه هم منتشرشده و بعید است که فضا دوباره مثل گذشته شود.

*روحانی می خواهد بایستد و تا حدی برش این کار را هم دارد. روحانی خیلی کارکرده تا حالا وتوانش همین قدر بوده است.

* به کتاب های من که پنج سال است درارشاد مانده هنوزه مجوز نداده اند. حتی یک نفرکه کتابش را به من تقدیم کرده گفتنند صفحه تقدیم را بردارید تا مجوزبدهیم.

یک کتاب هم با آقای ملکیان نوشتیم ... مدت ها درارشاد ماند تا این که به ناشرگفتم بخش های مربوط به من رادربیاورد تا حداقل بخش های آقای ملکیان مجوزچاپ بگیرد و همین طور شد نمی دانم چرا این همه با من لج هستند.

* مشکلات زیادی وجود دارد که ریشه در زمان احمدی نژاد دارد و باید رو شود . روکردن این مشکلات واقدامات انجام شده کمک به دولت است.

* پس ازترور، مدتی محافظ داشتم اما درزمان احمدی نژاد گفتند که حجاریان امنیت کامل دارد و محافظ نمی خواهد، البته برای من هم بهتر شد. من جا و امکانات برای محافظ ندارم. دیگر هم بعید است من رابزنند، کسی به من کارندارد.

* مقصود من از اختیار انحلال مجلس توسط رییس جمهوری این بود که اگر زمانی قرار باشد، قانون اساسی تغییر کند، باید ترتیبی فراهم کنند که رییس جمهور هم بتواند مجلس را منحل کند و انتخابات زود هنگام برگزارکند، تا مردم مجددا' رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند که کشور مدام درچرخه اختلاف میان دولت ومجلس گرفتار نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درد و بلات بخوره سر عقده ایهایی که از هیچ کس نمی گذرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج