جاباما
۱۴۶۳۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ کارلوس کی‌روش به صادقیان

سرمربی تیم ملی می گوید از اینکه بازیکن جوانی شیطنت داشته باشد ، هراسی ندارد و او استاد کار با ستاره های سرکش فوتبال بوده است.

خبر آنلاین: پیام صادقیان هر لحظه به تیم ملی نزدیک و نزدیک تر می شود. او که جای خالی اش در بازی های حساس جام جهانی احساس شد حالا گام به گام خود را به تفکرات سرمربی تیم ملی نزدیک و نزدیک تر می شد. این ابتدا کارلوس کروش بود که پالس مثبت به بازیکن پرسپولیس فرستاد و حالا این بازیکن آماده است تا در تیم ملی باشد. او که محرومیت ها را پشت سر گذاشته در مصاحبه هایش گفته دیگر پسر خوبی می شود و آماده یادگیری است. کروش البته می گوید اینکه او یکی از ۲۳ بازیکن نهایی جام جهانی نبوده ، ارتباطی با حاشیه هایش نداشته و فقط تصمیمی تاکتیکی بوده است. او می گوید:« من از شیطنت ها و عصیان بازیکنان نمی ترسم . سال ها با بازیکنان بزرگ کار کردم. هر بازیکنی که به دردم بخورد را دعوت می کنم . »

او پیشتر هم گفته بود آماده است تا پیام صادقیان را به چالش جدی بازی برای تیم ملی بکشد پس او و پرسپولیسی ها می توانند امیدوار تر از گذشته به پیراهن تیم ملی فکر کنند. بخصوص که خلعتبری جایش را در افکار تاکتیکی کروش از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج