جاباما
۱۴۶۵۰۶
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

هر انسانی پس از زندگی خود، با توجه به عوامل طبیعی و حوادث مختلف جان خود را از دست خواهد داد، در این میان بازماندگان فرد تمام سعی خود را می کنند تا یاد عزیز از دست رفته را همواره زنده نگه دارند.

باشگاه خبرنگاران: هر انسانی پس از زندگی خود، با توجه به عوامل طبیعی و حوادث مختلف جان خود را از دست خواهد داد، در این میان بازماندگان فرد تمام سعی خود را می کنند تا یاد عزیز از دست رفته را همواره زنده نگه دارند.

سوزاندن جسد در کنار به خاک سپردن آن یکی از کارهای رایج در بسیاری از کشورهای جهان است، به عنوان مثال رسم است که در کشور هند پس از سوزاندن جنازه مردگان آن را در رود گنگ می ریزند و یا در ظرفی، خاکستر باقی مانده را نگهداری می کنند.

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

در این میان یک شرکت سوئیسی راه متفاوتی را در پیش گرفته است و خاکستر باقی مانده از مردگان را تبدیل به یک الماس تزیینی برای بازماندگان می کند. در واقع کمپانی Algordanza با تحت دما و فشار قرار دادن خاکستر باقی مانده از جنازه ی متوفی، این خاکستر را تبدیل به الماس های درخشان و مصنوعی می کند، که معمولا می توان از آن به عنوان جواهر تزیینی استفاده کرد و در عین حال یاد عزیز از دسته رفته را زنده نگاه داشت!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

در آغاز کار، این کمپانی با استفاده از متدهای شیمیایی و استخراج کربن موجود در خاکستر، کربن را حرارت داده و گرافیت تبدیل می کند، گرافیت به دست آمده از کربن نیز خود در معرض دمایی معادل ۲۷۰۰ درجه فارنهایت قرار می گیرد و همچنین فشاری برایر ۸۷۰ هزار پوند بر اینچ مربع به آن وارد می شودتا در نهایت و طی پروسه ای خاص به الماس تبدیل گردد، رنگ این الماس ها معمولا بین سفید تا آبی کبود است که بر اساس میزان بور موجود در خاکستر موتوفی متغیر می باشد، قیمت این الماس ها از ۴۵۲۹ فرانک سوئیس آغاز می شود که هزینه ی خدمات و سرویس های اضافی نیز به آن افزوده می شود، بدن انسان دارای ۱۸ درصد کربن است که از این مقدار تنها دو درصد آن پس از سوزانده شدن در خاکستر باقی خواهد ماند و در واقع این همان کربنی است که این شرکت سوئیسی از آن در ساخت الماس استفاده می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطف کنید آدرس این شرکت رو بگذارید، ممنونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج