۱۴۶۶۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازداشت بزرگترین تیم ضداخلاقی توسط سپاه

بزرگترین گروه ضد اخلاقی شبکه مجازی به دست عناصر سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج الله) در اصفهان شناسایی و منهدم شدند.

واحد مرکزی خبر: بزرگترین گروه ضد اخلاقی شبکه مجازی به دست عناصر سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج الله) در اصفهان شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) گفت: این گروه که دارای شش سرشاخه اصلی هست با راه اندازی محیط های ضد اخلاقی و مستهجن در شبکه های مجازی اقدام به عضوء گیری و اغفال دختران و پسران جوان می کرد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار غلام رضا سلیمانی با بیان اینکه افراد این گروه با سرویس های جاسوسی هم مرتبط هستند افزود:هر یک از این سرشاخه ها در حدود یک سال فعالیت خود بین ۳۰۰ هزار تا ۳۶۰ هزار عضو از سراسر کشور جذب کرده بود.

وی افزود:مرکز سایبری سپاه صاحب الزمان(عج الله) پس از یک سلسله اقدامات فنی اطلاعاتی پیچیده این افراد را که در شبکه های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی فعال بودند شناسایی کرد و همه شش سرشاخه شناسایی بدست عناصر اطلاعاتی در چندین شهرستان استان اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به اعمال مجرمانه خود در سایت های ضد اخلاقی اعتراف کرده اند گفت: این گروه پس از هدایت جوانان برای اعمال منافی عفت، آنها را از فضای مجازی به حقیقی هدایت می کردند و برای آن ها مراسم دسته جمعی می گرفتند.

سردار سلیمانی با هشتدار به خانواده ها مبنی بر نظارت بیشتر بر فعالیت فرزندان خود در شبکه مجازی ،افزود: از فرستادن اطلاعات و تصاویر به گروه های مختلف که با عناوین مختلف عضو گیری می کنند خوداری کنند و از عضویت در آنها بپرهیزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج