۱۴۶۷۹۳
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

تصاویری دیده نشده از کشتی تایتانیک

نمایشگاهی از عکس‌های منتشر نشده در سال ۱۹۱۲، از کشتی اقیانوس پیمای تایتانیک که به اعماق اقیانوس فرو رفت، به نمایش گذاشته شده است.

فوت و فن: نمایشگاهی از عکس‌های منتشر نشده در سال ۱۹۱۲، از کشتی اقیانوس پیمای تایتانیک که به اعماق اقیانوس فرو رفت، به نمایش گذاشته شده است.

تصاویری دیده نشده از کشتی تایتانیک

عکس‌های منتشر نشده از به آب انداختن کشتی تایتانیک در نمایشگاهی در نزدیکی بلفاست به نمایش گذاشته شده است. این تصاویر مربوط به کارخانه کشتی‌سازی بلفاست که در آن تایتانیک ساخته شده بود، شامل دور شدن کشتی و بدرقه تماشاگران هیجان‌زده، می‌شود. تایتانیک در آوریل ۱۹۱۲ در اولین سفر خود از ساوت همپتون به نیویورک به کوه یخ برخورد کرد و بیش از ۱۵۰۰ نفر از مسافران و خدمه کشتی غرق شدند.

این عکس‌ها توسط یک کارگردان در هارلند و ولف در بلفاست گرفته شده‌ است. صاحب این آلبوم آن را دو سال پیش در یک حراجی خریداری کرده و تصمیم گرفته تا آن را در معرض نمایش عمومی قرار دهد.

"ویلیام بلر" (William Blair)، یک کارشناس تاریخ بشر، می‌گوید "کشتی تایتانیک آینه‌ای کامل از انعکاس جامعه به نظر می‌رسد و تمایزات طبقاتی و کدهای اجتماعی آن دوران را به شما یاد می‌دهد، تقریبا می‌توان گف دنتن ابی بر روی دریا بوده است."

نمایشگاه آلبوم تصاویر، شامل ۱۱۶ تصویر چاپی، بر روی صفحه نمایش در نمایشگاه TITANICa در اولستر فولک (Ulster Folk) و موزه حمل و نقل در نزدیکی بلفاست برگزار شده است. بلر گفت، به دلیل خطر آسیب عکس‌ها، بازدیدکنندگان قادر نخواهند بود که عکس‌ها را ورق بزنند، اما صفحه نمایش تصویری همه عکس‌ها را نشان و توضیح می‌دهد. این عکس‌ها متعلق به "جان و. کمپستر" (John W Kempster) یک کارگردان و استاد از مراسم هارلند و ولف در بلفاست شرقی در زمان تایتانیک و خواهر او کشتی المپیک (Olympic)، بوده است.

تصاویری دیده نشده از کشتی تایتانیک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج