جاباما
۱۴۷۰۷۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کمال تبریزی از «سرزمین کهن»‌ گفت

کمال تبریزی که سریال «سرزمین کهن»‌اش پس از پخش چند قسمت ابتدایی، متوقف شده است، نسبت به اقدامات اخیر تلویزیون درخصوص واگذاری لوکیشن‌های این مجموعه به سریال تاریخی دیگر، واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: کمال تبریزی که سریال «سرزمین کهن»‌اش پس از پخش چند قسمت ابتدایی، متوقف شده است، نسبت به اقدامات اخیر تلویزیون درخصوص واگذاری لوکیشن‌های این مجموعه به سریال تاریخی دیگر، واکنش نشان داد.

کمال تبریزی درباره اینکه آیا به حل مشکلات سریال «سرزمین کهن» در دوره‌ رییس بعدی سازمان صداوسیما امیدوار است؟ گفت: فکر می‌کنم این مشکلات حل شود و با رفتن آقای ضرغامی تیم بعدی که بیاید بتوانیم بنشینیم و با آن‌ها مذاکرات را از اول آغاز کنیم. همه گذشته را بگوییم و مشکلاتی را که پیش آمده مطرح کنیم.

او در ادامه توضیح داد: به احتمال زیاد به توافقات لازم می‌رسیم. با توجه به اینکه به خاطر اتفاقاتی که برای سریال افتاد، مشکلاتش تا حدی برطرف و مسائل اصلاحاتی‌اش کمتر شد و فکر می‌کنم به نتیجه مطلوب برسیم.

کارگردان «ابله» همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره اقدامات اخیر تلویزیون مبنی بر سپردن لوکیشن‌های سریال «سرزمین کهن» به سریال‌ تاریخی دیگر،‌ اظهار کرد: رفتار بدی از طرف صداوسیما در مورد سریال «سرزمین کهن» صورت گرفت. لوکیشنی به نام بهارستان داشتیم که میدان بهارستان را در آن بازسازی کرده بودیم. هم در فاز یک از آن استفاده کردیم و هم در فاز دو و بخش دیگری از فاز سه را قرار بود در آنجا فیلمبرداری کنیم اما متأسفانه دوستان نه تنها کار ما را تعطیل کردند بلکه لوکیشن بهارستان را در اختیار یک سریال دیگر گذاشتند و الان آن‌ها از لوکیشن ما استفاده می‌کنند.

او با اشاره به اینکه این اقدام یک کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است، مطرح کرد: این کار با هیچ منطقی جور درنمی‌آید که لوکیشن یک سریال که با هزینه آن سریال و با دید هنری طراح آن ساخته شده و فضایش، فضای کار ماست، بدون اینکه آن سریال به اتمام رسیده و پخش شده باشد، در اختیار سریال دیگر قرار بگیرد.

تبریزی همچنین تأکید کرد: این اقدام کار کاملا غیرحرفه‌ای است که از طرف معاونت سیمای فعلی و مدیر شبکه یک انجام شد.

کارگردان «سرزمین کهن» همچنین گفت: به کارگردان و تهیه‌کننده این سریال ایراد وارد نمی‌کنم چون آن‌ها مجبورند با توصیه‌های سازمان صداوسیما این کار را انجام دهند؛ هر چند که انتظار ما به عنوان همکار این است که حقوق همدیگر را مورد توجه قرار دهیم و نادیده نگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج