۱۴۷۲۷
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

احساس تنهايي یک زن برایش گران تمام شد

مزه پراني هاي شوهرم نقل مجالس خانوادگي مان شده بود و مسعود با شوخي هاي مسخره اش اعصابم را خط خطي مي کرد. او هميشه از تجديد فراش و ازدواج با خانم بيوه اي حرف مي زد که خواهر يکي از دوستانش است.

مزه پراني هاي شوهرم نقل مجالس خانوادگي مان شده بود و مسعود با شوخي هاي مسخره اش اعصابم را خط خطي مي کرد. او هميشه از تجديد فراش و ازدواج با خانم بيوه اي حرف مي زد که خواهر يکي از دوستانش است.

زن ۵۵ساله در دايره اجتماعي کلانتري ۳۵مشهد افزود: من هر چه به او مي گفتم دست از اين حرف هاي چرت و پرت بردارد و شخصيت مرا جلوي ديگران خرد نکند فايده اي نداشت و مسعود با اين شوخي هايش آن قدر مرا عصبي و افسرده کرده بود که واقعا فکر مي کردم ريگي به کفش دارد و حتي نسبت به آن خانم نيز احساس تنفر و حساسيت زيادي پيدا کرده بودم.

مشکلات روحي و رواني من از حدود ۶ماه قبل بيشتر شد چون بازنشسته شدم و هر روز مسعود که اهل خوشگذراني و تفريح است با دوستانش به اين طرف و آن طرف مي رود و از ازدواج مجدد و اين که مي خواهد يک هووي خوب برايم بياورد تا در خانه تنها نمانم حرف مي زند.

صحبت هاي شوهرم حتي در رفتار ۲ پسرم نيز تغيير ايجاد کرد و آنها نيز دچار بدبيني شده اند. من که ديگر واقعا حوصله اي براي شنيدن حرف هاي مسعود نداشتم يک روز به او گفتم خيلي مردانه برو و خواهر دوستت را بگير تا تکليف ما هم روشن شود. در اين لحظه او قهقهه اي زد و گفت: اتفاقا همين کار را مي خواهم به زودي انجام بدهم و سپس از خانه بيرون رفت.

خيلي دلم گرفته بود و با ناراحتي از خانه بيرون زدم و به پارک رفتم. روي صندلي نشسته بودم و با يادآوري خاطرات گذشته و اين که مسعود براي جلب رضايت پدر و مادر خدا بيامرزم با ازدواجمان چقدر تلاش کرد چشمانم پر از اشک شد. در اين لحظه مردي حدود ۵۸ساله در کنارم نشست و به صورتم نگاهي کرد و گفت: اتفاقي افتاده، نکند شما هم مثل من تنها هستيد. نمي دانم چرا با اين سن و سال فکر احمقانه اي به سرم زد و گفتم شوهر ندارم و به اين ترتيب بود که آشنايي ما آغاز شد.

من هر روز به پارک مي رفتم و با آن مرد که البته فردي باوقار و سنگين است قدم مي زدم و به نوعي مي خواستم جاي خالي مسعود را با حضور اين فرد و صحبت هاي پدرانه اش پر کنم. اما شوهرم که نسبت به من مشکوک شده بود يک روز با پسرانم مرا زيرنظر گرفتند و زماني که با آن آقا در پارک قدم مي زدم جلو آمدند و سروصدا راه انداختند. مرد غريبه به شوهر و پسرانم گفت: اين خانم مثل من تنهاست و شوهرش را چند سال قبل از دست داده است و شايد ما بخواهيم در آينده باهم ازدواج کنيم.

با اين وضعيت آبرو و حيثيتم رفت و مسعود مي گويد حاضر نيست يک دقيقه به اين زندگي ادامه بدهد. پسرانم نيز مرا مايه ننگ خود مي دانند. البته خودم مي دانم که چه اشتباهي کرده ام ولي واقعيت اين است که سال هاست من وهمسرم از نظر عاطفي همديگر را از دست داده ايم. او دلخوش به دوستان خوشگذران خود است و من سرگرم کارم بودم که با بازنشستگي، احساس تنهايي عذابم داد و مرتکب چنين حماقتي شدم.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احساس تنهايي یک زن برایش گران تمام شد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیوا

      کارش رو تائید نمیکنم اما نمیدونم شایدم حق داشت!
      بعضی از مردها به محض ازدواج حس مالکیت به زن رو پیدا میکنند و همه چیز رو تموم شده میبینند. و رابطه عاطفی گذشته رو از یاد میبرن.این موضوع برای خیلی از خانمها پیش میاد.اما باید با فکر پیش رفت . البته باید گفت این موضوع در مورد هر دو جنسیت صادقه اما متاسفانه در آقایان بیشتر!

      پاسخ ها

      • مهشید

        واقعاً نمی شه مقصر دونستش.قصور کاملاً دو طرفه بوده.خوبه که شوهرش یه خورده به عقب برگرده و به کارای خودش هم فکر کنه

    • رضا

      اخه گناه داره بیچاره مگه چیکارکرده قدم زدن بایه ییرمرد مگه اشکالی داره. نامردا بایسراشم که این رفتارو با مادرشون میکنن مادری که....

    • marmar

      همش تقصیره آقاهه است....
      وقتی میگن مرد ریاست خانواده رو به عهده داره، منظور نشستن یک جا دستور دادن نیست.
      منظور اداره ی خونه و خونواده به بهتربن شکل است. طوری که هیچ کس به مشکل بر نخوره....
      واسه اینه که کار مرد مشکله.
      حالا این آقا هم با این رفتارش نه تنها تو اداره ی خونه موفق نبود، بلکه بدتر پایه های اون خونه رو متزلزل کرد....
      اگه علت رو ریشه یابی کنیم میبینیم که مرده تقصیرش بیشتره.........

    • Nashenas

      Shohare,marteke bimazeye goosht talkh,ah, ah har zany jaye oon zan bashe.........

    • queen

      اگه کار زنه درست نبود مرد هم باید یه کم فکر کنه. زن دقیقا کاری رو کرد که مرده باهاش کرده بود . درسته عاقلانه نبود وی دم زنه گرم ...

    • بدون نام

      دوست دارم با یه شلاق آنقدر مرد رو بزنم که بمیره اون احساسات همسرشو نادیده گرفته بدتر از شوهر زن بجه های بی عاطفه اون هستن

    • رها

      من جای زنه بودم همون روز اول دست پیرمرد رو میگرفتم میبردم دم خونه و میگفتم اگر هوو میخواهی سرم بیاری من طلاق میگیرم که با این مرد ازدواج کنم . والا بیخود مهریه های سنگین نمی بندن . عجب پسرهای بی شعوری بی خیال مرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج