۱۴۷۲۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توصیه مهم آیت الله مکارم شیرازی به مداحان

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که «متأسفانه در مسائل مربوط به امام حسین(ع)، کربلا و عاشورا گاهی شاهد گرفتاری در تحریفات، خرافات و مسائل وهن‌آور هستیم» گفت: برای جذب مخاطب نباید از سبک‌ها و تعبیرات نامناسبی در مداحی استفاده کرد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که «متأسفانه در مسائل مربوط به امام حسین(ع)، کربلا و عاشورا گاهی شاهد گرفتاری در تحریفات، خرافات و مسائل وهن‌آور هستیم» گفت: برای جذب مخاطب نباید از سبک‌ها و تعبیرات نامناسبی در مداحی استفاده کرد.

این مرجع تقلید در مراسم رونمایی از مجموعه نرم‌افزارهای اندروید رادیو معارف ویژه ماه محرم با بیان این‌که «جریان‌های مربوط به عاشورا، کربلا و نهضت سیدالشهدا(ع) سرمایه بزرگی برای همه است» گفت: تمام تلاش ما باید استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها باشد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های عظیم عاشورا برای پیشبرد اهداف اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) تأکید کرد: از هر برنامه‌ای که بتواند جوانان را با آمادگی کامل در صحنه نگه داشته و از برنامه‌های رسانه‌های فاسد و مفسد محفوظ کند باید بهره گرفت.

این مرجع تقلید اظهار کرد: اینکه مجموعه‌ای مانند رادیو معارف برای نظارت بر برخی منابع وجود داشته باشد بسیار تاثیرگذار است بویژه اینکه مخاطبان آنان نسل جوان هستند.

وی یادآور شد: جوانان ما از یک سو بیشترین سرمایه دفاعی کشور در مقابل مهاجمان به اسلام، اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی هستند و از سوی دیگر مورد شدیدترین تهاجم از سوی دشمنان قرار دارند و هر برنامه‌ای که بتواند این جوانان را در صحنه حفظ و آنان را در برابر آسیب‌های دشمنان مصون بدارد مفید خواهد بود و مهمترین کار استفاده از ظرفیت عاشورای حسینی است.

مکارم‌شیرازی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های عاشورا، کربلا و قیام سیدالشهدا(ع) یکی از مهم‌ترین راه حفظ و نجات جوانان است.

این مرجع تقلید با اشاره به نرم‌افزارهای تولید شده از سوی رادیو معارف گفت: ‌مردم درباره برنامه‌های رادیو معارف اعتماد پیدا کرده‌اند، چرا که مجموعه‌ای از فضلای شناخته شده حوزه بر آن نظارت دارند و رادیو معارف طی سال‌ها امتحان خود را داده است.

مکارم‌شیرازی تصریح کرد: برنامه شرعی بدون جاذبه مشکلی را نمی‌تواند حل کند، به ویژه اگر مخاطبان نسل جوان باشند، باید جاذبه‌ها برای نگهداری جوانان و پر کردن خلأ فکری آنها وجود داشته باشد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان گفت: امیدواریم نرم افزارهای تولید شده از سوی رادیو معارف برای تشکیلات امام حسین(ع) مفید باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج