۱۴۷۵۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد

نامزد سیه چرده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل رسواییهای اخلاقی مطرح شده علیه وی، از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کرد.

نامزد سیه چرده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل رسواییهای اخلاقی مطرح شده علیه وی، از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کرد.

"هرمان کاین" شب گذشته کناره گیری خود را از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

کاین با اقرار به اشتباه در زندگی خود گفت : من از ادامه رقابتها کناره گیری می کنم. اتهامات بی اساس هر روز تکرار می شود و سبب شده تا ما از مسیر اصلی خود منحرف شویم و من نتوانم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرم.

کاین که تا چندی قبل در صدر نامزدهای جمهوریخواهان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود از یک ماه قبل و پس از مطرح شدن اتهامات فساد اخلاقیش به یکباره سقوط کرد و جای خود را به "نیوت گینگریچ" داد.

سقوط کاین در حالی رخ داد که جمهوریخواهان وی را به دلیل سیاه پوست بودنش به عنوان رقیبی سرسخت برای "باراک اوباما" ارزیابی کرده بودند.

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد

در یک ماه اخیر سه زن مدعی شده اند که با هرمان کاین ارتباط نامشروع داشته اند. درباره اول، زنی به نام "شارون بیالک" در برابر خبرنگاران ظاهر شد و اعلام کرد کاین ۱۴ سال قبل وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

اظهارات بیالک پس از آن ایراد شد که شایعاتی در رسانه های آمریکایی در رابطه با فساد اخلاقی کاین منتشر شده بود، اما این نامزد انتخاباتی تمام این شایعات را رد کرده بود.

بیالک انگیزه خود را از ظاهر شدن در مقابل دوربین، سخنان کاین که گفته بود "این زنان نمی توانند با من روبرو شوند" عنوان کرده است. بیالک عنوان داشته که هرمان کاین به بهانه کمک برای پیدا کردن شغل به او نزدیک شده است. این زن در مصاحبه خود اعلام کرده که در سال ۱۹۹۷ برای پیدا کردن شغل مناسب با کاین آشنا شده و در جولای همان سال، کاین او را به واشنگتن دعوت کرده و پس از صرف قهوه با وی راهی یک دفتر کار شده اند که ناگهان کاین در داخل خودرو به وی حمله ور شده است.

پس از شارون بیالک، یک زن دیگر نیز در برابر خبرنگاران ظاهر شد و اتهامات مشابهی را علیه کاین مطرح کرد. این زن دوم "کارن کراشار" نام داشت. کراشار سخنگوی سازمان مهاجرت و تابعیت آمریکا در سال ۲۰۰۲ بود و هرمان کاین نیز سابقه کار در این سازمان دارد و البته در سال ۱۹۹۹ به فعالیت خود در آن پایان داده است.

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد

کراشار پس از خروج کاین از این موسسه شکایتی را علیه وی مطرح کرد بود و اکنون بار دیگر پیگیر شکایت چند سال قبل خود شده است. شکایت کراشار مربوط به اواخر سال ۱۹۹۹ و زمانی است که او به دلیل تصادف شدید درخواست کار در منزل را کرده بود، اما روسای وی در پاسخ وی یک نامه الکترونیکی (ایمیل) را برای او ارسال کرده اند که این نامه حاوی نکات جنسی بوده است.

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد

در بخشی از این نامه الکترونیکی مردان و زنان به دستگاه رایانه تشبیه شده و آمده است : مردان شبیه رایانه هستند چون برای جلب توجه آنها باید آنها را روشن کرد و زنان نیز همانند رایانه هستند چون کوچکترین اشتباه شما در حافظه بلند مدت آنها باقی می ماند.

پس از آن نیز زنی به نام "گینجر وایت" در گفتگو با فاکس نیوز مدعی شد که ۱۳ سال با کاین رابطه نامشروع داشته است.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ذبیح الله

      با سلام وعرض ادب خدمت شما و دست اندر کارانتان کار شما یست بیسته اگه میشه در مورد انتخابات و افراد احتمالی در ریاست جمهووری سال92کشورمون یه سری اطلاعات جمع کنین ممنون میشیم. باتشکر ذبیح اله خانی

    • فاران

      نامزد بعدی ریاست جمهوری نیز از این آفتها در امان نخواهد بود !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج