۱۴۷۹۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بنگر: با اين نتايج بايد گريه کنيم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که در حال حاضر شرايط اين تيم در ليگ برتر خوب نيست.

خبرگزاری تسنیم: محسن بنگر در مورد وضعیت پرسپولیس پیش از بازی فردا (یکشنبه) برابر راه‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: راه‌آهن تیم خوبی است که این هفته توانست سپاهان را در لیگ شکست دهد. تیمی که توانسته سپاهان را شکست دهد، تیم خوبی است. ما باید حواس‌مان به جام حذفی باشد، چون می‌توانیم با چند پیروزی هم یک جام بگیریم و هم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط از کسب قهرمانی پرسپولیس در لیگ ناامید شده‌است، اظهار داشت: باید حقیقت را قبول کنیم و بپذیریم که در حال حاضر شرایط‌مان در لیگ خوب نیست. مسئولان باشگاه باید برای موفقیت تیم چند بازیکن بزرگ را در نیم‌فصل به ترکیب اضافه کنند. من نمی‌توانم بگویم در چه پستی بازیکن می‌خواهیم اما حتماً به بازیکنان جدید نیاز داریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سیدصالحی عنوان کرده محسن بنگر به او توهین کرده و ناسزا گفته است، عنوان کرد: سیدصالحی در جریان بازی به من حرف زشتی زد اما چون نمی‌خواستم تمرکزم به هم بخورد در پایان نیمه اول بازی با سایپا جوابش را دادم. نمی‌دانم چرا سیدصالحی این کار را انجام داد.

بنگر در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل سایپا خاطرنشان کرد: هواداران از نتایج ناراحت هستند و حق هم دارند که اعتراض کنند. با این اوصاف دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.

وی در خصوص اینکه چرا جزو معدود بازیکنانی بود که بعد از بازی با سایپا از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، گفت: برای اینکه همه می‌بینند چقدر برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم. واقعاً وقتی بعد از بازی به خانه می‌روم توان غذا خوردن هم ندارم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بعد از باخت پرسپولیس مقابل سایپا گریه کرده، اظهار داشت: با این نتایجی که پرسپولیس می‌گیرد باید هم گریه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی متعصب

      گریه فایده نداره با این همه پولی که حیف و میل کردید برید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج