۱۴۷۹۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نظر حدادعادل در مورد وزیر پیشنهادی علوم

عضو کمیسیون آموزش مجلس به معرفی وزیر پیشنهادی علوم - تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: شاخص های اکثریت مجلس نسبت به وزیر علوم در استیضاح قبلی اعلام شده و معیار و ملاک و انتظارات روشن است که درباره وزیر پیشنهادی هنوز زود است که چیزی گفته شود.

ایرنا: غلامعلی حداد عادل عصر شنبه در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش ایرنا این مطلب را بیان کرد.

وی ادامه داد: اینکه نتیجه درباره فرد معرفی شده چه می شود و در این زمینه قضاوت کنیم زود است.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره شناختش از نیلی احمدآبادی گفت: تا قبل از معرفی این فرد به عنوان سرپرست دانشگاه تهران شناخت آنچنانی درباره وی وجود نداشته است و عملکرد سابق وی باید بررسی شود.

حداد عادل اضافه کرد: نمی توان درحال حاضر گفت: که نیلی احمدآبادی رای می آورد یا آنکه رای اعتماد نمایندگان را کسب نمی کند و بنده فعلا نظری ندارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع معرفی نیلی احمدآبادی به تازگی مطرح شده و مجلس شورای اسلامی هنوز بعد از معرفی وی جلسه ای نداشته تا استنباطی صورت بگیرد.

حداد عادل تصریح کرد: در روزهای آتی این موضوع و فرد معرفی شده بررسی می شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا موضوع اسیدپاشی های اخیر به طرح امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد یا خیر گفت: در اینکه عده ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند تردید نداریم چرا که این عده معدود دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا ارتباط دادن این اتفاق و این قانون هم حرف عجیبی است؛ شاید کسی که این کار را کرده ممکن است مامور بوده تا فضاسازی برای یک فتنه اجتماعی کند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی توجه دارند و مسولان ذیربط نیز پیگیرند تاعامل این اسیدپاشی شناخته شود و امیدواریم هر چه زودتر دستگیر شده و به سزای اعمال خود برسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج