جاباما
۱۴۸۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که تیمش به لیگ و جام حذفی به یک اندازه اهمیت می‌دهد و دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت تهران و شهرداری اردبیل در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در خصوص این بازی اظهار داشت: مسابقه در هر سطحی همیشه برای ما حساس است چون به همان اندازه‌ که به لیگ توجه می‌کنیم به جام حذفی هم نگاه ویژه‌ای داریم. با توجه به اینکه میانگین سنی ما زیر ۲۶ سال است، توانایی این را داریم تا در هر ۲ جبهه بازی کنیم.

وی ادامه داد: فردا با تیمی بازی داریم که من شاگرد سرمربی‌اش هستم. قبلا هم گفته‌ام آقای دینورزاده در فصل ۷۲- ۷۳ تاثیر زیادی در تغییر فیزیکی من داشت و من برای ایشان احترام ویژه‌ای قائل هستم اما با کسب اجازه از دینورزاده ما فردا بازی را بسیار جدی خواهیم گرفت. همان طور که می‌دانید ما در مرحله اول هم با استقلال اهواز لیگ یکی بازی کردیم و الان هم با شهرداری اردبیل، در کل من دوست ندارم با تیم‌های لیگ یکی بازی کنیم چون رویارویی با این تیم‌ها بسیار دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: تیم‌های لیگ یکی بسیار بسته و فشرده بازی می‌کنند و با همان کیفیت لیگ یک به جام حذفی می‌آیند و همیشه برای تیم‌های لیگ برتری دردسرساز هستند. شهرداری اردبیل با تمام قوا مقابل ما بازی خواهد کرد. شهرداری اردبیل صبا را در خانه برده و با یک مشت جوان جویای نام مقابل ما قرار می‌گیرد.

منصوریان ادامه داد: نگاه دیگر ما به بازی فردا این است که باید ۴ روز دیگر مقابل پدیده قرار بگیریم، پس باید نسبت به چیدمان تیم‌مان دقت داشته باشیم هر چند در تیم ما چیزی به اسم بازیکن ثابت و ذخیره وجود ندارد. ما به ۲۵ روز گذشته به چشم یک تورنمنت نگاه کردیم که ابتدا با استقلال اهواز و ملوان بازی کردیم، فردا با شهرداری اردبیل و ۴ روز دیگر با پدیده و پس از آن با صبا بازی داریم. به خاطر همین سعی می‌کنم در هر بازی به ۳،۴ بازیکنم استراحت بدهم تا از لحاظ بدنی آنها را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیمش فقط یک بازیکن مصدوم دارد، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط همه بچه‌ها خوب است. ما غیر از سعید لطفی که از قبل جراحی کرده بود، مصدومی در اردو نداریم، البته به وحید امیری نیز استراحت یک‌هفته‌ای داده‌ایم تا با روحیه و وضعیت بدنی بهتری در بازی‌های آینده ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که تیمش با حذف تیم‌هایی چون سپاهان و فولاد برای قهرمانی در جام حذفی خواهد جنگید، گفت: تیم‌هایی که نام بردید در گروه ما نبودند. در سمت ما ملوان تیم پرقدرتی بود که حذف شد، ضمن اینکه شهرداری اردبیل نیز موفق به حذف صبای قم شد. از آنجا که نگاه ما به لیگ کسب سهمیه آسیاست و در جام حذفی هم می‌شود با کسب عنوان قهرمانی سهمیه گرفت، طبیعی است که با هدف پا به این مسابقات بگذاریم. در حقیقت ما در جام حذفی ۵ هدف را که به نوعی ۵ بازی پلی‌آف است پیش رو داریم. در گام اول موفق شدیم در گام دوم نیز انشاءالله فردا شهرداری اردبیل را شکست خواهیم داد. مطمئنم هرچه به جلو برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و هدف‌ نهایی‌مان این است که بتوانیم از این بازی‌ها سربلند بیرون بیاییم و همچنین از حذف تیم‌های بزرگ بسیار خوشحال خواهیم شد.

منصوریان با اشاره به اعتصاب بازیکنان تیمش به خاطر مسائل مالی نیز گفت: اول اینکه خوب نیست این اقدام بازیکنان نفت را اعتصاب بدانید بلکه آنها خیلی قشنگ به ۲ مساله اعتراض کردند و اعتصابی در کار نبود.

وی افزود: آنها خیلی محترمانه لباس ورزشی بر تن کرده و اعلام کردند که به خاطر ۲ چیز نمی‌خواهند تمرین کنند. اول اینکه آنها انتظار داشته و دارند که مدیران باشگاه با حضور در تمرینات آنها را حمایت کنند. باشگاه نفت به اندازه بقیه تیم‌ها به بازیکنان پول نمی‌دهد اما به باشگاهی خوش‌حساب معروف است. بازیکنان اعتقاد داشتند اگر باشگاه به خوش‌حساب بودن خود ادامه ندهد ممکن است در آینده کمتر بازیکن جوانی حاضر شود به این تیم بیاید. آنها نگاه حرفه‌ای به این مساله داشته و اعتراض‌شان منطقی بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: من وقتی شرایط را دیدم با قنبرزاده تماس گرفتم و به او گفتم بازیکنان شرایط روحی روانی خوبی ندارند و ممکن است در صورت برگزاری تمرین آنها خدای نکرده با مصدومیت رباط صلیبی یا مینیسک مواجه شوند که در آن صورت باشگاه ضرر میلیاردی می‌دید از این رو به بازیکنان استراحت دادیم و خوشبختانه این اتفاق خیلی سریع به گوش مسئولان باشگاه رسید و مدیریت وزارت آقای عماد حسینی در تمرینات تیم حاضر شدند.

منصوریان ادامه داد: جا دارد در اینجا از بازیکنان باتجربه و بزرگتر تیم‌ هم تشکر کنم، نفراتی چون عزتی، رضایی و بقیه که خیلی خوب و حرفه‌ای با قضیه برخورد کردند. جدا از مسائل فنی تیم ما از نظر وحدت و همدلی نیز یکی از بهترین تیم‌هاست و بسیار خوشحالم که یکدلی و اتحاد در تیمم وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج