۱۴۸۷۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: منصوریان سلطان فوتبال من است

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در جام حذفی شانس قهرمان شدن داریم و می‌خواهیم از این میانبر برای آسیایی شدن استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پدیده مقابل گسترش‌فولاد در جام حذفی و اینکه پدیده این پیروزی را مدیون گلزنی او در این بازی است، گفت:‌ نه پدیده مدیون من نیست. ما یک بازی خوب انجام دادیم و چون پیش از این با گسترش فولاد بازی کرده بودیم از این تیم شناخت داشتیم و در ۱۲۰ دقیقه فوتبال منطقی از خودمان ارائه کردیم و با عملکرد خوب توانستیم راهی مرحله بعد شویم و می‌خواهیم با قدرت از میانبری که در جام حذفی برای رسیدن به آسیا وجود دارد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما با جان و دل برای قهرمان شدن در جام حذفی بازی می‌کنیم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا از شانسی که داریم نهایت استفاده را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده، در مورد دیدار مرحله بعد این تیم مقابل تراکتورسازی افزود: ما برای خودمان شانس قهرمانی قائلیم و اگر از سد تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بگذریم فقط دو بازی تا رسیدن به رؤیاهای‌مان فاصله خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: فرقی هم نمی‌کند که مقابل تراکتورسازی در تبریز بازی کنیم یا مشهد. اتفاقا اگر آمار را ببینید ما در بازی‌های بیرون از خانه به جز بازی با سایپا بهتر بازی کردیم و البته برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شویم هم قرعه فرق نمی‌کند.

عنایتی در مورد دیدار این هفته پدیده در لیگ برتر مقابل تفت تهران گفت:‌ نفت تیمی است که در این چند سال کمترین تغییر بازیکن را داشته و به همین دلیل این تیم کاملا هماهنگ عمل می‌کند و امسال با علیرضا منصوریان هم شرایط بهتری دارم و من تفکرات او را می شناسم و می‌دانم که تیم‌های او ساز هجومی دارند و ما کار سختی در تهران داریم.

وی درباره رویارویی‌اش با علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که پیش از این در استقلال با هم همبازی بودند، اظهار داشت: هیچ گاه یادم نمی‌رود زمانی که به استقلال آمدم او به من کمک کرد و همیشه با تازه‌واردها برخورد خوبی داشت و خوشحالم که دوباره علی را می‌بینم چرا که دلم برایش تنگ شده است.

عنایتی با بیان اینکه منصوریان را فنی و اخلاقی قبول دارد، تصریح کرد: او سلطان فوتبال من است و هیچ گاه محبتی که به من کرد را فراموش نمی‌کنم. فوتبال روزی تمام می‌شود اما معرفت‌ها همیشه هستند و منصوریان فردی است که شما همیشه می‌توانید روی او حساب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج