جاباما
۱۴۹۵۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: برای بازیکنان روانشناس می‌آوریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر رسیدگی به خطای صادقیان می گوید: اگر بازیکنی دوبار مرتکب خطا شود برای بار دوم تا ۱۵ درصد از قراردادش کسر می‌شود.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان در مورد اتفاقی که برای بازیکن این تیم رخ داده اشاره کرد و گفت: باید ماجرای صادقیان را ابتدا ریشه یابی و بررسی کنیم بعد نظر نهایی را در موردش بگوییم الان درست نیست که حرف آخر را در مورد صادقیان بگویم قصاص قبل از جنایت هم نمی توانم داشته باشم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که اگر برخورد لازم صورت نگیرد آیا این رفتارها مثل محرومیت خود پیام یا نورمحمدی و سوشا و ..تکرار نمی شود؟ گفت: مشکل قبلی پیام که با محرومیت او توام شد که اصلا در دوران مربیگری من در پرسپولیس نبود. ضمن اینکه محرومیت و تنبیه آن را هم به چشم دید، در مورد دیگران هم جریمه های مالی از سوی باشگاه انجام شده و این داستان ادامه دارد .

درخشان در ادامه می افزاید: بین دو تا پنج درصد جریمه مالی برای بازیکنان خاطی برای بار اول در نظر گرفته شده و اگر دوباره تکرار شود تا ۱۰ یا ۱۵ درصد هم بالا می رود تا بازیکن میلیاردی هم متنبه شود و هم بداند که کجا آمده است و پرسپولیس یعنی چه ،من خودم اول سعی می کنم با بازیکن حرف بزنم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر می افزاید: من از پیام صادقیان بی تربیتی ندیدم اگر کسی دید به من بگوید. به هر حال به این مسئله هم در کنار موارد دیگر رسیدگی می کنیم،پیام صادقیان فعلا از آمادگی لازم به دور است که این هم طبیعی است. چون چند ماه فوتبال بازی نکرده و خوب هم تمرین نداشته است اما باید سرعت آماده شدنش را بالا ببریم.

حمید درخشان در مورد سن و سال کم بازیکنان پرسپولیس و تکرار برخی رفتارهای کودکانه گفت: هم خودم با بازیکنان صحبت می‌کنم و هم با یک مشاور روانشناس صحبت کرده ام که بیاید و به ما کمک کند .

درخشان در مورد بازیکنان دو اخطاره که باید مقابل گسترش فولاد قرار بگیرند و تاثیر آن در دربی هفته بعد گفت: انشالله برای برد مقابل گسترش صف آرایی می کنیم اما در این مورد حواسمان هست و با بازیکنان صحبت می کنیم که مرتکب اشتباه نشوند

درخشان در ادامه و در مورد بازگشت به اوج محمد نوری در زمان مربیگری خودش و اینکه چکار کرده که کاپیتان پرسپولیس به خود آمده گفت: بله نوری بسیار خوب عمل می کند،با او صحبت کردم و یک مقدار آزادش کردیم و مسئولیت بیشتری روی شانه هایش گذاشتیم او هم عالی کار کرده و اینگونه ادامه بدهد شاید حتی در تیم ملی هم موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج