۱۴۹۶۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپوليس به صادقيان رضايتنامه نمي‌دهد

صادقيان تا پايان فصل جاري با پرسپوليس قرارداد دارد و اگر حميد درخشان هم نخواهد او را مجموعه تيمي اش نگه دارد، باشگاه پرسپوليس به اين سادگي ها به او رضايتنامه نخواهد داد.

ورزش سه: می‌ گویند پیام صادقیان ارتباط بسیار نزدیکی با علی دایی و دستیاران او دارد و به همین دلیل نیز طی چند ماه گذشته و با حضور درخشان هر چند وقت یکبار با انجام حرکات اینچنینی نظیر حرکتی که منجر به محرومیتش شد و اقدامی که در بازی با پیکان انجام داد، سعی می‌کند علاوه بر اینکه خود را از ترکیب پرسپولیس دور کند، بلکه شایستگی های فنی درخشان و دستیارانش را به عنوان جانشینان علی دایی زیرسوال ببرد.

اگرچه پیام صادقیان در فصل گذشته با انجام بازی هایی فوق العاده به سرعت محبوبیت چشمگیری در میان هواداران پرسپولیس دست پیدا کرد اما این یک واقعیت است که اقدامات او طی چند ماه اخیر به شدت از محبوبیت او کاسته است. به گونه ای که نگاهی به کامنت هایی که هواداران پرسپولیس در صفحه شبکه های اجتماعی او و در واکنش به اقدام خداحافظی اش از پرسپولیس داشته اند، نشان می‌ دهد که این محبوبیت به سرعت در حال کاهش یافتن است.

در همین ارتباط شنیده می‌ شود که صادقیان قصد دارد به هر نحوی نیم فصل از پرسپولیس جدا شود. در این میان برخی رسانه ها تراکتورسازی را مقصد آینده او برشمرده اند. حضور پدر صادقیان در این تیم این گمانه زنی ها را افزایش داده است، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه به این بازیکن رضایتنامه نخواهد داد. داستان از این قرار است که صادقیان تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر حمید درخشان هم نخواهد او را مجموعه تیمی اش نگه دارد، باشگاه پرسپولیس به این سادگی ها به او رضایتنامه نخواهد داد. از این رو آنهایی که معتقدند صادقیان با انجام این اعمال و حرکات قصد دارد نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتور یا تیم های دیگر شود بهتر است این مساله را در نظر بگیرند که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه به او رضایتنامه نخواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج