۱۴۹۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

امین ترین محافظان اوباما +عکس

دو ماده‌سگ گرگی موکوتاه، دارای نژاد بلژیکی، چهارشنبه هفته گذشته دومین مردی را که با پرش از روی دیوار بلند کاخ سفید قصد ورود به ویلای محل زندگی اوباما را داشت، متوقف و به شدت زخمی کردند.

باشگاه خبرنگاران: پس از ضعف‌های امنیتی پی در پی در سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا (Secret Service) و استعفای "جولیا پیرسون" رئیس این سرویس در اکتبر ۲۰۱۴، کاخ سفید فعلاً دو محافظ امین دارد که البته چهار پا هستند.

امین ترین محافظان اوباما +عکس

"هاریکن" (Hurricane) و "جردن" (Jordan) نام دو سگ تربیت‌شده و شدیداً وفادار به کاخ سفید است که رسانه‌های آمریکایی در حال حاضر از آن‌ها به بهترین سلاح علیه کسانی یاد می‌کنند که مقاصد ضدّ امنیتی نسبت به "باراک اوباما" و خانواده‌اش دارند.

دو ماده‌سگ گرگی موکوتاه، دارای نژاد بلژیکی، چهارشنبه هفته گذشته دومین مردی را که با پرش از روی دیوار بلند کاخ سفید قصد ورود به ویلای محل زندگی اوباما را داشت، متوقف و به شدت زخمی کردند.

امین ترین محافظان اوباما +عکس

در خلال این حادثه، خود سگ‌های محافظ نیز به خاطر کوفتگی عضلات فک و ضرباتی که فرد مهاجم با لگد به سر و صورت آن‌ها وارد کرده بود، به بیمارستان مخصوص حیوانات منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفتند. دامپزشکان اعلام کردند این دو سگ واقعاً زندگی خود را به ریسک گذاشتند ولی با وجود زخم‌هایی که برداشته‌اند، پس از بهبود وضعیت، همچنان قادر به ادامۀ وظیفه خطیرشان هستند.

"عمر گونزالس" ۴۲ ساله روز ۱۹ سپتامبر توانسته بود علی‌رغم تدابیر امنیتی شدید در حوالی ساختمان کاخ سفید از نرده‌های خیابان پنسیلوانیا بالا رفته و در حالی که با خود چاقو حمل می‌کرد به تالار شرقی کاخ سفید وارد شود. اوباما به همراه دو دخترش درست دقایقی پیش از این ورود، با هلی‌کوپتر کاخ سفید را به مقصد کمپ دیوید ترک کرده بودند.

امین ترین محافظان اوباما +عکس

درست چند روز پس از این حادثه و در پی اعتراضات شدید اعضای کنگره بود که جولیا پیرسون از ریاست سرویس مخفی آمریکا کناره‌گیری کرد.

این دومین بار بود که یک فرد عادی موفق می‌شد به محوطه کاخ سفید وارد شود. خبرگزاری آلمانی بیلد روز سه شنبه ۲۷ اکتبر، این حادثه را مخصوصاً آنکه فرد مهاجم سلاح گرم با خود داشته، باورنکردنی‌تر از هر معجزه‌ای دانسته و نوشت: تمام شهر تحت کنترل سیستم‌های امنیتی است، چه برسد به نرده‌های مرز محوطه کاخ.

امین ترین محافظان اوباما +عکس

گشت‌زنی مأمور سرویس مخفی با ماده‌سگ مشهور در زمین چمن منتهی به کاخ سفید

"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید گفت: هاریکن و جردن، اکنون قهرمانان دفاع از کاخ سفید لقب گرفته‌اند که بدون آن‌ها معلوم نبود چه بر سر رئیس جمهور آمریکا می‌آمد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معنی دیگر محافظ رانیز فهمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج