۱۴۹۹۰
۲ نظر
۵۱۴۵
۲ نظر
۵۱۴۵
پ

بهرام رادان و این چهره فتوژنيك

در مباحث ذيل سعي شده به طور اجمالي و خلاصه به بخشي از عوامل تاثيرگذار در ظاهر و شكل افراد اشاره شود./ رادان چهره‌اي متعادل دارد، به اين معنا كه در اعضاي چهره‌اش تناسب ديده مي‌شود

بهرام رادان و این چهره فتوژنيك
بهرام رادان و این چهره فتوژنيك

در مباحث ذيل سعي شده به طور اجمالي و خلاصه به بخشي از عوامل تاثيرگذار در ظاهر و شكل افراد اشاره شود.

عوامل شكل‌گيري ظاهر افراد عبارت است از:

عوامل ژنتيك - عوامل اقليمي- عوامل اجتماعي و طبقاتي

عوامل ژنتيك: مجموعه ويژگي‌هايي كه از طريق وراثت به انسان منتقل مي‌شود و انسان هيچ نقشي در انتخاب و چگونگي آن ندارد. مثل آناتومي استخوان، بافت ماهيچه‌‌اي، قد،‌ رنگ پوست،‌ فرم بيني، فرم صورت، رنگ چشم، رنگ مو و...كه از طريق ژن به انسان منتقل مي‌شود.

عوامل اقليمي و محيطي: يكي ديگر از عواملي كه در ظاهر افراد تاثير مستقيم دارد، شرايط آب و هوايي منطقه‌اي است كه فرد در آن رشد مي‌كند. به طور مثال ويژگي‌ افرادي كه در مناطق معتدل زندگي مي‌كنند با افرادي كه در مناطق گرمسيري زندگي مي‌كنند متفاوت است.

عوامل اجتماعي و طبقاتي: شرايط اجتماعي و طبقاتي از تاثيرگذارترين عوامل در شكل ظاهري افراد محسوب مي‌شود. نحوه لباس پوشيدن، آرايش مو، ريش همه و همه متاثر از جامعه‌ است. هر يك از افراد جامعه با توجه به نوع كار،‌ تخصص و حرفه‌اي كه دارند به سمت نوعي از طراحي براي ارائه شخصيت خود در جامعه گرايش پيدا مي‌كنند. در واقع هر يك از افراد جامعه خود تعيين مي‌كنند كه فرم موها، ريش، سبيل و نحوه لباس پوشيدن‌شان به چه صورتي باشد.

بازيگران به واسطه شغل‌شان بيشتر از مردم عادي در معرض ديد و قضاوت قرار مي‌گيرند و به تبع آن الگوي طيف وسيعي از افراد مي‌شوند. مجموعه رفتار،‌ حركات، لباس پوشيدن‌شان و مدل موي بازيگران توسط مردم عادي تقليد مي‌شود.


  1. رادان چهره‌اي متعادل دارد، به اين معنا كه در اعضاي چهره‌اش تناسب ديده مي‌شود و از نظر چهره‌پردازي،‌ چهره متعادل چهره بيضي است كه داراي خطوط منحني و حجم‌هاي كاملا مشخص است، مثل برجستگي گونه، چانه و برجستگي بالاي ابروها و همچنين فك‌هاي مشخص. يكي از مشخصه‌هاي صورت اين هنرمند فتوژنيك بودن چهره‌اش است.

  2. هماهنگي بين رنگ مو، ريش،‌ رنگ پوست و چشمان روشن از عوامل موثر در چشم و ديد بيننده است. نوع نگاه و جدي بودن ظاهر آراسته در صورت او شده است.

  3. هماهنگي رنگ در پوشش اين بازيگر با وسواس خاصي صورت گرفته، از مد پيروي نمي‌كند بلكه نوع لباس پوشيدنش طراحي مي‌شود كه متناسب با كاراكتر و شخصيت ايشان است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بهرام رادان و این چهره فتوژنيك

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M

      Radan ke harf nadare, biste

    • صبا

      همیشه جذاب ودلنشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج