۱۵۰۲۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جابجایی صادقیان و حدادی‌فر صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید بحث‌های مطرح شده درباره جابجایی صادقیان و حدادی‌فر به هیچ عنوان رسمی نیست.

ایسنا: سعید آذری درباره بحث‌های مطرح شده پیرامون جابجایی پیام صادقیان و قاسم حدادی فر، اظهار کرد: حدادی‌فر یکی از بهترین بازیکنان تیم ذوب آهن است و بدون شک باشگاه ذوب آهن به این سادگی او را از دست نمی‌دهد.

او اضافه کرد: من نمی‌دانم این خبر چگونه و از کجا مطرح شد. حدادی‌فر در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن و یکی از ارزشمندترین ها‌فبک‌های فوتبال ایران است که به هیچ عنوان نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم.

آذری با بیان این که تمامی موارد مربوط به جذب یا جدایی بازیکنان زیر نظر یحیی گل محمدی است، گفت: به هیچ عنوان در بحث نقل و انتقالات کسی به جز یحیی گل محمدی نمی‌تواند نظری را مطرح کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد نتایج به دست آمده تیم فوتبال این باشگاه در بازی‌های اخیر نیز گفت: ما یک نگاه فرایندی به عملکرد ذوب آهن داریم. فکر می‌کنم شرایط تیم در فرایندی که در نظر گرفتیم مثبت بوده، ولی در گرفتن نتیجه‌ کمی ضعیف عمل کردیم.

او با بیان این که در حال حاضر نیاز به فرصت داریم تا به شرایط مطلوب برسیم، افزود: برای رسیدن به یک بلوغ در تیم باید بر روی استراتژی‌هایی که سرمربی تیم در نظر گرفته، کار کنیم. ما در حال حاضر هم جام حذفی و هم لیگ برتر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری در هر دو جام هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: با این که کار سختی را در جام حذفی مقابل استقلال در پیش‌رو داریم اما با تمام توان برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم. البته ذوب آهن نیز نشان داده که مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب نام خوب بازی می‌کند.

آذری به جابجایی بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر نیز اشاره کرد و گفت: این جابجایی چندان تاثیری در روند کاری ما ندارد. استقلال چه قبل از داربی و چه بعد از داربی یک تیم قدرتمند است که نباید به هیچ عنوان دست کم گرفته شود.

آذری در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد آخرین وضعیت مذاکرات انجام شده پیرامون حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر نیز اظهار کرد: اگر بخواهیم این مشکل را حل کنیم، باید هر دو طرف از مواضع خود کوتاه بیایند. در این میان فدراسیون فوتبال از مواضع خود بسیار پایین آمده و امیدواریم صدا و سیما نیز در این زمینه انعطاف نشان دهد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: باشگاه‌های لیگ برتری یک محصول را در قالب برنامه‌ای حدودا ۶۰۰ دقیقه‌ای در هر هفته‌ به صدا و سیما عرضه می‌کند و در ازای آن توقع دارد مبلغی به ازای آن دریافت کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: انتظار داریم مدیران صدا و سیما همان طور که برای خرید محصولات خود به تهیه کنندگان خصوصی مبلغی را پرداخت می‌کنند به فدراسیون فوتبال نیز برای پخش بازی‌های لیگ این مبلغ را بپردازند.

آذری به اعتراض برخی باشگاه‌های خصوصی نسبت به پخش نشدن دیدارهای لیگ و ضرر هنگفتی که متوجه آنها می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: قبول دارم که باشگاه‌های خصوصی نیاز دارند که تبلیغاتشان از تلویزیون پخش شود، اما نباید نگاه به قضیه حق پخش، نگاهی جزیره‌ای باشد.

او تصریح کرد: اگر فوتبالی وجود نداشته باشد باشگاه‌های خصوصی نیز نمی‌توانند از وجود آن استفاده کنند. من به باشگاه‌های خصوصی حق می‌دهم ، ولی امیدوارم در این میان به فکر منافع کلی فوتبال باشیم و از اظهار نظرهای انفرادی پرهیز کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج