جاباما
۱۵۰۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

محبوب ترین نرم‌افزار‌های آندروید/ غول‌ های سبز

از سال ۲۰۰۸ که برای نخستین بار آندروید را در HTC Dream دیدیم تا به حال ، این سیستم عامل با رشد و ترقی فوق العاده ای همراه بوده است. از میان انبوه نرم‌افزارهای موجود در این فروشگاه نرم‌افزاری، برگزیدن تعدادی معدود کاری دشوار است و قطعا نظر کاربران متفاوت در این مورد با هم متفاوت خواهد بود.

از سال ۲۰۰۸ که برای نخستین بار آندروید را در HTC Dream دیدیم تا به حال ، این سیستم عامل با رشد و ترقی فوق العاده ای همراه بوده است. از آن زمان به بعد علاوه بر افزایش امکانات و بهبود آندروید، Android Market فروشگاه نرم‌افزاری اختصاصی این سیستم عامل هم با رشدی وصف ناپذیر به تعقیب رقیب دیرینه اش یعنی App Store شرکت اپل ادامه می‌دهد.از میان انبوه نرم‌افزارهای موجود در این فروشگاه نرم‌افزاری، برگزیدن تعدادی معدود کاری دشوار است و قطعا نظر کاربران متفاوت در این مورد با هم متفاوت خواهد بود. با این وجود و با در نظر گرفتن همه این موارد، در این مقاله نگاهی به پنج عدد از برترین نرم‌افزارهای این پلت فرم انداخته ایم.

Launcher Pro : آندروید با طعمی‌دیگر

Launcher سیستم عامل آندروید در عین جذابیت بسیار ساده طراحی شده است و عملکردهای ساده ای نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد،اما Launcher Pro گامی‌رو به جلو برای آندروید در این مسیر محسوب می‌شود. این Launcher ، نوار میانبرهای جدیدی را به صفحه اصلی شما می‌افزاید(یا همان dock) اما این تنها قسمت کوچکی از قابلیت‌های آن است. در واقع با افزوده شدن امکاناتی خاص چون ویجت‌های جدید وامکان تغییر اندازه ویجت‌های موجود، launcher Pro گوشی آندرویدی شما را متحول خواهد کرد. منوی اصلی نیز از اثر این تغییرات دور نخواهد ماند. برای استفاده از تمامی‌امکانات این Launcher باید از نسخه Pro آن استفاده کنید.

قیمت : ۳.۴۹ دلار



Dophin Browser HD: وبگردی با لذتی دوچندان

مرورگر وب آندروید هم چون اغلب بخش‌های آن جزو بهترین‌هاست، اما در برابر Dolphin HD نمی‌توان آن را قابل تحسین دانست. این مرورگر بسیار سریع است و سیستم bookmark‌های آن نیز بسیار شبیه به مرورگرهای دسکتاپ طراحی شده است. با اینحال کار با آن آسان است و با وجود پشتیبانی از افزونه‌ها ، می‌توانید به افزوده شدن توانمندی‌های آن نیز امیدوار باشید. پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی برای انجام عملیات مختلف در این نرم‌افزار از جمله مشخصه‌های منحصربفرد آن است.علاوه بر این نسخه رایگانی از این مرورگر که به وسیله تبلیغات پشتیبانی می‌شود نیز در دسترس کاربران است.

قیمت:4.99 دلار

محبوب ترین نرم‌افزار‌های آندروید/ غول‌ های سبز محبوب ترین نرم‌افزار‌های آندروید/ غول‌ های سبز


Documents To GO :آفیس در جیب شما

همه به کار با اسنادشان نیاز دارند و بنابراین یکی از این نوع نرم‌افزارها را در هر لیستی که بهترین نرم‌افزارهای هر پلت فرم اختصاص دارد، می‌توانید بیابید.Docs To GO به شما اجازه می‌دهد با انواع اسناد آفیس چون Word ، Excel و PowerPoint کار کنید. این نرم‌افزار از رابط جذابی استفاده می‌کند که کار کردن با اسناد را آسان می‌سازد و آن را حتی در صفحه نمایش‌های کوچک هم قابل استفاده می‌سازد.علاوه بر کار با اسناد مایکروسافت آفیس این نرم‌افزار توان نمایش اسناد PDF و همین طور کار با سرویس Google Docs را نیز دارد. نسخه رایگان این نرم‌افزار هم در دسترس است اما امکانات محدودتری نسبت به نسخه اصلی دارد.

قیمت:14.99 دلار



Go SMS Pro : نمایش قدرت

Go SMS Pro نرم‌افزاری فوق العاده برای جایگزینی نرم‌افزار اصلی پیام رسانی در آندروید است. این نرم‌افزار چون نرم‌افزار اصلی آندروید پیام‌های شما را در حالت مکالمه و به اشکال متفاوت به نمایش می‌گذارد. از جمله امکانات آن می‌توان به امکان شخصی سازی یادآورها برای هر یک از مخاطبین ، تم‌های پیش فرض و متنوع که به صورت جداگانه به هر مخاطب قابل تخصیص هستند ، حالت‌های نمایش مختلف که شامل همان حالت نمایش قدیمی‌نیز می‌شود و گزینه‌های سفارشی سازی بسیار دیگر اشاره کرد. این امکانات را می‌توان گوشه ای از قابلیت‌های شخصی سازی خارق العاده آندروید دانست.

قیمت:رایگان



Tune Wiki : لذت تماشا

Tune Wiki یک پخش کننده موسیقی است که امکان نمایش ترانه‌ها را در حین پخش موسیقی دارد. این نرم‌افزار از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی نیز پشتیبانی کرده و به نمایش ایستگاه‌های رادیویی از Slacker و ویدیوها از سایت یوتیوب می‌پردازد. قابلیت Discover که به تازگی به این نرم‌افزار افزوده شده است در نقشه ای آهنگ‌هایی را که در اطراف شما افراد در حال گوش دادن به آن‌ها هستند را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید دوستان‌تان در سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی را نیز به این سرویس بیافزایید و فعالیت‌های موسیقیایی آنان را نیز دنبال کنید.

قیمت : رایگان



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج