۱۵۰۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی درخشان خشت اول را کج گذاشت

درخشان می توانست جلوی قل خوردن این تکه سنگ کوچک از کوه برفی را خیلی راحت بگیرد. اما این کار را نکرد و حالا آن سنگ کوچک تبدیل به یک گلوله غول پیکر برفی شده است.

طرفداری: پرسپولیس این روزها معدن حاشیه است. گذشته از این که تیم حمید درخشان مشکلات فنی زیادی دارد و خود او هم فشار زیادی را از سوی منتقدینش تحمل می‌کند اما این تیم مشکل بزرگتری دارد. اعتراض پی در پی بازیکنان به نیمکت نشینی و تعویض! پرسپولیس همواره از چنین مشکلاتی رنج برده است. اما این مشکل هیچگاه اینقدر زیاد و به این شدت نبوده است.

به اسامی معترضین دقت کنید: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، پیام صادقیان و... تعداد معترضین تقریبا به اندازه یک تیم کامل است. شاید خیلی‌ها بازیکنان را مقصر این وضعیت بدانند که البته حرف غلطی نیست. اما به نظر می‌رسد حمید درخشان در این ماجرا قصور بیشتری را مرتکب شده است. اگر او از اولین اعتراضی که بازیکنانش به او داشتند به راحتی عبور نمی‌کرد الان تیم تحت رهبری‌اش شاهد این حجم از اعتراض و قهر و آشتی‌های بچگانه نبود.

اولین معترض پرسپولیس بعد از آمدن درخشان چه کسی بود؟ سوشا مکانی. مکانی که در آخرین بازی پرسپولیس با هدایت علی دایی (بازی با تراکتورسازی) دروازه‌بان پرسپولیس بود در اولین بازی پرسپولیس با درخشان(بازی با نفت مسجد سلیمان) نیمکت نشین شد. اما بلافاصله در پایان بازی با شدت زیادی به نیمکت نشینی‌اش اعتراض کرد. انتظار این بود که درخشان برخورد قاطعی با او داشته باشد. به خصوص که با وجود نیلسون در این پست او قاعدتا نگرانی زیادی هم برای بازی‌های بعدی نداشت. او خیلی راحت می توانست مدتی مکانی را نیمکت نشین کند تا حساب کار دست بقیه هم بیاید. او می‌توانست این اعتراضات را همان روز اول در نطفه خفه کند تا امروز هر بازیکنی به خودش اجازه معترض بودن را ندهد. آن هم با کمترین هزینه و طبیعتا هیچ کس هم از این کار او خرده نمی‌گرفت. نیلسون هم که بود و کسی نگران دروازه نمی‌شد. اما نه تنها این کار را نکرد بلکه پاداش اعتراض عجیب سوشا را با فیکس کردن او در بازی بعدی با راه‌آهن داد!

درخشان می توانست جلوی قل خوردن و پایین آمدن این تکه سنگ کوچک از کوه برفی را خیلی راحت بگیرد. اما این کار را نکرد و حالا آن سنگ کوچک تبدیل به یک گلوله غول پیکر برفی شده است. گلوله‌ای که مهار کردنش بسیار سخت و شاید غیرممکن شده است. واقعا تاسف آور است که مربی تیمی مثل پرسپولیس به صراحت می‌گوید به خاطر اینکه دستش خالی است نمی‌تواند جلوی این بی‌نظمی‌ها و اعتراضات را بگیرد. شاید درخشان این روزها دوباره دارد به همان اولین بازی فکر می کند. به این که اگر آن روز برخورد درستی با مکانی انجام می‌داد امروز اینقدر درگیر قهر و آشتی و اعتراض بازیکنان درجه دویی که در پرسپولیس هستند نمی‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج