۱۵۰۹۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غلام پیروانی: پول فوتبال را خراب کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد با این شرایط بی‌نظمی، اگر زلاتکو کرانچار هم هدایت این تیم را برعهده بگیرد، نمی‌تواند در این تیم کاری از پیش ببرد.

خبرگزاری مهر: غلامحسین پیروانی در مورد شرایط تیم فوتبال امید ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: حدود ۴۰ سال است این تیم به المپیک نرفته و نمی‌شود گفت که فقط مربیان مقصر این ناکامی بوده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علت اصلی ناکامی تیم فوتبال امید این است که مسئولان برای آن دل نمی‌سوزانند. من خودم مربی این تیم بودم و با آن به رتبه چهارم بازی‌های آسیایی گوانگژو رسیدم ولی روزنامه‌ها انتقادات تندی علیه من کردند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: از وقتی که پول به فوتبال آمده این رشته را خراب کرده است. بازیکنانی که ۲۰۰ میلیون نیز حقشان نیست، ۸۰۰ میلیون می‌گیرند. وضعیت ظاهری بازیکنان تیم امید را هم که مشاهده می‌کنید.

پیروانی همچنین افزود: تا وقتی که مانند تیم بزرگسالان برای تیم ملی امید دل نسوزانیم، موفق نخواهیم شد. در زمان من هم مربیان باشگاه‌ها همکاری زیادی با تیم ملی امید نداشتند و شاید فقط مایلی‌کهن و قلعه‌نویی به ما بازیکن می‌دادند. امیدوارم مسئولان همانطور که برای تیم ملی بزرگسالان بها و شخصیت می‌دهند، به امیدها نیز توجه کنند.

وی در مورد احتمال سرمربیگری زلاتکو کرانچار در تیم امید تاکید کرد: با این شرایط بی‌نظمی، زلاتکو کرانچار نیز نمی‌تواند در تیم فوتبال امید ایران کاری از پیش ببرد. برای موفقیت در این تیم همکاری و تعامل باشگاه‌ها، فدراسیون و کمیته ملی المپیک الزامی است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در پایان گفت: زمانی که من مربی تیم فوتبال امید ایران شدم، افشارزاده از همان روز اول اعلام کرد این تیم مربی خارجی می‌خواهد ولی حالا دیدیم با مربی خارجی هم نتیجه‌ای نگرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج