۱۵۱۱۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کرار گفت اجازه ندهيد، از استقلال مي‌روم

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت:هنگامي که در هتل بوديم کرار گفت اگر اجازه ندهيد به تهران بروم خودم از هتل خارج مي‌شوم که ما هم به او گفتيم شما حق چنين کاري را نداري.

خبرگزاری فارس: میرشاد ماجدی در خصوص دلایل دعوت جاسم کرار به کمیته انضباطی باشگاه استقلال اظهار داشت: این بازیکن از دستورات کادر فنی سرپیچی کرده و علیرغم صحبت‌هایی که پیش از دربی داشتیم و به او گفته بودیم که هفته آینده بازی مهمی داریم یک کارت زرد غیرفنی از داور دریافت کرد.

وی افزود:‌ البته من تاکید می‌کنم کرار اصلا به صورت عمد کارت نگرفته اما اخطار او کاملا غیرفنی بوده است. اگر او را می‌زدند یا واکنشی نسبت به او داشتند حق داشت اما با توجه به شرایطی که داشت اصلا نباید با داور صحبت می‌کرد و آقای قلعه‌نویی از این موضوع می‌ترسید که کرار با ادامه اعتراضاتش اخراج شود و به همین دلیل او را از زمین بیرون کشید.

سرپرست استقلال در خصوص رفتار کرار بعد از بازگشت تیم به هتل در تبریز گفت: هنگامی که به هتل برگشتیم کرار مدعی شد که به تیم ملی عراق دعوت شده و باید به این کشور سفر کند، ما هم گفتیم که همه چیز سلسله مراتب دارد و اگر نامه‌ای به دست ما برسد در این مورد اقدام خواهیم کرد. هنگامی که در هتل بودیم کرار گفت اگر به من اجازه ندهید همین حالا به تهران بروم خودم از هتل خارج می‌شوم که ما هم با قاطعیت به او گفتیم شما حق چنین کاری را نداری. کرار ناراحت شد و چند دقیقه بعد ساکش را برداشت و از هتل بیرون رفت و ما هم بلافاصله این موضوع را به باشگاه گزارش کردیم. البته این بازیکن یک ساعت بعد مجددا به هتل بازگشت و در اتاق خود مستقر شد.

وی در خصوص اینکه رفتار بازیکنان عراقی در این سال‌ها نشان داده آنها منضبط نیستند و البته این گلایه از باشگاه استقلال هم مطرح است که چرا چنین بازیکنی را جذب کرده،‌گفت:‌ ما هم از این موضوع تعجب می‌کنیم که چرا یک بازیکن قرارداد حرفه‌ای می‌بیندد و به اصول حرفه‌ای پایبند نیست. بازیکنی که قرارداد امضا می‌کند ۲۴ ساعته باید در اختیار باشگاه باشد. ما الان چند بازی است که به خواسته‌های کرار گوش کردیم و با او راه آمدیم. چند هفته است که می‌گوید می‌خواهم به نجف بروم، یک بار گفت می‌خواهم نذرم را ادا کنم، یک بار گفت باید بروم و فرزندانم را ثبت‌نام کنم و مدام در حال مرخصی گرفتن است.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که آیا کرار با این رفتارهایش می‌خواهد استقلال را ترک کند، گفت: من استنباطی ندارم ولی باشگاه قانون دارد و بازیکن هم باید به یکسری قوانین احترام بگذارد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اظهارات کرار مبنی بر اینکه از دعوتش به کمیته انضباطی متعجب شده، گفت: این بازیکن این همه تخلف کرده و از مسئولان باشگاه و کادر فنی تمکین نکرده است. آیا تعجب هم می‌کند؟ حالا به کمیته انضباطی می‌رود و آنجا متوجه می‌شود که تعجب یعنی چه.

علی کفاشیان روز گذشته مدعی شد که دربی در تاریخ ۳۰ آبان برگزار می‌شود. ماجدی در این باره گفت برگزاری این مسابقه در این تاریخ اصلا شدنی نیست. فکر می‌کنم این صحبت غیرکارشناسی است و خود آنهایی که مسئول برگزاری بازی‌ها هستند می‌دانند که تیم‌ها بدون تمرین بازیکنان ملی‌پوش خود نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج