۱۵۱۸۶
۲ نظر
۵۰۸۵
۲ نظر
۵۰۸۵
پ

پوستر، عکس‌ ها و مشخصات فیلم‌های مهم ماه دسامبر

آخرین فیلم های مهم سال ۲۰۱۱

معمولا بسیاری از فیلم‌های مهم و جایزه بگیر سال در ماه دسامبر اکران می‌شوند. امسال نیز ماه دسامبر بسیار پر بار است. «دختری با خالکوبی اژد‌ها»، فیلم کنجکاوی برانگیز «دیوید فینچر» از فیلم‌های مهم این ماه است.

معمولا بسیاری از فیلم‌های مهم و جایزه بگیر سال در ماه دسامبر اکران می‌شوند. امسال نیز ماه دسامبر بسیار پر بار است.

«دختری با خالکوبی اژد‌ها»، فیلم کنجکاوی برانگیز «دیوید فینچر» از فیلم‌های مهم این ماه است. همچنین دو فیلم «استیون اسپیلبرگ» در این ماه اکران می‌شود. «تن تن» بعد از اکران موفق در اروپا اکرانش در آمریکا را آغاز خواهد کرد و «اسب جنگ» نیز در اواخر این ماه اکران می‌شود.

در کنار این‌ها فیلم‌های «رومان پولانسکی»، «گای ریچی»، «کامرون کرو»، «جیسون رایتمن» و «استفان دالدری» نیز در این ماه اکران می‌شوند.

فیلم‌های مهم ماه دسامبر

شرمساری (Shame)

پوستر:
آخرین فیلم های مهم سال 2011

اکران: ۲ دسامبر

بازیگران: مایکل فاسبندر، کری مولیگان

کارگردان: استیو مک کوئین (گرسنگی)

فیلم اول استیو مک کوئین، گرسنگی از بهترین‌های سال ۲۰۰۸ بود و همین موضوع کنجکاوی‌ها را در مورد فیلم دومش بیشتر کرده است. او برای فیلم جدیدش سراغ موضوعی خاص رفته است: داستانی مردی در نیویورک که دچار نوعی اعتیاد در روابط جنسی خود شده و ورود خواهرش به زندگی او همه چیز را به هم می‌ریزد و او دچار چالش‌هایی می‌شود.

شرمساری تا به اینجای سال، در جشنواره‌های مختلف مورد تحسین قرار گرفته است و از فیلم‌های مهم امسال می‌باشد. فیلمنامه این فیلم را «استیو مک کویین» و «آبی مورگان» به طور مشترک نوشته‌اند. البته با توجه به درجه NC-۱۷ فیلم، نمی‌توان انتظار فروش بالا از آن داشت.

آخرین فیلم های مهم سال 2011




بالغ جوان (Young Adult)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۹ دسامبر

بازیگران: چارلز ترون، پاتریک ویلسون، پتون اوستوالت

کارگردان: جیسون رایتمن (جونو، بالا در آسمان)

بعد از فیلم موفق جونو، رایتمن و «دیابلو کدی» (نویسنده فیلمنامه جونو) در این فیلم دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند. فیلم داستانی عجیب و جذاب دارد: «ماویس‌گری» (چارلز ترون) که نویسنده داستان برای کودکان است، مدت کمی بعد از اینکه از همسرش طلاق میگیرد،به زادگاهش باز می‌گردد تا رابطه‌ای جدید با دوست دوران دبیرستان خود (پاتریک ویلسون) آغاز کند.

اما بازگشت به زادگاه اتفاقات و مشکلات عجیبی را رقم می‌زند. ماویس با همکلاسی قدیمی‌اش (پتون استوالت) که هنوز در واقع از حال و هوای دبیرستان به سر می برد گروهی عجیب را تشکیل می‌دهند. رایتمن می‌گوید: «ماویس کاراکتری است که مخاطب هرگز بر روی پرده سینما ندیده است»

آخرین فیلم های مهم سال 2011


تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس (Tinker Tailor Soldier Spy)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۹ دسامبر

بازیگران:‌گری اولدمن، کالین فرث، تام هاردی

کارگردان: توماس آلفردسون (Let the right one in)

«تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس» از رمان پرفروش «جان لو کاره» اقتباس شده است. داستان فیلم در دهه ۱۹۷۰ و دوران جنگ سرد می‌گذرد. یک جاسوس در اداره اطلاعات خارجی بریتانیا (ام آی۶) اطلاعات محرمانه را در اختیار روس‌ها قرار می‌دهد و همین آغاز ماجراهای این تریلر جاسوسی است.

«کنترل» (با بازی جان هرت) به چهار نفر مظنون است و تحقیق درباره این موضوع را به جرج اسمایلی (گری اولدمن) فرد وفادار و دست راست خود می‌سپارد. اسمایلی برای رسیدن به هدف باید از «تعمیرکار» (با نقش‌آفرینی کالین فیرث)، «خیاط» (توبی جونز) و «سرباز» (کایران هایندز) جلو‌تر باشد و در همین حال مامور خودسر (تام هاردی) را زنده نگه دارد.

آخرین فیلم های مهم سال 2011


خیلی بلند و بسیار نزدیک (Extremely Loud & Incredibly Close)


پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۹ دسامبر

بازیگران: توماس هورن، تام هنکس، ساندرا بولاک

کارگردان: استفان دالدری (ساعت‌ها)

فیلم «خیلی بلند و بسیار نزدیک» از رمانی به همین نام به نویسندگی «جوناتان سفران فوئر» اقتباس شده است. فیلم داستان پسر نه ساله‌ای است که دو سال قبل از شروع داستان پدرش در حادثه یازده سپتامبر کشته می‌شود. پسر کلیدی را در وسایل پدر پیدا می‌کند و برای پیدا کردن قفل این کلید تمام شهر نیویورک را جستجو می‌کند. باید دید که استفان دالدری با این فیلم نیز می‌تواند نامزد دریافت اسکار شود.



کشتار (Carnage)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۱۶ دسامبر

بازیگران: کیت وینسلت، جودی فاستر، کریستف والتز، جان سی ریلی

کارگردان: رومان پولانسکی (محله چینی‌ها، نویسنده در سایه)

فیلم جدید رومان پولانسکی در اروپا اکران شده و مورد توجه مخاطبان و همچنین منتقدین قرار گرفته است. «کشتار» اقتباسی از نمایشنامه تحسین‌شده «خدای کشتار» نوشته «یاسمینا رضا» است که پیش از این در برادوی اجرا شده است. دعوای دو نوجوان از دو خانواده مختلف آغاز ماجراست. پدران و مادران آن‌ها تصمیم می‌گیرند که در یک مهمانی کوچک با رفتاری متمدنانه مشکلات فرزندانشان را حل کنند. مهمانی‌ای که شروعی آرام و منطقی دارد ولی در انت‌ها به جنجال میان والدین می‌انجامد.


شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۱۶ دسامبر

بازیگران: رابرت داونی جونیور، جود لاو، نومی راپاس، جارد هریس

کارگردان: گای ریچی (قاپ زنی، شرلوک هلمز)

برخلاف «شرلوک هلمز» سال ۲۰۰۹ که داستانش براساس توطئه‌ای پنهان شکل گرفته بود، به نظر می‌رسد در دنباله‌ی این فیلم، ماجراجویی هیجان انگیز‌تر برای کاراگاه معروف «آرتو کانن دویل» (باز هم با بازی «رابرت داونی جونیور») در نظر گرفته شده است.

«گای ریچی» کارگردانی این دنباله را نیز به بر عهده دارد، می‌گوید: «سعی کرده‌ایم همه چیز باور پذیر باشد و غیر طبیعی به نظر نرسد». این بار هولمز به کمک پیش گو و فالگیری (نومی راپاس) می‌آید که توسط پرفوسور «جیمز موریاتی» (جارد هریس) تهدید شده است. مثل همیشه در این ماجراجویی نیز هلمز با دکتر واتسون (جو لاو) همراه می‌شود.

آخرین فیلم های مهم سال 2011


دختری با خالکوبی اژد‌ها(The Girl with the Dragon Tattoo)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011

اکران: ۲۳ دسامبر

بازیگران: دانیل کریگ، رونی مارا، کریستفر پلامر

کارگردان: دیوید فینچر (زودیاک، مورد عجیب بنجامین باتن، شبکه اجتماعی)

«رونی مارا» با گریم عجیبش در مرکزیت یکی از مهم‌ترین و کنجکاوی برانگیز‌ترین فیلم‌های امسال قرار دارد. مارا نقش «لیسبس سالاندر» را در نسخه آمریکایی دختری با خالکوبی اژد‌ها بازی می‌کند. فیلم داستان روزنامه نگار شکست خورده‌ای (دانیل کریگ) است که برای حل یک معمای قدیمی با لیسبس سالاندر ضد اجتماع همراه می‌شود.

بسیاری از علاقه مندان به سینما منتظر نسخه اقتباسی دیوید فینچر از از رمان اول سه گانه پر فروش «استیگ لارسن» هستند. رمانی که در ۴۶ کشور ۵۰ میلیون نسخه فروخته است. «استیو زایلیان» (فهرست شیندلر) نویسنده فیلمنامه و کارگردان اجرایی این فیلم به نکته جالب اشاره می‌کند: «بعضی از مردم در حالی به دیدن این فیلم خواهند آمد که داستان را می‌دانند. اما در آخر متوجه خواهند شد که این نسخه هم مانند فیلم و کتاب هست و هم نیست. فیلمنامه من، کارگردانی فینچر، بازی بازیگران، متفاوت با آن چیزی است که انتظارش را دارید»

آخرین فیلم های مهم سال 2011


ماموریت غیر ممکن: پروتوکل شبح(Mission: Impossible - Ghost Protocol)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۲۳ دسامبر

بازیگران: تام کروز، جرمی رنر، پولا پتون

کارگردان: براد برد (راتاتویی، شگفت انگیز‌ها)

پنج سال بعد از ماموریت غیر ممکن ۳ که نسبت به هزینه‌هایش فروش قابل قبولی نداشت، مامور ویژه، «اتان هانت» (تام کروز) انتخاب شده تا ماموریتی جدید را انجام دهد. «براد برد» پیکسار، سازنده آثار درخشانی چون راتاتویی و شگفت انگیز‌ها، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. براد برد می‌گوید: «تا یه حال فیلمی جاسوسی نساخته‌ام اما هر کسی که شگفت انگیز‌ها را دیده باشد می‌فهمد که این کار را دوست داشته‌ام». این بار هانت در جست‌و‌جوی متهمان بمب گذاری در کرملین خواهد بود.

آخرین فیلم های مهم سال 2011


ماجراهای تن تن(The Adventures Of Tin Tin)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۲۳ دسامبر

بازیگران: جیمی بل، دانیل کریگ

کارگردان: استیون اسپیلبرگ (مونیخ، ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین)

اولین انیمیشن و فیلم سه بعدی اسپیلبرگ در اروپا اکران شده و با استقبال بی‌نظیری نیز مواجه شده است. فروش فیلم در فرانسه توانست رکورد «مرد عنکبوتی» و «دزدان دریایی کارائیب» را بشکند و بالا‌تر از «شرک» و «ارباب حلقه‌ها» قرار بگیرد.

قرار است اسپیلبرگ و جکسون سه فیلم از روی ۳ کتاب مصور «هرژه» (خرچنگ پنجه‌طلایی، راز اسب شاخدار و گنج‌های راکهام) بسازند که با این فیلم شروع می‌شود. در نتیجه دو غول فیلم سازی تصمیم دارند که تن تنها را با هم پیش ببرند، به این صورت که فیلم اول را اسپیلبرگ کارگردانی کرده است و جکسون دومین فیلم را کارگردانی خواهد کرد و سومین فیلم را با هم کارگردانی خواهند کرد.

آخرین فیلم های مهم سال 2011


ما یک باغ وحش خریدیم(We Bought A Zoo)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
اکران: ۲۳ دسامبر

بازیگران: مت دیمن، اسکارت جوهانسون

کارگردان: کامرون کرو (جری مگوایر، تقریباً مشهور، الیزابت تاون)

۶ سال از اکران «الیزابت تاون» دوست داشتنی کامرون کرو می‌گذارد و بسیاری از علاقه مندان به سینما منتظر فیلمی جدیدی از او بودند. «ما یک باغ وحش خریدیم»، داستان زندگی «بنجامین می‌» (مت دیمون) نویسنده روزنامه لندن است که پس از مرگ همسرش بر اثر سرطان با خانواده‌اش به جنوب کالیفرنیا نقل مکان می‌کند تا یک باغ وحش بازسازی‌شده را دوباره افتتاح کند. فیلم جدید کرو اثری خانوادگی برای تعطیلات آخر سال میلادی خواهد بود. «جونزی» موسیقی‌ای خاص برای این فیلم ساخته است که تلفیقی از موسیقی کلاسیک و مدرن می‌باشد.

آخرین فیلم های مهم سال 2011


اسب جنگ(War Horse)

پوستر:

آخرین فیلم های مهم سال 2011
ا کران: ۳۰ دسامبر

بازیگران: جرمی اروین، پیتر مولان

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

در این سال‌ها اسپیلبرگ با انواع موجودات کار کرده است: کوسه‌ها، موجودات ماورایی، روبات‌ها. اما در اسب جنگ، محوریت داستانش را اسبی با نام «جوئی» قرار داده است که به جنگ جهانی اول فرستاده می‌شود. داستان با آلبرت (جرمی اروین) آغاز می‌شود، پسری کشاورز که جوئی را به عنوان اسبی برای مزرعه و کاراهای خانگی پرورش می‌دهد اما پدر آلبرت (پیتر مولان) جوئی را به ارتش انگلیس می‌فروشد.

پس از زمان کوتاهی آلبرت هم برای جنگ داوطلب می‌شود و سعی می‌کند که اسبش را پیدا کند و به خانه برگرداند. داستان بیش از آنکه در مورد اسب باشد، در مورد انسان‌هایی است که با او همراه می‌شوند. اسپیلبرگ می‌گوید: «همه کاراکتر‌ها بخشی از وجود خود را در جوئی می‌یابند. در حقیقت جوئی بازتاب دهنده‌ی نحوه رفتار ما با هم است»


منبع: کافه سینما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آخرین فیلم های مهم سال 2011





پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sevda

      mamnun az etela resanitun

    • shima

      ba didaneshon faghat delam sokht bishtareshono nadidam ey kash giram biad o vaght konam bebinam merc

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج