۱۵۱۸۶۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تلاش برای سبک شدن

لباس پوشیدن به سبک «امرا»، ستاره ترک

درحالی‌که ستارگان جوان سینما، تلویزیون و موسیقی ترک در میدان رقابتی سنگین تلاش می‌کنند تا برتری خودشان را ثابت کنند، حضور ستاره قدیمی این عرصه، امرا می‌تواند همه‌شان را به حاشیه براند.

لباس پوشیدن به سبک «امرا»، ستاره ترک
مجله زن دگی ایده آل: درحالی‌که ستارگان جوان سینما، تلویزیون و موسیقی ترک در میدان رقابتی سنگین تلاش می‌کنند تا برتری خودشان را ثابت کنند، حضور ستاره قدیمی این عرصه، امرا می‌تواند همه‌شان را به حاشیه براند.

امرا، خواننده و بازیگر قدیمی و شناخته‌شده ترک، بیش از دو دهه است که در این عرصه‌ها فعالیت می‌کند اما همچنان ستاره‌ای موفق است که سریال‌های او تبدیل به محصولاتی پربیننده و پرمخاطب می‌شوند. محبوبیت امرا، از مرزهای ترکیه هم فراتر رفته است و طرفدارانی در سراسر دنیا دارد. این محبوبیت بهانه‌ای شد تا به طرز لباس پوشیدن و روانشناسی تیپ این بازیگر ترک بپردازیم.

انتخاب اسپرت، انتخاب برتر

تلاش برای حفظ یک رویه نه‌تنها در چهره بلکه در انتخاب لباس‌های امرا هم وجود دارد. او خارج از صحنه‌های فیلم و سریال و لباس‌های انتخاب شده برای شخصیت داستان، با لباس‌های اسپرت دیده می‌شود. شلوارهای جین و کتان و پیراهن‌های اسپرت انتخاب همیشگی امرا هستند که برای متفاوت کردن آنها اغلب یک شال هم اضافه می‌کند. برای روزهای سرد استانبول، کاپشن‌های اسپرت کلاه‌دار را هم اضافه کنید. شاید دلیل انتخاب لباس‌های اسپرت به جای لباس‌های نیمه‌رسمی و رسمی، اندام این بازیگر است.

لباس پوشیدن به سبک «امرا»، ستاره ترک

او در گروه آدم‌هایی قرار می‌گیرد که به‌اصطلاح اندامی پر دارند و با کمترین وزن، هیچ‌وقت در گروه آدم‌های لاغر قرار نمی‌گیرند. برای این گروه پوشیدن لباس‌های نیمه‌رسمی و رسمی مثل کت که اغلب برش‌های تنگ دارند، چندان انتخاب مناسبی نیست. این لباس‌های برشدار و تنگ برای اندام‌های متناسب انتخاب خوبی هستند و جلوه دارند.

کت و تی‌شرت برای موقعیت‌های خاص

بازیگر سریال غم هجران نمی‌تواند در تمام برنامه‌ها با همین لباس‌های اسپرت ظاهر شود و به هرحال گهگاهی مجبور به تن کردن کت است. در این مواقع، او ترکیب کت با تی‌شرت را انتخاب می‌کند. ترکیبی که باز لباس پوشیدن او را به اسپرت نزدیک می‌کند. به لیست علاقه‌مندی‌های این خواننده ترک با جوایز مختلف می‌توان عینک‌هایی با فریم بزرگ را اضافه کرد. عینک‌هایی که چشمان ریز او و احتمالا چروک دور چشم‌هایش را پنهان می‌کنند.

باهوش قابل تقدیر

امرا در گروه چهره‌های باهوش و با ذکاوت قرار می‌گیرد که مسیر کاری او را می‌توان سرمشق قرار داد. او بی‌شک از مشاوران خوبی استفاده کرده تا به او یاد بدهند چگونه معایب چهره و اندام خود را بپوشاند و در عین حال سبک و سیاق لباس پوشیدن خود را در تاریخ سینما ثبت کند. این تصمیم‌ها نشان‌دهنده ذکاوت این مرد برای رسیدن به موفقیت است.

مرد یک چهره

امرا، سال‌هاست که فعالیت می‌کند اما بعید است بتوانید تصویری متفاوت از همین چهره شناخته‌شده پیدا کنید. امرا در تمام این سال‌ها با موهای بسیار کوتاه و ته‌ریشی که دیگر جوگندمی شده، دیده شده است. استمرار او در حفظ همین سبک باعث شده تا به‌عنوان استایل امرایی جا بیفتد. این هم یکی از ترفندهای چهره‌ها برای حفظ خودشان در یادهاست. راه انداختن سبکی به نام خود، شهرت یک هنرپیشه را برای سال‌ها تضمین می‌کند. البته این نکته را نباید فراموش کرد، داشتن ته‌ریش به لاغرتر نشان دادن و پوشاندن لپ‌های این هنرپیشه -که ویژگی آناتومی بدن اوست- کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوشم میاد ازش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج