۱۵۱۹۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

«اتاق آبنبات» بیانسه، «پارک آبی» سلین دیون، «سالن بسکتبال» مایکل جوردن و «زمین گلف» جنیفر لوپز، امکاناتی نیست که در هر خانه ای وجود داشته باشد.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

برترین ها: اتاق آبنبات بیانسه، پراک آبی سلین دیون، سالن بسکتبال مایکل جوردن و زمین گلف جنیفر لوپز، امکاناتی نیست که در هر خانه ای وجود داشته باشد.

اتاق آبنبات بیانسه و جی زی: می گویند این زوج سوپر استار در صدد خرید یک عمارت ۸۵ میلیون دلاری در «بورلی هیلز» هستند و ظاهرا یکی از اتاق هایش مخصوص آبنبات هایشان است، و این یکی دیگر از شواهدی است که دخترشان «بلو آیوی»، یکی از خوشبخت ترین کوچولوهای دنیاست! خانه این ستاره ها بالاترین تعداد اتاق در دنیا را دارد.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

پارک آبی سلین دیون: حیاط پشت خانه این خواننده محبوب به هیچ وجه یک حیاط معمولی نیست! علاوه بر سه استخر، مجهز به یک پارک آبی و یک سرسره آبی بی نظیر است. قیمت این عمارت عظیم ۶۳ میلیون دلار است.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

سالن بولینگ لیدی گاگا: بی شک این خواننده در عمارت ۲۳ میلیون دلاری اش هیچوقت حوصله اش سر نخواهد رفت. می تواند مهارتهای بولنگش را ارتقا دهد و حتما به موفقیت هایی دست پیدا خواهد کرد. معمولا زمین گلف و اصطبل اسب از دیگر ضروریات خانه های لیدی گاگا است.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

قلعه کاترین دونوو: اصولا اتاق محسوب نمی شود اما بهتر است قلعه افسانه ای فرانسوی را هم به این لیست اضافه کنیم! «دونوو» در ماه آپریل قلعه فرانسوی اش را برای فروش گذاشت.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

تاکستان کیم کارداشیان و کانی وست: کیم و کانی بعد از فروختن عمارت «آدم و حوا» یشان، ساکن این عمارت ۲۰ میلیون دلاری در «هیدن هیلز» کالیفرنیا شدند.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

باشگاه بسکتبال مایکل جوردن: گران ترین خانه در «ایلینوی»، خانه سابق بسکتبالیست مشهور شیکاگو، و مجهز به سالن بسکتبال با ابعاد واقعی است. خبر خوش برای طرفداران جوردن: این خانه با قیمت ۱۶ میلیون دلار آماده فروش است!

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

زمین گلف جنیفر لوپز: پنت هاوس ۲۲ میلیون دلاری جنیفر لوپز، مجهز به زمین گلف در منهتن! لازم به ذکر است اگر کسی خانه ۳۰۰ متری در منهتن داشته باشد، یک مرفه واقعی است!

خانه ستاره ها چه شکلیه؟

سینمای خانگی لبرون جیمز: عمارت میامی این بسکتبالیست معروف به قیمت ۱۷ میلیون دلار آماده فروش است. مطمئنا او دلتنگ سینمای خانگی و اسکله سفارشی اش خواهد شد.

خانه ستاره ها چه شکلیه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج