۱۵۲۱۷
۵۱۷۶
۵۱۷۶
پ

یک استقلالی دوآتیشه و دی وی دی باز

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

مگر می شود اسمی از رضا داوودنژاد به میان بیاید و کسی یاد لبخند همیشگی او نیفتد. بعضی از آدم ها انگار که ذاتا خوش اخلاق هستند و اتفاقا رضا داوودنژاد هم یکی از همان آدم هاست. از خوب و بد زندگی اش بدون هیچ تعارفی حرف می زند. آدم اهل دلی است.

برترین ها به نقل از یکشنبه : مگر می شود اسمی از رضا داوودنژاد به میان بیاید و کسی یاد لبخند همیشگی او نیفتد. بعضی از آدم ها انگار که ذاتا خوش اخلاق هستند و اتفاقا رضا داوودنژاد هم یکی از همان آدم هاست. گاهی فکر می کنی این خنده را روی صورتش نقاشی کرده اند که همیشه هست. ساده است و بی آلایش. از خوب و بد زندگی اش بدون هیچ تعارفی حرف می زند. آدم اهل دلی است.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

یعنی اینکه به راه دلش می رود تا به راه حرف دیگران. اتفاقی که این روزها کمتر کسی پای آن می ایستد. اگرچه خیلی صمیمانه می گوید دغدغه اصلی زندگی اش پول درآوردن است اما سفر و ماشین بازی و پای فیلم نشستن قسمت های پررنگی در زندگی او محسوب می شود. واگویه های او با ما درباره خودش و زندگی اش در یک روز سرد پاییزی، کافه تهران این هفته ما را پیش چشمان شما سر و شکل می بخشد.

برداشت ۱: در تهران دوام نمی آورم

برای تفریح بیشتر به خارج از شهر می روم، کرج، لواسانات. در تهران هم صبح ها برای ورزش به پارک می روم. بولینگ را هم خیلی دوست دارم. از موقعی که شروع به رژیم گرفتن کردم بیشتر به پارک ها می آیم. البته برای ورزش و پیاده روی اما کلا عاشق طبیعت هستم. مرتب می روم شمال. به خصوص در پاییز که رنگ آمیزی طبیعت آن خطه حال دیگری دارد. از زمان کودکی به طبیعت و پارک علاقه داشتم. فضای پارک طوری است که آدم احساس می کند از شلوغی تهران دور شده. البته من عاشق جمعه های تهران ام. آدم اهل طبیعت هستم و دوست ندارم زیاد در تهران بمانم. هر وقت بتوانم به نزدیکترین جاهای خارج از تهران پناه می برم. در کل آدمی نیستم که بتوانم یک هفته پشت سر هم در تهران دوام بیاورم.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

برداشت ۲: نمی توانم خودم را کنترل کنم!

یکی از عشق های من برف بازی است. عاشق شمشک و اسکی هستم. گاها آدم برفی هم درست می کنم. کلا کودک درون فعالی دارم. اطرافیان من همه می دانند که اهل کنترل کردن حس و حالم نیستم. خیلی از آدم ها دوست دارند در عین بزرگ بودن کودکی شان را حفظ کنند و بچگی کنند. مثلا همین برف بازی و آدم برفی ساختن را دوست دارند اما به خاطر نگاه دیگران خودشان را کنترل می کنند ولی من عادت به این نوع کنترل ندارم. از بچه هایی که با آن ها کار می کنم اگر سوال کنید می بینید که کودک درون فعالی دارم. یک بار سر کار می بینید وسط پلان زیر پای میرطاهر مظلومی یک ترقه منفجر کردم. اصولا آدم آرامی نیستم.

برداشت ۳: روزی که چپ کردم!

متاسفانه ماشین باز حرفه ای هستم. ماشین های مورد علاقه ام بیشتر آمریکایی هستند. شورلت های بزرگ GMC و همچنین وانت های بزرگ تویوتا را خیلی می پسندم. معتقدم مدل اتومبیل هر شخص، به شخصیت خود او نزدیک است. از ویراژادن و سرعت بالا بگیر تا چپ کردن ماشین، همه این دوره ها را داشته ام. بعد از فیلم «هشت پا» یک شب امیر نوری دلش گرفته بود گفت رضا من را برسان. در راه رساندن امیر در اتوبان یادگار امام، دو پسر جوان در یک پژوی ۴۰۵ که حال و روز خوبی نداشتند ما را شناختند. اصرار داشتند که ماشین را نگهدار عکس بندازیم. چون ۴ صبح بود و واقعا خسته بودم توجه نکردم و به راهم ادامه دادم. آن ها دنبال ما راه افتادند. یک دفعه شروع کردند به فرمان دادند که مسیر من را منحرف کنند، من فرمان را گرفتم سمت چپ که به آن ها برخورد نکنم یک کارمند شهرداری در حال جاروزدن کنار اتوبان بود یک دفعه جلوی من ظاهر شد. هول شدم فرمان را گرفتم سمت دیگر. اتومبیلم ۵-۶ معلق زد و ۱۷۰ متر خط ترمز به جا گذاشتم، ۱۸ متر گاردریل داغان کردم، خودم هم صدمه دیدم اما خیلی شانس آوردم. ماشینم به حدی داغان شده بود که قوتی امیر نوری پیاده شد و ماشین را دید، غش کرد! باورش نمی شد که زنده مانده.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

برداشت ۴: دلم که می گیرد می زنم به جاده

مسافرت زیاد می روم. دلم که می گیرد می زنم به جاده. جوان تر که بودم عشق رانندگی داشتم ولی این روزها برایم فرق نمی کند خودم رانندگی کنم یا کس دیگری. فضای سفرهای من همیشه شاد است. چون به سفر خیلی علاقه د ارم هرکس که با من به سفر می آید حسابی به او خوش می گذرد. از موقعی که ازدواج کردم تنهایی سفر نمی روم. بعضی اوقات دوست دارم شب ها حرکت کنم بروم سفر. سفرهای من معمولا فصل ندارد و در چهار فصل سال سفر می کنم. اگر سر کار نباشم سر می کنم. بیشتر کشورهای جهان را دیده ام. سفر ایتالیا برایم بسیار لذت بخش بود.

برداشت ۵: وقتی می خواهی وزن کم کنی...

مهمترین رکن رژیم گرفتن، گرفتن یک تصمیم بزرگ است. همه آدم های چاق همیشه قصد رژیم گرفتن دارند. همیشه می گویند از فردا. روزی که تصمیم به لاغرشدن گرفتم نگفتم از فردا. از همان لحظه شروع کردم به نخوردن که البته این نخوردن کار بسیار سختی است. از قدیم می گویند ترک خوردن برای چاق ها خیلی سخت تر از ترک کردن هروئین است. من ۸۰ کیلو وزن کم کردم. از لحاظ روانی باید آماده کم کردن وزن باشی. من با به وجود آوردن دغدغه در خودم توانستم وزن کم کنم. مثلا بازی در فیلم آقای بیضایی برایم واقعا مهم بود. قدمی که برداشتم این بود که با کم کردن وزنم بتوانم نقشی در فیلم آقای بیضایی داشته باشم. چون وقتی بازیگر باشی و دوست نداشته باشی تصویر خودت را ببینی، می تواند اتفاق های بدی برایت رقم بخورد. اما همین بازی در فیلم آقای بیضایی به من واقعا امید داد. واقعا دوره سختی را گذراندم اما خیلی راضی هستم. فقط با رژیم و ورزش وزن کم کردم هیچوقت سراغ قرص لاغری نرفتم.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

برداشت ۶: کلکسیونر فیلم هستم

در هفته ۲-۳بار فیلم می خرم. نزدیک به ۴-۵ هزار DVD فیلم دارم. به کسانی که دوست شان دارم هم فیلم هدیه می دهم. عاشقانه سینمای مهرجویی را دوست دارم. به خصوص فیلم هامون را یک سری فیلم ها هستند که آدم هرچند وقت یکبار براساس عادت، دلش برای آن ها تنگ می شود. مثلا خود من هرچند وقت یک بار فیلم پدرخوانده را می بینم. فیلم بیلیاردباز را ۳۰ بار دیده ام و از دین آن هنوز هم سیر نمی شوم. دیدن یک سری از فیلم ها برایم عادت شده است. آن قدر آن ها را دوست دارم که در سال یکبار آن ها را می بینم. به هر حال سینمای روز را هم دنبال می کنم تقریبا ۵۰-۶۰ درصد سریال های خارجی را هم دیده ام. از سریال کارلیفورنیکیشن خیلی خوشم آمد. وقتی کلافه می شوم می روم سراغ فیلم هایم.

برداشت ۷: فست فود را ترک نکردم

توصیه من به کسانی که می خواهند وزن شان را کم کنند این است که تصمیم بگیرند تا یک تصمیم صددرصد نگیری نمی توانی کار را انجام دهی. وقتی تصمیم گرفتی هر آدمی خودش می داند چطور باید غذا بخورد که سالم بماند من همه غذاها را می خورم به این قضیه که می گویند به هیچ وجه فست فود و پیتزا نخورید یا به فلان غذا لب نزنید اعتقادی ندارم. همه چی می شود خورد. فقط باید کم خورد. ترجیح من بیتشر به غذاها و خورش های ایرانی است.

برداشت ۸: خرید، فقط وسایل الکترونیکی

خیلی اهل خرید نیستم. امکان ندارد برای خرید یک شلوار به ۳ مغازه بروم، عاشق خرید لوازم الکترونیکی مثل تلویزیون و باند و بازی های کامپیوتری هستم. البته از هیچ کاری به اندازه فیلم دیدن لذت نمی برم.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

برداشت ۹: سینما در ما موروثی شده

منشاء موروثی شدن بازیگری در خانواده ما از پدرم بود. کار پدرم این قدر در زندگی اش تاثیر دارد که باعث شد افراد خانواده ما هر کدام به نحوی سینما را در زندگی خودشان احساس کنند. تاثیر سینما در زندگی ما خیلی بود. ۵ سال پدرم نمی خواست فیلم بسازد رفتیم شمال زندگی کردیم. بعد خواست فیلم «نیاز» را بسازد برگشتیم تهران. ۳ سال درگیر فیلم خلع سلاح بود. همه ما سه سال درگیر شدیم. یک فیمل که توق۵یف می شد در وضعیت اقتصادی خانواده تاثیر می گذاشت. یک فیلمی که خوب می فروخت اوضاع زندگی ما بهتر می شد. به همین خاطر هرکدام از ما یک جورهایی درگیر سینما شده ایم.

برداشت ۱۰: شغل دوم ندارم

من مثل خیلی دیگر از بازیگرها شغل دومی انتخاب نکرده ام. اما چندبار مجری طرح بوده ام. یاد در کنار بعضی از دوستانم یک مشارکت هایی می کنم مثلا گاهی یک سرمایه گذاری کوچک در کار سختمان یا بیزینس های متفرقه انجام می دهم اما بطور رسمی همه دلخوشی و منبع درآمدم بازیگری است.

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

برداشت ۱۱: آهای فرهاد مجیدی!

فوتبال را دوست دارم. طرفدار پر و پا قرص استقلال و فرهاد مجیدی و علی کریمی هستم. تیم محبوب خارج از کشورم هم بارسلونا و بازیکن مورد علاقه ام مسی است. به نظرم در ماجرایی که بین بازیکنان پرسپولیس اتفاق افتاد مردم خودشان را گول می زنند. درست است حرکت خوبی نبود اما نباید این قدر ماجرا را بزرگ می کردند و دو بازیکن حرفه ای کشور را نابود می کردند. منشور اخلاقی و کمیته انضباطی از یک طرف، جریمه کردن ۲۰۰ میلیونی از طرف دیگر. می شد کمی با آن ها ملایم تر رفتار کرد. چند جلسه محرومشان می کردند. من این جریمه را برای آن ها نمی پسندم.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

رضا داوودنژاد چگونه لاغر می شود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج