جاباما
۱۵۲۵۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعلام اولویتهای عمره مفرده

معاون سازمان حج و زیارت از اعلام اولویتهای جدید برای اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: در مرحله اول متقاضیان تا اولویت ۳۵۰ اعزام می شوند.

خبرگزاری مهر: معاون سازمان حج و زیارت از اعلام اولویتهای جدید برای اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: در مرحله اول متقاضیان تا اولویت ۳۵۰ اعزام می شوند.

ناصر خدرنژاد افزود: براساس برنامه ریزیهای انجام شده زائران از روز ۲۹ آبان ماه می توانند برای ثبت نام به عمره مفرده در کاروانهای مجاز سازمان حح ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان ۷۲ ساعت پس از ثبت نام باید برای واریز وجه اقدام کنند ، گفت: در غیر اینصورت اعزام این افراد در تاریخی که ثبت نام کرده اند ،منتفی خواهد شد.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در مرحله اول تا اولویت ۳۵۰ میتوانند برای ثبت نام به کاروانها مراجعه کنند و در صورت خالی بودن ظرفیت از اولویتهای بعدی نیز دعوت به ثبت نام به عمل می آید.

خدر نژاد در مرود هزینه های عمره امسال نیز گفت: هنوز قیمت عمره جدید قطعی نشده است اما در هفته آینده قیمت نهایی اعلام عمومی می شود که البته با توجه به افزایش قیمت هتل ها در مدینه منوره، افزایش جزئی در قیمت کاروان های عمره قابل پیش بینی است.

به گفته وی، با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم اولین گروه از عمره گزاران ایرانی از دهم ماه صفر به سرزمین وحی اعزام شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج