جاباما
۱۵۲۵۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمار فروش «شیار ۱۴۳»، «آتش‌بس ۲» و ...

دو فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و «میهمان‌ داریم» محمدمهدی عسگرپور که اکران جدید سینماها هستند، به ترتیب ۶۴ و ۱۲ میلیون تومان فروختند

ایسنا: دو فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و «میهمان‌ داریم» محمدمهدی عسگرپور که اکران جدید سینماها هستند، به ترتیب ۶۴ و ۱۲ میلیون تومان فروختند؛ این‌ درحالیست که فیلم‌های قدیمی‌تر مثل «آتش‌بس ۲»، «ساکن طبقه وسط»، «شهر موش‌ها ۲» و... هم هنوز به اکران خود ادامه می‌دهند.

شروع طوفانی «شیار ۱۴۳» و آخرین رقم «خواب‌زده‌ها»

امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار بیان کرد: این فیلم از چهارشنبه صبح در ۲۷ سینمای تهران اکران خود را آغاز کرده که در روز اول ۲۱ میلیون و در روز دوم (پنجشنبه) ۴۳ میلیون تومان فروش داشته است.

وی درباره فروش «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی نیز بیان کرد: این فیلم تاکنون در تهران ۹۳۰ و در شهرستان‌ها ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته و اکران آن در ۱۲ سینما ادامه دارد. این فیلم تاکنون توانسته یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

«میهمان داریم» و ۱۸ میلیون تومان فروش در دو روز

محمدرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) نیز درباره فروش سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور که اکران خود را از چهارشنبه در سینمای تهران آغاز کرده گفت: این فیلم در ۲۰ سالن در تهران اکران شده و در روز چهارشنبه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در روز پنجشنبه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

مدیر پخش حوزه هنری درباره اکران این فیلم در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: اکران «میهمان داریم» در سینماهای شهرستان‌ها نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

«آتش‌بس ۲» و فروش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیونی

مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» درباره فروش فیلم سینمایی «آتش‌بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی بیان کرد: این فیلم همچنان در ۲۵ سینما در تهران در حال نمایش است که فروش آن به دو میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین فروش این فیلم در ۳۴ سینمای اکران کننده شهرستان‌ها به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. ضمن آنکه فروش کلی فیلم به سه میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش خوب «ساکن طبقه وسط»

حبیب اسماعیلی نیز درباره فروش «ساکن طبقه وسط» شهاب حسینی بیان کرد: جمع کل فروش این فیلم ۶۲۰ میلیون تومان بوده و اکران آن همچنان در ۳۷ سینما در تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: این فیلم در روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۴۲ میلیون تومان در تهران فروخت که رقم قابل توجهی است.

پایان اکران «آرایش غلیظ» در تهران

سعید خانی، مدیر دفتر نسیم صبا درباره آخرین رقم فروش‌ «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌اله گفت: فروش نهایی این فیلم در تهران ۸۹۵ میلیون تومان بوده و تقریبا می‌شود گفت اکران آن در تهران به پایان رسیده است، گرچه همچنان سه سینما آن را نمایش می‌دهند. همچنین فروش «آرایش غلیظ» در شهرستان‌ها به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است و اکران آن در ۱۵ سینما ادامه دارد.

«شهر موش‌ها ۲» ۱۱ میلیاردی شد

علی سرتیپی، مدیر دفتر فیلمیران هم درباره فروش «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند با اعلام فروش ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی این فیلم گفت: این فیلم در تهران ۶ میلیارد و در شهرستان‌ها ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است که امیدوارم با مساعدت آموزش و پرورش مدارس به سمت سینما بیایند و فیلم به فروش بیشتری دست پیدا کند.

وی همچنین از ادامه اکران «شهرموش‌ها ‌۲» در سرگروهش سینما قدس خبر داد.

مدیرعامل فیلمیران همچنین استقبال از فیلم «شیار ۱۴۳» در دور روز اولش را بسیار رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: تماشاگران این فیلم بسیار راضی از سینما خارج می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: «شیار ۱۴۳» در سینما آزادی تنها در یک روز (پنجشنبه) بالای ۱۳ میلیون تومان فروش داشته است که این نشان از استقبال بالای مردم از این فیلم دارد. خوشبختانه مردم فیلم را دوست دارند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند و در سینما آزادی که خودم حضور داشتم پایان فیلم با تشویق تماشاگران همراه است. حتی در سینماهای پایین شهر هم استقبال خوبی طی این دو روز صورت گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج